MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Offline - Expert na retence Profil 
17. 12. 2020 20:45 Odeslat příspěvek
Soubor stáhnout jde, akorát je poškozený.
Poslední příspěvek


Offline - Moderátor Profil 
17. 12. 2020 21:00 Odeslat příspěvek
A když se ten stažený .pdf otevře v nějakém čistě textovém editoru/prohlížeči - je v něm alespoň náznak formátu PDF? Na začátku je deklarace formátu a verze: %PDF-1.3, pak jsou nějaké další čitelné deklarace (slova v češtině a angličtině...)?

Jako .PDF ten soubor s čistě textovou chybovou hláškou samozřejmě otevřít nejde, z hlediska prohlížeče .PDF jde o poškozený soubor, nemá potřebnou hlavičku.


Offline - Expert na retence Profil 
18. 12. 2020 08:05 Odeslat příspěvek
Kód
Error: There was an error when calling service with params: IdcService=VDF_GET_INVOICEvfInvoiceNumber=766909707
error code: -1
message: Unable to download '(null)'. Invoice number '766909707' was not found.


Offline - Junior Profil 
18. 12. 2020 21:06 Odeslat příspěvek
Poslední cca 3 měsíce mi to taky kravilo a házelo to chyby, teď za listopad jsem to kupodivu stáhnul napoprvé. Ovšem ostatní věci po poslední aktualizaci, to absolutní tragédie. Než se cokoliv načte, trvá to min. 20 sec., nesmyslný cifry v aktuální útratě atd. Léta to chodilo cca bez problémů, poslední rok a půl průsšvih. Už mi ani nebaví to s nima každej měsíc řešit takže si musím hlídat cifry na vyúčtování.


Offline - Junior Profil 
4. 2. 2021 15:57 Odeslat příspěvek
Příloha
1vf.jpg
1vf.jpg
[ 353.74 | Zobrazeno 46 krát ]

Když Vodafone "vylepšuje" samoobsluhu, je to se 100% jistotou vždy tragédie. Nesmyslné údaje jež generuje mobilní samoobsluha ve správcovském zobrazení (pro několik čísel pod jedním účtem) jsem reklamoval již mnohokrát. Vždy to trvá několik týdnů, než to dají dohromady. Po posledním vylepšení samoobsluhy to zase ukazuje nesmysly, viz. příloha. Reklamoval jsem již před dvěma týdny, zatím bez výsledku, jako obvykle.
Ještě pozn.: uvedené číslo má k dispozici 2,5 GB dat, podobné nesmysly se zobrazují i u dalších čísel ve skupině.


Offline - Junior Profil 
23. 2. 2021 22:33 Odeslat příspěvek
Příloha
11vf.jpg
11vf.jpg
[ 365.49 | Zobrazeno 32 krát ]

Impotence Vodafonu potvrzena. Od první reklamace uběhl více než 1 kalendářní měsíc a stav je stále stejný ... :-)


Offline - Kolemjdoucí Profil 
25. 2. 2021 22:23 Odeslat příspěvek
Dá se nějak zaplatit platební kartou vyúčtování Vodafone ve výši 49 Kč? Samoobsluha mi to nenabídla, na faktuře je psáno: Neplaťte, částka je nižší než 120 Kč. Ale já bych to chtěl uhradit.


Offline - Junior Profil 
25. 2. 2021 22:38 Odeslat příspěvek
V bankomatu?


Offline - Junior Profil 
26. 2. 2021 07:01 Odeslat příspěvek
V bankomatu i v samoobsluze to kartou jde, ale zaplatit musiš nejméně 120 Kč.


Offline - Pokročilý Profil 
26. 2. 2021 10:29 Odeslat příspěvek
Ja mam u jedne karty vyuctovani na 80Kc uz snad rok a pul a porad si to inkasem nestahli.


Offline - Junior Profil 
2. 4. 2021 12:08 Odeslat příspěvek
Domníval jsem se, že mobilní aplikaci "Můj Vodafone" spravují nějací amatéři. Dnes se již nedomnívám, mám jistotou. Od února reklamuji nesprávné zobrazování volných minut a zbývajících dat u dvou čísel. Již několikrát jsem obdržel od VF zprávu, že problém byl vyřešen. Skutečnost je však taková, že problém trvá a já musím opět a snad do nekonečna reklamovat. Vždy mě politují za způsobené problémy a slíbí nápravu. Po kolikáté už ani nedovedu spočítat. Skandální !!!


Offline - Junior Profil 
2. 4. 2021 13:10 Odeslat příspěvek
Mám stejný problém, účet u VF cca 15 let, ještě před dvěma roky vše O.K., nyní absolutně nesmyslné částky v průběžné útratě, takže při každém vyúčtování podrobná kontrola! Už mi to maličko unavuje, protože 13 let s tím nebyl problém. Asi tak 6x reklamace za poslední dva roky a stejný postup jako u Vás - reklamace vyřízena, a prd- pitomý součty jsou tam dál. Když si stěžujete že přes FB, slíbí Vám hory s horákem. Absolutně nefunkční zákaznická linka, zvlášť teď při koronáči, kdy má půlka lidí home Office a je x krát větší vytížení + převzetí UPC ( taky zdaleka ne skvělej servis). Za 5mld., které šly matce do GB bych očekával 100pct. posílení servisu, zák. linky a ostatních služeb, místo toho omluvné kecy na FB a to je celý. Jenže oni to ty "ksichti" stejně zaplatěj, protože ke komu lepšímu přejít že?!


Offline - Junior Profil 
2. 4. 2021 13:10 Odeslat příspěvek
Tak ono hlavně od té doby, co je Můj Vodafone "nový", je úplně k hovnu. Nepřehledné, některé věci se tam nedají dohledat, prostě napiču.
Vodafon jde do *****.


Offline - Junior Profil 
2. 4. 2021 13:22 Odeslat příspěvek
Svatá pravda, zvlášť po poslední aktualizaci je to absolutní diletantismus, překrývá se grafika, při pokusu o změnu hesla jakýsi pochybný překladač, na zákaznické lince sedí tak 3 - 4 lidí, pokud je třeba se dovolat, po hodině Vám to spadne, klidně i 3x za sebou. V roce 2021 fakt dobrý. Jenže jinde to není o nic lepší, pro na to prdí.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
2. 4. 2021 13:29 Odeslat příspěvek
Mam Nulovy TNM bez dat, zapnute informacni SMS pri utrate a kupodivu vse sedi. U sdileneho Red DATA+ asi10GB to pravda obcas ukazuje u clenu nepresne zbyvajici data (maji omezeny podil), ale u admina OK.
Jelikoz tu neni podobne tema pro zbyle dva sitove operatory, tak za funkcni samoobsluhou je evidentne kam jit ;)
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 123  Další stránka
Stránka 116 z 123 [ Příspěvků: 1839 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies