MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
|
O2 SIM s E-Službami |
---|
mobilman - Junior |
15. 8. 2007 21:37 |
Mate prosim někdo SIMku typu CE, tzn. s E-Službami pro jednoduchou autorizaci v prodejně a volání na infolinku?
Podle web stránek a jednoho článku zde na MM by měla být služba normálně v provozu nicméně ani na jedné SIMce s tímto menu na kartě (mám celkem dvě, SIM64ND.CE) mi to nejde aktivovat. vždy prijde zpět zpráva "Nejste opravnen pozadat o identifikacni cislo. Kontaktujte prosim majitele Vaseho telefonniho cisla." Podle infolinky se tato služba nenabízí a nikdo neví kdy bude, z webstránek mám ale pocit že je normálně v provozu. Detaily naleznete na stánce http://www.cz.o2.com/mobile/cz/services/view/dataContainer-Pomoc-E_sluzby-E_sluzby.html Máte to prosím někdo aktivní? Díky za odpověď. |
Poslední příspěvek |
snowboarder - VIP uživatel |
16. 8. 2007 08:55 |
bohužel mám zatím E-služby jen na tandem kartě, takže tam o ID číslo požádat není možné, a na mateřské mám ještě staré menu.
|
mobilman - Junior |
17. 8. 2007 23:02 |
to tu važně není nikdo s aktivními E-Službami na SIM kartě ??
|
X-Brace - Junior |
18. 8. 2007 08:14 |
Já bych je měl rád, ale dávat 3 stovky za kartu se mi nechce.
|
esquire - Pokročilý |
18. 8. 2007 08:28 |
mobilman: Mám jedno číslo aktivované před 14 dny a v SIM Toolkit menu mám pod položkou E-sluzby jen PIN manažer. Identifikační číslo mi taky přišlo po staru poštou. Už tam nejsou ani Personal SMS jako dříve, nově pouze přímé spojení na O2 linku.
X-Brace: Výměna SIMky stojí 453,33 Kč. |
X-Brace - Junior |
18. 8. 2007 08:39 |
No to už je vrchol. Kdyby zavedli každý rok výměnu sim zdarma jako Vodafone, mohli by konečně mluvit o postoji k zákazníkovi. Simkarty jsou pro operátora stejně takový "odpad" za pár korun.
|
fiel - Junior |
18. 8. 2007 10:36 |
Kvůli podobnému přístupu jsem od O2 odešel a jsem u Vodafonu spokojený. Sice na prodejně O2 jsou ještě trošku solidnější a tak mi jednou při výměně simkarty (když jsem ji ztratil) řekli, že napíšou, že byla poškozená a dali mi novou zdarma, ale celkově ten přístup celé firmy není příjemný a určitě pro ně ani přínosem.
|
mobilman - Junior |
18. 8. 2007 20:45 |
esquire píše mobilman: Mám jedno číslo aktivované před 14 dny a v SIM Toolkit menu mám pod položkou E-sluzby jen PIN manažer. Identifikační číslo mi taky přišlo po staru poštou. Už tam nejsou ani Personal SMS jako dříve, nově pouze přímé spojení na O2 linku.
X-Brace: Výměna SIMky stojí 453,33 Kč.n/quote] jasny, vim co na karte je. ale aktivoval sis to? o to mi ted jde, mne to nejde aktivovat (SMS ve trvaru IDPIN tel.cislo na 999234 vraci tu chyb.hlasku). diky za odpoved. |
mobilman - Junior |
26. 8. 2007 18:57 |
no tak jedna slecna byla nakonec tak ochotna ze me neodmitla s tim ze sluzba nefunguje ale vse proverila a udelala nejakou zmenu, nevim jakou ale po zaslani aktivacni SMSky se vse zaktivovalo a funguje bezvadne.
skoda ze se clovek na infolince dostane na toho spravneho cloveka az na nekolikaty pokus a ne hned na ten prvni udajne slo o nejakou chybu kterou udelala znack.prodejna pri aktivaci. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 9 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |