MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Zkušenost s Britexem

Offline - Pokročilý Profil 
18. 2. 2014 14:02 Odeslat příspěvek
Vypadá to, že Britex k spokojenosti opravuje drahé mobily, ale srágory typu Samsung E1120 a Vodafone Smart III na ty asi séře.
Poslední příspěvek


Offline - VIP uživatel Profil 
18. 2. 2014 22:26 Odeslat příspěvek
ze.us píše
Dejv to pomotal, Britex je na Kladne. Jeho kladne zkusenosti s VSP Data (Tabor) ale mohu potvrdit (smarty Mio a HP iPAQ).

Než začneš psát o tom, že sem něco pomotal, tak si něco zjisti, Britex měl kdysi (nevím jak dlouho tam není) pobočku v Táboře na Vožický ulici a tam se dalo reklamovat osobně. VSP data sem nepleť, takové dementy jako jsou tam už sem dlouho neviděl. A to tam dělá bejvalej kolega...
dejv

-- 18. 2. 2014 22:28 --

Klient ps píše
Daverane, to je zvláštní.....

I ty paranoidní kecko....
dejv


Offline - Junior Profil 
18. 2. 2014 22:59 Odeslat příspěvek
martinsip: k spokojenosti opravdu drahe telefony neopravuje, ono to je spis podle nahody

Delam v jedne firme kde prumerne resim tak 10-15 reklamaci tydne ohledne telefonu do Britexu, uspesnost oprav je tak dle myho odhadu 95% zbytek je bud opakovana zavada a nebo na to proste serou

Posledni zkusenost, zakaznik 3x reklamoval S4ku zavada: seka se, vypina se, 3x to neuznali s tim ze tomu nic neni, poslali i log testu, sef si s tim chvilku hral a ejhle telefon prask seknutej, potom sam restart a sup do recovery, tzn. at mi nikdo nerika ze tomu nic neni, dokonce jejich jedno vyjadreni, ze telefon ma pouze vybitou baterii :D Tzn. asi je to tak na jakyho technika to padne kdyz bude nekdo dement, tak bohuzel nepomuze ani svecena.

Zas na druhou stranu mam zkusenosti i a Ceskym servisem a Arvatem a tam zatim bez jakyhokoli problemu...


-
19. 2. 2014 21:12 Odeslat příspěvek
Podle mě by mělo být jedno, jestli jim tam dávám iPhone (proboha, jen to ne), nebo Smart 3. Opravit by to měli tak jako tak. Nebo se mýlím? :)


Offline - Junior Profil 
19. 2. 2014 22:04 Odeslat příspěvek
Zajímavé že dejv má vždy opačné zkušenosti než všichni ostatní, jen aby si mohl rýpnout do HTC. Bych rád poprosil o zdůvodnění urážky, že ve VSP jsou "dementi"?


Offline - Junior Profil 
20. 2. 2014 06:50 Odeslat příspěvek
Zdůvodnění , proč jsou ve VSP dementi? Například mi telefon ze servisu přišel celém dotlucenej a s prasklym displejem, prý si za to můžu sám. Hodně dlouho jsem se s nima musel hádat, aby to uznali.


Offline - VIP uživatel Profil 
20. 2. 2014 07:09 Odeslat příspěvek
2Zdenecek5: Co je na tom zajímavého? Prostě vždy moje telefony byly jak v Britexu tak v Arvatu opraveny dle mých představ, co zase za tím hledáš? A dementnost VSP Data se netýká HTC (kde jsem si do něj rýpnul? Nikde co....) ale toho, že servisují i HP notebooky, a když mi technik řekne, že neví jak má závadu odstranit, tak to je dle mého dement. Nebudu to popisovat podrobně, nicméně dobropis sem nakonec dostal až z pomocí zastoupení HP v ČR potažmo od AT Comp.
dejv


Offline - Trvalý BAN Profil 
26. 2. 2014 20:26 Odeslat příspěvek
Citace
Například mi telefon ze servisu přišel celém dotlucenej a s prasklym displejem, prý si za to můžu sám.


Zrejme si za to muzes sam a tady jen lzes a plkas.Ve VSP Data ti urcite telefon nedotloukli a neprasknuli displej.Jinak znam i par vychcanku,telefon dojebali sami,pak si takove věci vymysleli,aby měli novy telefon.
Jinak znam způsob, prubeh oprav,lidi v ruznych servisech.Nejhorsi sorta je v Arvato CZ,lide bez patricneho vzdelani,zkusenosti a ruznych narodnosti.Horsi servis v CZ tezko hledat.Britex hned v zavesu,uz tamni pan co tomu tam veli je manipulator a lhar.Naproti tomu VSP Data je prikladny servis,lidi se vzdelanim k takovym opravam a hlavne umem.Co se povede poskodit při opravách davaji hned nove,u HTC je to často potřeba,protoze telefon je jedna slepenice lepidlem.


Offline - VIP uživatel Profil 
26. 2. 2014 21:22 Odeslat příspěvek
Co člověk, to zkušenost, děsím se zase někdy něco řešit s dementama ve VSP Data....
dejv


Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 3. 2014 21:19 Odeslat příspěvek
Zdravim všechny,
Jsem Jindra Zitek a jsem ředitelem firmy VSP DATA.
Po pravde bych se rad dozvedel nejlepe od dejvidka, co jsme mu at jako servis ci někdo z mych pracovniku provedli ci neprovedli tak zlého, ze nam castuje tak silnymi vyrazy. Kdo chodi i na jina fora tak asi vi, ze si nevychaziome ve spokojenosti zakazniku vůbec spatne a tak bych se od nej rad dozvedel co muzeme zlepsit, abychom se ještě a ještě vylepsili. Pokud by ses to stydel psat verejne, nic Ti nebrani i pouzit muj reditelsky mail zitek@vspdata.cz.
Pokud budou potrebovat a budu moci pomoci i ostatním , klidne napiste primo me, ja uz si to nasmeruju na sve lidi, dle znacky, problemu atd.

Hezky den vsem a hezky vikend Jindra Zitek


Offline - VIP uživatel Profil 
7. 3. 2014 21:37 Odeslat příspěvek
Nemám se za co stydět, jen ve stručnosti o co šlo. Jednalo se o reklamaci notebooku HP Pavilion u něhož se projevovala závada při připojení mobilního telefonu přes bluetooth. Notebook po nějaké době zahlásil chybu a spojení bylo možno navázat až po restartu počítače. Bylo provedeno recovery z originálních médií (v NTB byly Windows 7) a i z recovery partition. Z webu HP byly staženy aktuální ovladače. Bylo vyzkoušeno několik mobilních telefonů, závada se opakovala. Opakovala se v nepravidelných intervalech, někdy po minutě, někdy po delší době.
Notebook byl tedy zaslán k vám s popsanou závadou. Řešením byla reinstalace systému. Pochopitelně to nepomohlo, když šel notebook do servisu tak se na plochu uložil screenshoty hlášky co se objevovala. Když už byl notebook v servisu potřetí, tak sem zavolal k vám a spojil se přímo s technikem co závadu opravoval, jeho stručné vyjádření bylo, že "s mým telefonem to funguje a nevím co s tím". Zastoupení HP mi pomohlo tím, že mi poslalo "originální média" se systémem, prý aby se vyloučila chyba v záloze systému na disku. Nepomohlo.
Nebudu to natahovat, domluvil sem se s HP potažmo dodavatelem a na notebook byl vystaven dobropis. Nejvíc mě vytočilo, že technik mě postavil před situaci, kdy on sám nevěděl co s tím (neustále byl reinstalován systém, "nahrány ovladače") a tím to prostě skončilo. Událost je stará odhadem 2-3 roky?
Pěkný večer i vám.
dejv


Offline - Kolemjdoucí Profil 
8. 3. 2014 11:39 Odeslat příspěvek
Zdravim
a diky za rychlou odpověď. Mym pravidlem je, ze dokud mne někdo 2x nepodrazi ci mi 2x nelze , tak mu ze zasady jak v soukromi, tak v praci tak zakaznikum verim. poprvé se to necha povazovat za ulet. OK, verim, ze se tento pripad mohl stat, tak jak jej popisujes. HP zarizeni opravdu opravujeme, nejen pro CR , ale pro celou Evropu a HP si nas vybralo prave pro pristup k zakaznikovi. Nove jsou k nam soustredeny všechny opravy tzv consumer tiskáren pro celou CR a opravy všech startujících HP tabletu pro celou Evropu. Skoda, ze to není cerstvejsi pripad, kdy zname číslo opravy, SN a podobne ( a propo mas li, prosim posli, mame evidenci oprav mnoho let do zadu.)
Stalo li se opravdu jak popisujes, omlouvam se, zkratka , kdo nic nedela ten nic nezkazi. Stejne se mi ale zda, a to se nezlob, absolutne nefer, na zaklade Tvých udajnych zkusenosti s jednim technikem z nasich vice nez 600 pracovniku je všechny verejne a opakovane prohlašovat za "demxxxx" . Opravujeme nyní cca 60 tisíc zarizeni mesicne s rychle rostoucim trendem a opravdu si nemyslim, ze pokud bychom všichni byli, tak jak pises, demxxxx , tak by nam takoveto množství zakazniku verilo a zasilalo k nam i draha zarizeni. Neodpustim si trochu jedovatou poznámku, toho svého kamaráda, který u nas udajne pracuje, také povazujes za demxxxa? A pro uplnost mne také ?

Preji Ti hezky vikend a klidne dny

pro ostatní, pokud kdykoliv nebudete 101% spokojeni s našimi službami, neváhejte napsat primo mne na zitek@vspdata.cz

S pozdravem a pokud mate problem s Vasi plackou, nebudte na ni zli a poslete ji třeba k nam

Hezke dny a radost z nich Jindra Zitek, reditel VSP DATA


Offline - Junior Profil 
8. 3. 2014 12:23 Odeslat příspěvek
Opravdu pěkný přístup ředitele firmy panu Zítku.
Nedovedou s v naší podobné společnosti od našeho ředitele, nebo kteréhokoliv jiného rádoby-managera co tam máme, představit podobné otevřené vystupování!

Jinak dejvidek je přesně podle starého pravidla, že spokojený zákazník dá vědět 1 člověku, kdežto nespokojený 10 lidem...díky takovýmto diskuzím už to jsou klidně i 100vky lidí, ale těch spokojených, kterých je daleko víc, většinou nemají potřebu se věřejně vyjadřovat, že jsou s někým či něčím nadmíru spokojeni ;)


Offline - VIP uživatel Profil 
8. 3. 2014 13:00 Odeslat příspěvek
Díky za reakci, obavám se že bližší info už nedohledám, přece jenom těch reklamací je docela dost a dle např. barvy notebooku reklamaci nevyhledám, vím jistě že to byl Pavilion 15,6 a nebyly tam ještě W8 a nešlo uplatnit DOA výměnu, nicméně s AT Computers sem se nakonec dohodl. Byla to moje první negativní zkušenost, nicméně opakovaná, moje snaha vyřešit problém byla marná z pohledu přístupu technika (nebo techniků?, já mluvil s jedním) k opravě. Chápu že se něco nepovede, kdo je dokonalej hoďte kamenem, ale aby ani na třikrát nebyl notebook opraven mi normální nepřijde, bylo-li to jen technikem, nebo nastaveným procesem od HP nevím, toto nezjistím. Zákazník nadšen nebyl.
Kamarád (bývalý kolega) opravuje telefony HTC a nevím zda v té době u vás už dělal. Už nejsem v Táboře 6 let takže se vídáme velmi zřídka. Telefon od HTC sem nikdy nevlastnil, takže jak tam makáte nedokáži posoudit. A za mého působení u Oskara se většina telefonů servisoval a v Britexu, Celadonu nebo GSMobilu ( což jste asi převzali ).
. Sorry za překlepy, píšu z mobilu. Hezký víkend. dejv


Offline - Mírně pokročilý Profil 
8. 3. 2014 13:11 Odeslat příspěvek
Rád bych poděkoval Britexu za výborný zákaznický přístup a také za průběh reklamace mého iPhonu 5S. Měl jsem na něm vadný pixel, přišel na pobočku do Holešovic, a do dvou hodin dostal nový - expresně. Pán byl velmi ochotný se mi věnovat i když byl na pobočce sám a do pobočky neustále proudily návaly lidí. Tímto ještě jednou děkuji za tuto milou zkušenost s Britexem :-)
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5, #  Další stránka
Stránka 2 z 5 [ Příspěvků: 62 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies