MobilMania.cz

Přihlásit se




Signál plný, data se pořád odpojují

Offline - Junior Profil 
20. 7. 2021 11:49 Odeslat příspěvek
Zdravím, mám jeden technický problém, v zásadě dvojitý. Zhruba od dubna mi oba telefony (Asus zc554kl/4Max i Samsung A107F/A10s) prostě neudrží datové připojení, tel. ukazují oba 80-100% signál, 4G, i šipky svítí, že probíhá přenos, ale nejede to. Vypnutí/zapnutí dat nepomůže, je třeba letecký mód a zpět. Když je přenos (video, online radio…), data drží, ale jak se nepřenáší, zase se to odpojí. Přemýšlel jsem, jestli to nemůže být anténou, resp. špatnými kontakty k anténě v krytu telefonu (oba tel. už byly otevírány), tj. slabým signálem, ale děje se to všude a u obou telefonů. Jen když jedou data, nebo jedu někam já (a tel. se musí přehlašovat k jiným BTS), tak připojení drží, resp. se tím přehlašováním zřejmě znovu obnovuje. Sim karty Twist a Kaktus, bez rozdílu. Kaktusáci na FB říkali, že síť v pořádku, ani se cokoli v poslední době neměnilo, BTS husté dostatečně a velice blízko (Praha, skoro centrum doma i práce). Samsung je aktuální, u Asusu se vůbec aktualizace neukazují, když stáhnu ze stránek a zkusím to zaktualizovat, po chvíli to napíše chybu (zkoušel jsem poslední verzi a upgrade na Android 9, obě chyba). Telefony oba kupované v Asii, ale evropská LTE pásma všechna.
Poradí někdo, co ještě zkusit? Vypínat a zapínat data před každým sáhnutím na telefon je poněkud frustrující :-)
Děkuji
Poslední příspěvek


Offline - Administrátor Profil 
20. 7. 2021 12:52 Odeslat příspěvek
Co mě napadlo, jako doktora Watsona;

Kaktus jede v síti TM, proto není až tak divné, že se Twist karta chová stejně jako Kaktus karta. Tzn zkus SIM od jiného operátora. To celé za předpokladu, že problém je někde na fixní lokalitě, kterou má pokrytou i jiný operátor.


Offline - Junior Profil 
20. 7. 2021 13:05 Odeslat příspěvek
Nechal bych vyměnit obě SIM za nové (se zachováním čísla), pokud nepomůže, tak poprosit někoho známého o vyzkoušení v dané lokalitě s jeho telefonem, popř. koupit na solidním e-shopu mobil, s ním vyzkoušet (a ten poté ve 14 denní lhůtě vrátit)... O:-)


Offline - Junior Profil 
20. 7. 2021 13:06 Odeslat příspěvek
Taky si myslím, že by mohla být chyba ve slabém signálu operátora. Zkusil bych třeba Sazkamobil (Vodafone).


Offline - Junior Profil 
20. 7. 2021 13:55 Odeslat příspěvek
Loader píše
Co mě napadlo, jako doktora Watsona;

Kaktus jede v síti TM, proto není až tak divné, že se Twist karta chová stejně jako Kaktus karta. Tzn zkus SIM od jiného operátora. To celé za předpokladu, že problém je někde na fixní lokalitě, kterou má pokrytou i jiný operátor.

dělá to právě všude. Jak ty data nejedou, odpojuje se to.

-- 20. 7. 2021 14:56 --

szantus píše
Nechal bych vyměnit obě SIM za nové (se zachováním čísla), pokud nepomůže, tak poprosit někoho známého o vyzkoušení v dané lokalitě s jeho telefonem, popř. koupit na solidním e-shopu mobil, s ním vyzkoušet (a ten poté ve 14 denní lhůtě vrátit)... O:-)


Myslíš, že to pomůže? Ty sim jsou obě nové (Twist úplně, kaktus možná dva roky stará), dělají se teď jiné?


Offline - Junior Profil 
20. 7. 2021 14:10 Odeslat příspěvek
Výměnou SIM vždy začínám (při tomto typu problémů) a cca. v 50% to je tím, pokud ne, tak pátrat dále... Ještě bych pak zkusil (pokud na to budeš mít nervy) tovární nastavení mobilů ( před tím důsledná záloha důležitých věcí)... Dále vyzkoušet, zda se to chová stejně s vypnutou/zakázanou Wi-Fi, Bluetooth - bezdrátové služby jsou v mobilu na jednom "čipu" a někdy po zakázání jedné služby druhá jede...


Offline - Junior Profil 
20. 7. 2021 14:20 Odeslat příspěvek
dobře, zkusím se zeptat na ty nové sim. Továrko obou jsem dělal, aktualizaci toho Asusu zkusím asi nějak na sílu...wifi/bluetooth nemá při zapnutí vliv (v základu je nepoužívám). Děkuju :-)
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď

Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 7 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies