MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky) |
---|
speedy - Mírně pokročilý |
18. 2. 2007 15:54 |
tschuba: Pokud bych vzal v uvahu tvoji teorii, tak potom by treba nemohlo vzniknout toto:
http://digiweb.ihned.cz/c4-10074240-203 ... ez-signalu Kde se TM bez problemu priznal a bylo to. Dovolim si dve srovnani. To, ze vcera vykolejil napr. vlak CD, take nebylo planovane (doufam) a lidem to bylo oznameno proc budou mit vlaky treba 20 - 30min zpozdeni. Zdeněk L.: Ano telefonovani atd. funguje, ale nefunguje Chytry prehled. Argument, ze je to sluzba zdarma? Neni, je pro pausalni zakazniky a ty si veci plati v mesicnim vyuctovani, takze i veci, co se jevi zdarma, zdarma nejsou. Souhlasim s F430 Spider F1, ze to mohli dat jako text nekam na web - neni nutna tiskova zprava. Jde mi o pristup operatora k informovani zakazniku, at uz se jedna u VF o cokoliv, tak si myslim, ze to oddeleni pro komunikaci tentokrat nezvladlo. Co si myslite, dozvime se neco po odstraneni problemu. Myslim si ze ne, ikdyz kdyz si to mu nekdo z VF procte... |
Poslední příspěvek |
crocodille - Junior |
18. 2. 2007 17:43 |
Ja myslim, ze uz nema cenu to resit, kazdy si stoji za tim svym Ja zkratka tvrdim, ze to byl vypadek, kterej se stal OMYLEM a NECEKANE, tudyz k tomu nebyla vydana zprava. 99% lidi to ani nezaregistrovalo a ti co ano, tak zavolali na infolinku nebo si to tady precetli a vi o co jde. A aby operator hlasil vsechny upravy systemu dopredu, to je myslim trochu zbytecna vec a akorat zdrzuje, protoze jak jsem psal, tak vetsina lidi to ani nezaregistruje
|
snowboarder - VIP uživatel |
18. 2. 2007 21:53 |
Vodafone se poučil.. při vstupu na stranky samoobsluha.vodafone.cz je upozornění, že samoobsluha není k dispozici
|
Hangars - Mírně pokročilý |
18. 2. 2007 22:17 |
snowboarder: Tak tohle je tam skoro pořád, není to nic nového!!
|
Mario - Mírně pokročilý |
18. 2. 2007 23:28 |
No tak já se také naštval - asi před 2h se mi vůbec stránka sámošky nechtěla načíst, teď je tam obvyklá hláška "je nám líto, ale...". Nic proti, chápu údržbu apod., ale mi se to u VF stává poslední dobou nějak moc často, možná i z poloviny případů (je to asi tím, že jsem na netu hlavně pozdě večer nebo v noci). Připomíná mi to slavnou Českou spořitelnu, která má pořád výpadky Internetbankingu kvůli "zlepšení", které jsem bohužel za poslední 3 roky nijak nezaznamenal...
Ty výpadky nejsou náhodné, jak tady někdo psal, je to poslední dobou "pořád"... |
snowboarder - VIP uživatel |
18. 2. 2007 23:35 |
mario/ hlavně jak ty říkáš, večer kolem půlnoci je to obden, ne-li častěji
|
pan Y. - Pokročilý |
20. 2. 2007 16:27 |
I mně už začínají výpadky samoobsluhy VF mírně vadit. Jestli mění všechny systémy, z pohledu zákazníka by asi bylo nejlepší, kdyby na pár dní odstavili systém, provedli změny, a po té by všechno zase fungovalo. Tyto časté výpadky poslední dobou mohou vážně zákazníky leda otrávit.
K diskuzi o posledním výpadku: Chápu, že samoobsluha, resp. Chytrý přehled, je nadstardní služba v porovnání s konkurencí. Ale v případě, že ji zákazníci používají, tak její výpadek zákonitě pocítí. Slušné by v každém případě proto bylo informovat zákazníky i o nahodilém výpadku (samozřejmě stačí hláška na webu), když ho Vodafone zaznamená. V opačném případě totiž Vodafone naštve část svých zákazníků a ve finále ještě přidá práci svým operátorům, kteří musí odpovídat na dotazy ohledně výpadku. |
Sparrow - Junior |
20. 2. 2007 17:03 |
Tak vám chlapci nevím, ale já odedneška žádný problémy nemám, dokonce už tam mám i v pořádku počet dnů, stav k 20.02.2007 13:58 mi příde taky akorát.
|
snowboarder - VIP uživatel |
20. 2. 2007 17:23 |
všiml jsem si, že internetová samoobsluha bude hodně závislá na "chytrém přehledu". Prostě vždy, když se odstaví chytrý přehled, nepřihlásíte se do samoobsluhy na netu, ani do kapesní. Přitom hlasový kanál funguje. Cože je pěkně hloupé. Když jim nejde úžasný chytrý přehled, mohli by nechat přístup alespoň k ostatním věcem a stránka chytrého přehledu ať je klidně nedostupná.
|
snowboarder - VIP uživatel |
22. 2. 2007 12:07 |
můžu se zeptat, jak vám funguje chytrý přehled? včera jsem uskutečnil 60 minut dlouhý hovor do sítě O2, podle tarifu se mi mělo z kreditu tarifu odečíst 174Kč (bez DPH). Chytrý přehled je aktualizován k dnešku, 08:58 a z "nabitého" kreditu se mi strhlo jen 49Kč. Podobné problémy sleduju už dlouho a faktura je pak každý pes jiná ves jsem sám?
|
pan Y. - Pokročilý |
22. 2. 2007 13:12 |
snowboarder: Nejsi sám. V aktuálním zúčtovacím období mi taky Chytrý přehled nesouhlasí se skutečností. Mám ze srandy u 50 Naplno aktivované AoC, tak vím, kdy jsem provolal volné minuty, podle Chytrého přehledu jsem jich ale měl ještě asi 20 volných, tak jsem je provolal taky a jsem zvědavý, co se objeví za pár dní na vyúčtování.
|
speedy - Mírně pokročilý |
22. 2. 2007 13:44 |
Panove nejste sami, podle Prehledu jsem od 10.1.-9.2. mel k cerpani 174Kc. Na konci mesice mi Chytry prehled ukazoval, ze mi 25Kc zbyva a na fakture jsem potom mel 15,77Kc provolano nad volny kredit.
Ted mi bezi dalsi mesic od 10.2.-9.3. a radsi si delky hovoru zaznamenavam! |
pan Y. - Pokročilý |
22. 2. 2007 14:25 |
speedy: Dokážu si představit kontrolu přes AoC i u kreditních tarifů bez nutnosti manuálního zaznamenávání hovorů.
Lepší by ale bylo, kdyby už u Vodafonu dali konečně všechno do pořádku. |
snowboarder - VIP uživatel |
1. 3. 2007 23:54 |
nemáte někdo zkušenost, kdo máte vánoční dárek od Vodafone ve formě sleva z útraty, kam zmizel? ztratil se mi na dvou číslech z aktivních služeb a vyčerpaný ještě určitě není.
|
pan Y. - Pokročilý |
2. 3. 2007 01:53 |
Ani já už v internetové samoobsluze nevidím v aktivovaných službách ani balíčcích tento vánoční dárek a jeho platnost (vím, že mi končí 25.11.2007). Asi to souvisí s těmi předělávkami/nefunkčností samoobsluhy v poslední době.
Každopádně jestli se dárek čerpá nebo ne lze zjistit z Chytrého přehledu (výše paušálu). |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 123 Další stránka Stránka 3 z 123 [ Příspěvků: 1839 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |