O2 SIM s E-Službami

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Do fóra se už nepřihlásíte přezdívkou, je potřeba e-mail. Hned teď se podívejte, jakou e-mailovou adresu tady používáte a zapište si ji: odkaz Uživatelský panel v hlavičce –> záložka Profil. (Podrobnosti)

Odeslat příspěvekod mobilman 15. 8. 2007 22:37

Mate prosim někdo SIMku typu CE, tzn. s E-Službami pro jednoduchou autorizaci v prodejně a volání na infolinku?

Podle web stránek a jednoho článku zde na MM by měla být služba normálně v provozu nicméně ani na jedné SIMce s tímto menu na kartě (mám celkem dvě, SIM64ND.CE) mi to nejde aktivovat. vždy prijde zpět zpráva "Nejste opravnen pozadat o identifikacni cislo. Kontaktujte prosim majitele Vaseho telefonniho cisla."

Podle infolinky se tato služba nenabízí a nikdo neví kdy bude, z webstránek mám ale pocit že je normálně v provozu. Detaily naleznete na stánce http://www.cz.o2.com/mobile/cz/services/view/dataContainer-Pomoc-E_sluzby-E_sluzby.html

Máte to prosím někdo aktivní? Díky za odpověď.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 8. 2007 09:55

bohužel mám zatím E-služby jen na tandem kartě, takže tam o ID číslo požádat není možné, a na mateřské mám ještě staré menu.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod mobilman 18. 8. 2007 00:02

to tu važně není nikdo s aktivními E-Službami na SIM kartě ?? :-(
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 18. 8. 2007 09:14

Já bych je měl rád, ale dávat 3 stovky za kartu se mi nechce.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 18. 8. 2007 09:28

mobilman: Mám jedno číslo aktivované před 14 dny a v SIM Toolkit menu mám pod položkou E-sluzby jen PIN manažer. Identifikační číslo mi taky přišlo po staru poštou. Už tam nejsou ani Personal SMS jako dříve, nově pouze přímé spojení na O2 linku.

X-Brace: Výměna SIMky stojí 453,33 Kč.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 18. 8. 2007 09:39

No to už je vrchol. Kdyby zavedli každý rok výměnu sim zdarma jako Vodafone, mohli by konečně mluvit o postoji k zákazníkovi. Simkarty jsou pro operátora stejně takový "odpad" za pár korun.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fiel 18. 8. 2007 11:36

Kvůli podobnému přístupu jsem od O2 odešel a jsem u Vodafonu spokojený. Sice na prodejně O2 jsou ještě trošku solidnější a tak mi jednou při výměně simkarty (když jsem ji ztratil) řekli, že napíšou, že byla poškozená a dali mi novou zdarma, ale celkově ten přístup celé firmy není příjemný a určitě pro ně ani přínosem.
Já kdybych si koupil trpaslíka, tak má do rána dva metry
fiel
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 18. 8. 2007 21:45

esquire píše:mobilman: Mám jedno číslo aktivované před 14 dny a v SIM Toolkit menu mám pod položkou E-sluzby jen PIN manažer. Identifikační číslo mi taky přišlo po staru poštou. Už tam nejsou ani Personal SMS jako dříve, nově pouze přímé spojení na O2 linku.

X-Brace: Výměna SIMky stojí 453,33 Kč.n/quote]

jasny, vim co na karte je. ale aktivoval sis to? o to mi ted jde, mne to nejde aktivovat (SMS ve trvaru IDPIN tel.cislo na 999234 vraci tu chyb.hlasku). diky za odpoved.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 26. 8. 2007 19:57

no tak jedna slecna byla nakonec tak ochotna ze me neodmitla s tim ze sluzba nefunguje ale vse proverila a udelala nejakou zmenu, nevim jakou ale po zaslani aktivacni SMSky se vse zaktivovalo a funguje bezvadne.

skoda ze se clovek na infolince dostane na toho spravneho cloveka az na nekolikaty pokus a ne hned na ten prvni :-( udajne slo o nejakou chybu kterou udelala znack.prodejna pri aktivaci.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků