MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky) |
---|
tschuba - Mírně pokročilý |
17. 2. 2007 17:07 |
Nechapu co vam vadi, je to vzdy chyba na par dni, ktera na funkcnost a uzivani nema takrka vliv. Je to system, vzdy se neco pokazi...trosku tolerance,hm?
|
Poslední příspěvek |
Já Osobně - Pokročilý |
17. 2. 2007 19:02 |
No né, téma o poruše a místo odseknutí: počkejte až to spraví se tu diskutuje Nevěřím svým očím
Jinak táta si chtěl zrušit CLIR na svém čísle, ale VF nejen jemu, ale i všem ve firmě(pod jedním účtem) vesele SMSkou oznámil, že jim deaktivoval roaming, protože "vaše přání je nám rozkazem" Kdyby napsali do Sámošky, že se v tom rejpou, tak se nic neděje, místo toho nastaly trochu zmatky... A dnešní perlička, v kapesní sámošce jsem si našel nejnovější fakturu ze 16.2., jal jsem se ji uhradit přes bankomat a za pár minut mi přišla zpráva, že o takové faktuře VF nic neví. No tak když ty peníze nechtějí... Já Osobně |
vodafone-maniak - Mírně pokročilý |
17. 2. 2007 19:10 |
Já Osobně : No to je gól, navíc mi na Po svém lince účtovali hovor, protože bylo podle nich vše v pořádku, jakmile jsem volal s kartou už se přiznali...
Jinak, funguje vám sámoška na netu? //ales76: Odstraněna citace. S touto funkcí zacházejte prosím citlivěji. Viz. zde, děkuji za pochopení. maniak : Ne, nefunguje, ale určitě to není na dlouho. | Ty Osobně : Je to diskuze o podivném chování se samoobsluhy. |
Mafa - Junior |
17. 2. 2007 19:50 |
Mě Vodafone samoobsluha nefunguje.
|
snowboarder - VIP uživatel |
17. 2. 2007 22:46 |
lepší když nefunguje, než když fungovala špatně, chtěl jsem zrušit připojení na skok a přišlo mi, že Vaše přání je nám rozkazem, službu Po svém vám deaktivujeme ke konci účetního období
|
Hangars - Mírně pokročilý |
17. 2. 2007 22:53 |
Mafa: Mě se daří na každé číslo příhlasit až po druhém pokusu. Poslední dobou fakt VF nechápu!
|
snowboarder - VIP uživatel |
17. 2. 2007 22:56 |
hangars / no jestli tam nedělají nějaké extra zásadní změny, tak jim tyhle výpadky asi těžko odpustím, už je toho moc.
|
Hangars - Mírně pokročilý |
17. 2. 2007 22:57 |
snowboarder: no počet dní a datumy jsou už v pořádku ale žádné změny!
|
snowboarder - VIP uživatel |
17. 2. 2007 23:01 |
asi jak kde......
Účtování: Měsíční, každý 16. den v měsíci Jak dlouho jsem s Vodafonem (počet dní): -665 |
Hangars - Mírně pokročilý |
17. 2. 2007 23:12 |
No táta je Firemni zakaznik bez smlouvy. Ale jinak Chytrý přehled se zasekl na Stav k: 16.02.2007 13:00
|
crocodille - Junior |
18. 2. 2007 00:52 |
Ve VF se mení celkove vsechny systémy, proto možná dochází k výpadkům samoobsluh! Nechápu proč to tolik vadí, ostatní operatori to ani nenabizi a vy nejste tolerantni k par chybickam... Tim nemyslim vsechny samozrejme...
|
Mafa - Junior |
18. 2. 2007 07:09 |
snowboarder:Jak na tom vebu zjistím Jak dlouho jsem s Vodafonem
|
snowboarder - VIP uživatel |
18. 2. 2007 09:41 |
mafa/ ukazuje to jen u tarifů v sekci informace o mně
|
speedy - Mírně pokročilý |
18. 2. 2007 10:28 |
crocodille píše Ve VF se mení celkove vsechny systémy, proto možná dochází k výpadkům samoobsluh! ...vy nejste tolerantni k par chybickam... Tim nemyslim vsechny samozrejme... z/quote]
Ano, tak proc se za to VF tolik stydi, uz jsem to tu psal drive. Byl by opravdu takovy problem vydat tiskovou zpravu dejme tomu v patek rano se znenim asi "od patku 16.2. od 12hodin do pondeli 19.2. do 23hod bude probihat odstavka systemu. Nefunkcni v te dobe bude a) b) c) d). Vse je kvuli XXXXX. Zakaznikum se omlouvame za pripadne komplikace a dekujeme za pochopeni VF. To je opravdu, tak tezke neco takoveho napsat. Delaji to tak banky, konkurencni operatori atd. Obavam se, ze to jsou zmeny uvnitr systemu a zakaznik je nijak nepociti, tim padem je ani neuvidi a myslim si, ze z duvodu co jsem tu uz psal bude i pravem nastvany. |
speedy - Mírně pokročilý |
18. 2. 2007 13:07 |
tschuba píše ...rozumim tomu, stava se to...kor kdyz se to meni:)
Ano, tomu taky rozumím, ale dozvěděl se to člověk z oficiálních kanálů od VF? Nebýt zdejšího fora a crocodille, tak netušíme nic. Když něco upravuji, tak přece musím mít alespoň hrubou představu o tom, kdy to skončí. Myslíš si, že když by třeba nějakou odstávku dělala ČS, že by si to mohla dovolit přejít mlčením. Když si představím, že by jim nešlo IB a lidi by se snažili podat příkazy, to by byl humbuk. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, 4, 5 ... 123 Další stránka Stránka 2 z 123 [ Příspěvků: 1839 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |