MobilMania.cz https://forum.mobilmania.zive.cz/ |
|
O2 SIM s E-Službami https://forum.mobilmania.zive.cz/viewtopic.php?f=1&t=42193 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mobilman [ 15. 8. 2007 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | O2 SIM s E-Službami |
Mate prosim někdo SIMku typu CE, tzn. s E-Službami pro jednoduchou autorizaci v prodejně a volání na infolinku? Podle web stránek a jednoho článku zde na MM by měla být služba normálně v provozu nicméně ani na jedné SIMce s tímto menu na kartě (mám celkem dvě, SIM64ND.CE) mi to nejde aktivovat. vždy prijde zpět zpráva "Nejste opravnen pozadat o identifikacni cislo. Kontaktujte prosim majitele Vaseho telefonniho cisla." Podle infolinky se tato služba nenabízí a nikdo neví kdy bude, z webstránek mám ale pocit že je normálně v provozu. Detaily naleznete na stánce http://www.cz.o2.com/mobile/cz/services/view/dataContainer-Pomoc-E_sluzby-E_sluzby.html Máte to prosím někdo aktivní? Díky za odpověď. |
Autor: | snowboarder [ 16. 8. 2007 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
bohužel mám zatím E-služby jen na tandem kartě, takže tam o ID číslo požádat není možné, a na mateřské mám ještě staré menu. |
Autor: | mobilman [ 18. 8. 2007 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
to tu važně není nikdo s aktivními E-Službami na SIM kartě ?? ![]() |
Autor: | X-Brace [ 18. 8. 2007 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych je měl rád, ale dávat 3 stovky za kartu se mi nechce. |
Autor: | esquire [ 18. 8. 2007 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
mobilman: Mám jedno číslo aktivované před 14 dny a v SIM Toolkit menu mám pod položkou E-sluzby jen PIN manažer. Identifikační číslo mi taky přišlo po staru poštou. Už tam nejsou ani Personal SMS jako dříve, nově pouze přímé spojení na O2 linku. X-Brace: Výměna SIMky stojí 453,33 Kč. |
Autor: | X-Brace [ 18. 8. 2007 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to už je vrchol. Kdyby zavedli každý rok výměnu sim zdarma jako Vodafone, mohli by konečně mluvit o postoji k zákazníkovi. Simkarty jsou pro operátora stejně takový "odpad" za pár korun. |
Autor: | fiel [ 18. 8. 2007 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kvůli podobnému přístupu jsem od O2 odešel a jsem u Vodafonu spokojený. Sice na prodejně O2 jsou ještě trošku solidnější a tak mi jednou při výměně simkarty (když jsem ji ztratil) řekli, že napíšou, že byla poškozená a dali mi novou zdarma, ale celkově ten přístup celé firmy není příjemný a určitě pro ně ani přínosem. |
Autor: | mobilman [ 18. 8. 2007 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
esquire píše mobilman: Mám jedno číslo aktivované před 14 dny a v SIM Toolkit menu mám pod položkou E-sluzby jen PIN manažer. Identifikační číslo mi taky přišlo po staru poštou. Už tam nejsou ani Personal SMS jako dříve, nově pouze přímé spojení na O2 linku.
X-Brace: Výměna SIMky stojí 453,33 Kč.n/quote] jasny, vim co na karte je. ale aktivoval sis to? o to mi ted jde, mne to nejde aktivovat (SMS ve trvaru IDPIN tel.cislo na 999234 vraci tu chyb.hlasku). diky za odpoved. |
Autor: | mobilman [ 26. 8. 2007 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak jedna slecna byla nakonec tak ochotna ze me neodmitla s tim ze sluzba nefunguje ale vse proverila a udelala nejakou zmenu, nevim jakou ale po zaslani aktivacni SMSky se vse zaktivovalo a funguje bezvadne. skoda ze se clovek na infolince dostane na toho spravneho cloveka az na nekolikaty pokus a ne hned na ten prvni ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |