Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod 5uch 10. 9. 2021 13:34

Tak už dva měsíce čekám, až budu moci v samoobsluze (internet i aplikace Android) kontrolovat nastavení svých služeb (hlášeno podpoře Vodafonu - zatím žádný výsledek).
Teď se u velké části služeb po kliknutí na tlačítko "Změnit" jen dozvím, že "Služba je součástí vašeho měsíčního balíčku".
Naposledy upravil 5uch dne 10. 9. 2021 13:39, celkově upraveno 1
5uch
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.kure 10. 9. 2021 13:39

To je ještě dobré, já tam měl dlouhé měsíce hlášku, že služby se nastavují a není možné provádět další změny :-D ... Vodafonní samoobsluha nikdy za moc nestála. Zlatá Oskarova.
Apple iPhone 13 Pro 128GB Blue | Apple Watch 4 | Vodafone OneNet
Můj referal pro Twisto: PMALECEK (500,- pro oba)
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 19. 9. 2021 14:58

dj.kure:

Prakticky jsme ale na tom stejně - ani já si své služby nemohu změnit. Jiná je jen ta hláška. :hm

Přišlo mi po urgenci vyjádření z VF, že oprava bude trvat možná i 60 dní (že prý obvykle to jde rychleji... ale 60 dní si na to rezervují). Zdá se, že problém se týká tarifů Odepiš.
5uch
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Myčoken 19. 9. 2021 17:14

Už jen při vyslovení "Vodafone samoobsluha" mě zebou nohy. Po celou dobu, kdy jsem spravoval samoobsluhu rodině s tarifem Red+, samoobsluha nikdy nedělala to co měla.
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka