MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Výpověď smlouvy s operátorem |
---|
wit.cz - Mírně pokročilý |
5. 12. 2020 14:12 |
To je škoda, čekat na živáka, to asi počkat do pondělí nebude rozdíl...
|
Poslední příspěvek |
hauzz - Pokročilý |
5. 12. 2020 16:54 |
Dej vědět jak jsi pochodil před časem jsem přenášel na Twist číslo z jiné sítě (ještě přes ČVOP) a byl problém s tím, že Twist byl aktivní tak po telefonu mi tvrdili že nelze. Na značkovce to pak udělali na počkání. Třeba převod v rámci sítě bude v pohodě.
|
wit.cz - Mírně pokročilý |
5. 12. 2020 17:06 |
Nakonec jsem to zkusil už dnes a byla to rychlovka. Číslo bude převedeno 4. pracovní den, tj. ve čtvrtek. Stačilo nahlásit OKU.
|
tramin - Junior |
12. 1. 2021 10:18 |
Zdravím,
nevím, jestli někdo poradí, ale přesto... Manželka odchází k 1.2. k jinému zaměstnavateli. U toho současného má tarif u T-mobile, který jí sice platí zaměstnavatel, ale číslo k němu převedla svoje soukromé a to si chce nechat. Požádala tedy svou nadřízenou, aby ji dala OKU pro převod čísla. Ta se jí napřed zeptala, jestli by se toho čísla nevzdala a když jí žena odpověděla, že ne, tak jí řekla, ať si to sama vyřídí před help desk. Žena tedy zažádala o OKU asi před týdnem. Na help desk se jí sice ukázal kontakt na osobu, která to dostala na starost, nicméně se nic nedělo. Manželka tak zkouší od včerejška kontaktovat onu osobu telefonicky. Bohužel marně. Telefon nezvedá, nebo při volání vypíná. Na SMS nereaguje. Vím, že je do 1.2. ještě trochu času, nevím ale co bude, když to tak bude pokračovat. Chce přejít k Vodafonu, tak mě napadlo, jestli by to třeba Vodafone mohl někam posunout. Ale asi ne, když jde o firemní tarif... |
anonymni - |
12. 1. 2021 10:53 |
Bez spolupráce administrátora čísla to půjde těžko, ale třeba se vzchopí a OKU vyžádá.
Jinak nikdy se nezbavovat administrace čísla, na kterém vám záleží! Už vůbec nedávat zaměstnavateli. Ale to už teď asi víte. |
tramin - Junior |
12. 1. 2021 11:24 |
Jasně, ale koho by to napadlo,že? Každopádně si pořád myslím, že číslo patří T-mobile a ne jednomu nejmenovanému lékárenskému řetězci...
|
PierreUSA87 - Junior |
12. 1. 2021 11:47 |
Nevim, jestli to takhle funguje i u zamestnaneckych cisel, ale kdyz OKU zacinal, tak byl zasilan SMSkou a pote s aktivaci cisla, pripadne na vyuctovani. Zkusil bych se podivat do SMSek a vyuctovani , jestli to tam treba z minuleho roku neni ten OKU kod.
|
tramin - Junior |
12. 1. 2021 11:55 |
Bohužel, manželka nemá k vyúčtování přístup.
|
KrylP - Junior |
12. 1. 2021 12:40 |
S firemníma číslama se levně volá, ale pak dostat číslo zpět je vždy problém. U vodafone nejde taky, jen tak převést číslo od firmy. Je třeba vyplnit dokument - převod práv a povinností a musí ho podepsat obě strany, tedy i firma a pak to jde. Nevím, jak to má T-mobile u firem, ale mělo by to být podobné. Tedy, žádné OKU, ale nejprve vyvázání od firmy.
|
zivan - Pokročilý |
12. 1. 2021 14:12 |
A nemuze tam byt problem se zavazkem a tedy i pripadnou pokutou?
|
tramin - Junior |
12. 1. 2021 15:07 |
Nevím o tom. Normálně ji nabídli služební telefon, za tarif platí oni. Účtovací období vždy od prvního v měsíci (podle dat). Jenomže s ní nikdo nekomunikuje.
|
KrylP - Junior |
12. 1. 2021 16:07 |
Já bych řekl, že už své číslo neuvidí... Pokud ho svěřila firmě do firemní sestavy. Kdo ví, jaké měli podmínky při přenosu k firmě, jak znám ženské, ty zajímají jen šminky... U nás jedna firma taky rozdávala čísla zaměstnancům, naštěstí svoje čísla. Ale jak ukončili pracovní poměr, tak jim čísla sebrala. Prostě zablokovala SIM a sbohem ! Někteří počítali, že tam budou dělat dýl, tak si čísla navedli do bankovnictví a služeb a pak prásk, nikde se nemohli dostat!
|
josifek78 - Junior |
12. 1. 2021 20:06 |
u mého bývalého zaměstnavatele byla možnost převést současný závazek na novou SIM a tím pádem tu starou SIM uvolnit a získat zpět(jiná možnost nebyla protože tam byl úvazek, který nešel zrušit, jenom převést). U současného by mi asi rovnou vrátili to číslo na SIM, obecně asi záleží na firmě a na pozici.
Uvolnit číslo může jen administrátor čísla ve firmě, chodit někde na nějaké pobočky nemá smysl když člověk převedl číslo k firmě. Podle mě to manželka začala řešit trochu pozdě, každopádně ať píše a volá na ten helpdesk, je stále možnost to vyřešit. Edit: případně zkoušet kontaktovat ještě někoho jiného, například nadřízeného toho nadřízeného ... nebo někoho kdo má na starost IT apod, nevím jak to v té konkrétní firmě chodí. |
mmmjack - Junior |
12. 1. 2021 22:23 |
jojo je to tak, většinou ten co to ma na starost, tak ma i heslo pro komunikaci a bez něj s číslem nehne, musí vystoupení z firemní smlouvy potvrdit i jednatel firmy, takže to není jen tak, samozřejmě zajít za dalším nadřízeným by měl být asi jasný postup
|
tramin - Junior |
13. 1. 2021 11:56 |
Mě na tom nejvíc vadí, že nekomunikují a není šance se něčeho dovolat. Přitom to číslo patří manželce...
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 100 Další stránka Stránka 94 z 100 [ Příspěvků: 1490 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |