MobilMania.cz

Přihlásit se




O2 SIM s E-Službami

Offline - Junior Profil 
15. 8. 2007 22:37 Odeslat příspěvek
Mate prosim někdo SIMku typu CE, tzn. s E-Službami pro jednoduchou autorizaci v prodejně a volání na infolinku?

Podle web stránek a jednoho článku zde na MM by měla být služba normálně v provozu nicméně ani na jedné SIMce s tímto menu na kartě (mám celkem dvě, SIM64ND.CE) mi to nejde aktivovat. vždy prijde zpět zpráva "Nejste opravnen pozadat o identifikacni cislo. Kontaktujte prosim majitele Vaseho telefonniho cisla."

Podle infolinky se tato služba nenabízí a nikdo neví kdy bude, z webstránek mám ale pocit že je normálně v provozu. Detaily naleznete na stánce http://www.cz.o2.com/mobile/cz/services/view/dataContainer-Pomoc-E_sluzby-E_sluzby.html

Máte to prosím někdo aktivní? Díky za odpověď.
Poslední příspěvek


Offline - VIP uživatel Profil 
16. 8. 2007 09:55 Odeslat příspěvek
bohužel mám zatím E-služby jen na tandem kartě, takže tam o ID číslo požádat není možné, a na mateřské mám ještě staré menu.


Offline - Junior Profil 
18. 8. 2007 00:02 Odeslat příspěvek
to tu važně není nikdo s aktivními E-Službami na SIM kartě ?? :-(


Offline - Junior Profil 
18. 8. 2007 09:14 Odeslat příspěvek
Já bych je měl rád, ale dávat 3 stovky za kartu se mi nechce.


Offline - Pokročilý Profil 
18. 8. 2007 09:28 Odeslat příspěvek
mobilman: Mám jedno číslo aktivované před 14 dny a v SIM Toolkit menu mám pod položkou E-sluzby jen PIN manažer. Identifikační číslo mi taky přišlo po staru poštou. Už tam nejsou ani Personal SMS jako dříve, nově pouze přímé spojení na O2 linku.

X-Brace: Výměna SIMky stojí 453,33 Kč.


Offline - Junior Profil 
18. 8. 2007 09:39 Odeslat příspěvek
No to už je vrchol. Kdyby zavedli každý rok výměnu sim zdarma jako Vodafone, mohli by konečně mluvit o postoji k zákazníkovi. Simkarty jsou pro operátora stejně takový "odpad" za pár korun.


Offline - Junior Profil 
18. 8. 2007 11:36 Odeslat příspěvek
Kvůli podobnému přístupu jsem od O2 odešel a jsem u Vodafonu spokojený. Sice na prodejně O2 jsou ještě trošku solidnější a tak mi jednou při výměně simkarty (když jsem ji ztratil) řekli, že napíšou, že byla poškozená a dali mi novou zdarma, ale celkově ten přístup celé firmy není příjemný a určitě pro ně ani přínosem.


Offline - Junior Profil 
18. 8. 2007 21:45 Odeslat příspěvek
esquire píše
mobilman: Mám jedno číslo aktivované před 14 dny a v SIM Toolkit menu mám pod položkou E-sluzby jen PIN manažer. Identifikační číslo mi taky přišlo po staru poštou. Už tam nejsou ani Personal SMS jako dříve, nově pouze přímé spojení na O2 linku.

X-Brace: Výměna SIMky stojí 453,33 Kč.n/quote]

jasny, vim co na karte je. ale aktivoval sis to? o to mi ted jde, mne to nejde aktivovat (SMS ve trvaru IDPIN tel.cislo na 999234 vraci tu chyb.hlasku). diky za odpoved.


Offline - Junior Profil 
26. 8. 2007 19:57 Odeslat příspěvek
no tak jedna slecna byla nakonec tak ochotna ze me neodmitla s tim ze sluzba nefunguje ale vse proverila a udelala nejakou zmenu, nevim jakou ale po zaslani aktivacni SMSky se vse zaktivovalo a funguje bezvadne.

skoda ze se clovek na infolince dostane na toho spravneho cloveka az na nekolikaty pokus a ne hned na ten prvni :-( udajne slo o nejakou chybu kterou udelala znack.prodejna pri aktivaci.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď

Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 9 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies