MobilMania.cz

Přihlásit se




Realme 7 - obecná diskuze

Offline - Junior Profil 
19. 11. 2020 23:22 Odeslat příspěvek
Ahoj,
má někdo tento Realme 7 ideálně ve variantě 6/64?
Zajímají mě postřehy z praxe.
Díky
Poslední příspěvek


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 10. 2021 11:59 Odeslat příspěvek
Stal se mi malér s mobilem. Jedná se o mobil Realme 7. Chtěl jsem mobil zapnout ( odemknout obrazovku ). Ale po dotyku tlačítka se nic nestalo. Říkal jsem si, že asi blbne četečka otisků prstů. Tak jsem tlačítko jen tak zmáčkl a stále nic. Mobil prostě mrtvý. ( nabitý byl na cca 30% ) Zkusil jsem reset pomotí trojhmatu. Mobil konečně zareagoval. Jenže jen tím, že se stále resetuje. Najede nápis Realme a dole Powered by android a to je vše. Chvíli to takhle svítí ale pak zase restartuje. Jinak pro informaci : tohle se mi stalo už jednou. Před cca rokem se mi stalo to samé. Mobil se nakonec po cca 5 hodinách co se takhle resetoval vybil. Zapl jsem do nabíječky a najel. Jen jsem pak zjistil, že mi to odrovnalo paměťovou kartu. Máte prosím nějakou radu co bych s tímhle mohl udělat? Může být v mobilu něco vadného?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 10. 2021 12:01 Odeslat příspěvek
Vytáhni SIM a paměťovou kartu.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 10. 2021 12:18 Odeslat příspěvek
Tohle jsem udělal, ale sále reset...


Offline - Junior Profil 
5. 10. 2021 13:48 Odeslat příspěvek
Zkusil bych nechat úplně kleknout baterii / vybít a poté ve vypnutém stavu nechat plně nabít baterii...
Jinak dnes mi přistála na Realme 7i aktualizace na Android 11 / UI 2.0 - ozn. RMX2193_11_C_12


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 10. 2021 13:58 Odeslat příspěvek
Zkouším to.. Ale bude to trvat hooodně dlouho :-D Navíc to nechci nabít naplno, protože případné další vybití by trvalo tak týden. Ta aktualizace by se hodila. Ale na čistý Realme 7 asi jen tak nebude.

-- 5. 10. 2021 15:24 --

Takže mobil se vybil. Dal jsem ho do sítě a po cca 10min. nabíjení zkusil zapnout. Stále reset. Co s tím může být ? Snad najdu rekl.papíry.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 10. 2021 15:03 Odeslat příspěvek
Pravděpodobně závada vnitŕní paměti.


Offline - Junior Profil 
5. 10. 2021 16:51 Odeslat příspěvek
Ještě bych zkusil ho vypnout - delší dobu držet zapínací klávesu. Pokud se povede tak pak přes recovery mode wipe vnitřní paměti (ideální je samozřejmě předchozí zálohování). Pokud vše selže, tak samozřejmě reklamovat (mobil není dva roky na trhu, takže ho určitě máš ještě v záruce).


Offline - Kolemjdoucí Profil 
10. 10. 2021 10:35 Odeslat příspěvek
Tak se to nakonec rozjelo. 'Zatím šlape.
No a jako bonus mi přišla aktualizace Android 11 a UI v2.0 :)


Offline - Kolemjdoucí Profil 
19. 7. 2022 11:24 Odeslat příspěvek
Ahoj, prosím o radu. Mamka má výše zmíněný telefon a potřebuji poradit s malým problémem.
Strašně dlouho trvá než ji zmizí oznámení dole na displeji. Při zavření aplikace, při promazání apod. Viz foto.
Nevíte co s tím? "Visí" to tam klidně 5minut...
Díky

Přílohy

IMG_20220719_122349.jpg
IMG_20220719_122349.jpg
[ 531.79 | Zobrazeno 47 krát ]




Offline - Moderátor Profil 
19. 7. 2022 12:15 Odeslat příspěvek
jestli tam máš původní launcher od Realme, tak se podívej do nastavení anebo zkus jiný např. Nova Launcher, pokud se hláška bude nadále zobrazovat, projdi nastavení v menu smartphonu


-
19. 7. 2022 14:24 Odeslat příspěvek
Myslím, že pomůže jen tovární nastavení.
Nebo nečistit paměť tak často, je to zlozvyk.
Sám ho používám, i když paměti je habaděj..


Offline - Junior Profil 
11. 8. 2022 16:29 Odeslat příspěvek
ahoj, na konci července 30.7.22 se mi při používání navigace Waze sekl Realme 7 tak, že s ním nešlo naprosto nic udělat, zůstalo na něm trčet žluté logo Realme a konec. Použil jsem dle návodu z netu reset se zachováním dat, myslím stisknutím tlačítka Power + Volume Up, proběhl restart a telefon k mé úlevě naběhl, odjížděl jsem zrovna na týden za hranice.
Pak při používání Waze (vždy jen u Waze) se ještě několikrát samovolně restartoval.

Až dnes jsem si všiml, že se mi nesynchronizují Poznámky Google Keep ani Kontakty Google, kupodivu záznam v Kalendáři Google ano.

V systému v nastavení synchronizace Google účtu a jednotlivých aplikací je vše zaškrtnuto a uveden údaj o poslední synchronizaci 30.7.2022. Ručně vyvolat synchronizaci přes 3 tečky v menu nejde vůbec, zrušit a spustit u jednotlivých aplikací lze, ale neproběhne.

Zkusil jsem odinstalovat (lze jen návrat do tovární verze) Android System WebView, Chrome, Poznámky Keep, Waze úplně pryč, - stále synchronizace Keep ani Kontaktů neproběhne.
Několikrát jsem restartoval telefon, promazával dočasná data aplikací ...

Na jiném starším Xiaomi synchronizace v pořádku běží, nějak se pos.. ten Realme 7 asi při zatuhnutí kvůli Waze. Tovární reset je až poslední možnost.

Nemáte nějakou zkušenost co ještě zkusit? Díky.


Offline - Junior Profil 
31. 8. 2022 12:17 Odeslat příspěvek
podařilo se mi to včera rozběhnout.

Jen rekapitulace - Google Kalendář se synchronizoval v pořádku, Google Kontakty a Google Keep (Poznámky) se jen točilo kolečko, že se prý snaží synchronizovat. V zobrazení synchronizovaných služeb Google nešlo synchronizaci spustit ani ručně, ani automaticky, vůbec celé to zobrazení na nic nereagovalo.

Tušil jsem že odebrání a znovupřidání účtu Google nepomůže (to by se nesynchronizoval kalendář), ale stejně jsem to zkusil - nepomohlo. V té chvíli jsem byl bez Kontaktů, které se již znovu nenatáhly, Kalendář opět v pořádku funkční.

Tak jsem šel do správy aplikací, podle jednoho návodu jsem smazal i komplet data z Gmail aplikace (i když bych neřekl, že to souvisí), zobrazil si i systémové aplikace a začal promazávat data u těch, které jen trochu *****ěly "Kontakty**" nebo Synchronizací "Sync****" a pod. U Kontakty***** jsem mazal data komplet vč. dat aplikace, u jiných systémových služeb jen opatrně dočasná data. Taky z aplikace Duolingo (výuka jazyků) vše, bylo tam přes 2GB dat !

No a najednou ... když jsem vlezl do Google účtu vidím, že poslední synchronizace Kontaktů proběhla před 2 min. JO !!! Fakt velká radost a problém vyřešen. Bohužel nedokážu jednoznačně a konkrétně říct, který z těch kroků pomohl a případně data které aplikace nebo synchronizační služby byla poškozena.


Offline - Junior Profil 
18. 11. 2022 23:04 Odeslat příspěvek
problém se synchronizací se pak objevoval pravidelně, někdy stačil jen restart, později jsem použil AVAST pomocí kterého jsem při problémech čistil paměť aplikací a po restartu se to většinou chytlo.

Zachránil mě Android 12, který jsem na Realme 7 instaloval 30.10., oficiálně. Update mi vyřešil problémy se synchronizací Kontaktů a Poznámek Keep.

Zdá se ale, že od update na A12 se objevil problém, že při zapnuté Wifi, datech, BT a použití BT sluchátka mě druhá strana hodně špatně slyší, prý se to seká a není rozumět. Naposledy jsem při hovoru zkusil vypnout Wifi a data a hovor byl prý okamžitě čistý a ok. Tak nevím čím by to mohlo být.

Pak se chová podivně automatický jas, ve slabším osvětlení skočí úplně na minimum, kdy není na displeji nic vidět a musím ho zkorigovat.
Jinak mě teď jiný problém nenapadá, řekl bych že vše ostatní jede ok.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď

Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 15 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies