MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Další stránka |
Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky) |
---|
![]() ![]() |
8. 2. 2007 20:49 ![]() |
Už dva dny se pokouším spojit se se živým operátorem na lince *077 ale marně. Když už se dostanu tak daleko, že poslouchám hudbu při čekání na spojení s oprátorem, tak se spojení samovolně přeruší. Je to k vzteku taková služba.
|
Naposledy upravil Snekac dne 13. 1. 2010 19:25, celkově upraveno 1 |
Upraven nadpis |
Poslední příspěvek |
![]() ![]() |
8. 2. 2007 21:06 ![]() |
Je mi líto, ale MobilFórum nesupluje psychologickou poradnu. Pokud by byly potíže se spojením plošné, jistě by to technici velice brzo odhalili - na call centru by to prostě "nezvonilo". Podle toho také usuzuji, že se nejpravděpodobněji jedná o potíže vašeho telefonu (případně SIM karty).
|
![]() ![]() |
9. 2. 2007 00:06 ![]() |
Mě se stává úpně to stejné. Zkoušel sem to snad 20x a do dvou minut čekání se hovor vždy samovolně zavěsil...
|
![]() ![]() |
10. 2. 2007 12:58 ![]() |
Taky se mi to už snad 10x stalo, když to operátor nezvedá a neobslouží mě do dvou minut, hovor se přeruší a já musím volat znovu!
![]() ![]() |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 14:11 ![]() |
můžu se zeptat, co máte kdo u položky "jak dlouho jsem s vodafonem"? mně se tam začaly objevovat úplně zmatené cifry a ještě v mínusu?
|
![]() ![]() |
17. 2. 2007 14:14 ![]() |
No já tam mám počet dní: 1970 a vše O.K!
![]() ![]() |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 14:30 ![]() |
snowboarder: Jo jo, taky tam mám podivnou informaci, 1245 dní, ačkoli mám asi 1950 dní. Na dalším čísle mám dokonce -280 dní.
![]() |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 14:50 ![]() |
snowboarder & esquire : Hm, je to nějaké podivné.. Ale není to první problém, jenž od středy registruji. Od středy nefungovaly "Skupinové web SMS" (do včerejšího večera) a teď tohle..
Jinak moje mladší číslo místo 16 dní jsem -684 a starší 201 namísto 901. Čili v obou případech mám rozdíl 700 dní. |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 15:14 ![]() |
Neco se jim tak deje. Treba ji nejak upravuji na zaklade zakaznicke ankety. Kamaradka je u nich dva mesice ve sktutecnosti a samoska rika -664. Ja jsem pres 1400 dni a mam 746.
Taky posledni tri dny nejde chytry prehled, zasekl se na 16.2.2007. Jedine co mi v techto pripadech chovani u VF vadi je neinformovanost. Kdyz banka omezi treba IB da to vedet, kdyz TM omezi sluzby da to vedet, ovsem kdyz se neco deje u VF - pssssssst aby to nikdo nevedel. To si vazne mysli, ze jsme tak natrdli, ze si niceho nevsimnem my zakaznici. ![]() //EDIT: Tohle jsem se prave dozvedel na strankach sve banky. "Vážený kliente, na 19.02.2007 od 01:00 do 01:30 hodin je plánována provozní odstávka systému mobilního operátora Vodafone. Během této doby může docházet ke zpoždění nebo nedoručení textových zpráv (SMS klíč, zaúčtované položky, zůstatky,..)." Takze to doklada, ze se u VF neco buduje, ovsem jak uz jsem psal vyse je tristni, ze se to clovek dozvi od sve banky - misto aby mu to sdelil dany subjekt primo. |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 15:52 ![]() |
Můj táta má 158 dní místo nějákých 850 a mamka má -232 dní
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 15:55 ![]() |
A mě už to taky hlásí , dokonce - 60 dní. Jinak u mých karet VF je Chytrý přehled s kreditem u data Zůstatek v 23:20 dne 15.3.2005 činí: : Dobrý co?
Budu jim volat, dám vědět... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 16:19 ![]() |
vodafone-maniak: A na co se chceš zeptat řeknou ti že mají technickou závadu......jako vždy!
|
![]() ![]() |
17. 2. 2007 16:21 ![]() |
u karty je zůstatek k březnu 2005, takže Vodafone samoobsluha se vrátila zpátky na 15.března 2005, tedy 700 dní zpět
upraveno: teď mi přišlo (místo pravidelné sms o stavu účtu): Litujeme, ale k dnešnímu dni nejste naším zákazníkem, a proto vám nemůžeme zaslat informace o stavu účtu. |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 16:52 ![]() |
Hangars píše vodafone-maniak: A na co se chceš zeptat řeknou ti že mají technickou závadu......jako vždy!v/quote]
Mají závadu, ale provádí se změna na samoobslužných kanálech, která potrvá ještě několik hodin, ale bude zlepšením pro všechny zákazníky sítě Vodafone. Mě bylo řečeno! Tak uvidíme ... no! ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
17. 2. 2007 17:21 ![]() |
samozřejmě, stejně jako vždycky, když mají frontu na zákaznické lince se tam ozve, že "Právě přecházíme na nový systém, abychom vám mohli nabídnout lepší služby, mějte tedy strpení. Vypadá to, že je něco v nepořádku, chvilku počkejte, spojíme vás s operátorem, abychom to společně vyřešili." A co 14 dní něco nefunguje. A ty změny k lepšímu jsem ještě nepocítil.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 118 Další stránka Stránka 1 z 118 [ Příspěvků: 1768 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |