MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Vodafone Připojení bez kabelu

Offline - Junior Profil 
5. 10. 2017 18:31 Odeslat příspěvek
Vážené Tiskové Oddělení Vodafonu CZ, ......

Já ani nikdo koho jsem oslovil neviděl ve Vyúčtování žádnou informaci, že právě jeho tarif bude převeden, včetně informací spojených s možností ukončení smlouvy bez sankcí. Jestli považujete oznámení "Letní surfování 60GB dat" a u toho ikonu "Beru na vědemí" za ono oznámení, pak jsem vám právě oznámil jízdní řád na Měsíc. Co na tom že neoznámil, zmínka tu je a vy si to hezky dohledejte, stejně jako museli klienti, kterým se NIKDE neobjevila informace o -vlastně- ukončení jejich tarifu. Můžete tedy zveřejnit screen stránky Vyúčtování, jak mělo vypadat ono oznámení? Rád bych ho totiž nechal posoudit ČTÚ. ;-)
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
6. 10. 2017 07:11 Odeslat příspěvek
Nemám nic změněné, nemám možnost jakéhokoli nastavení, nemám žádnou zmínku ve vyučtování. Máte v tom bordel a z nás děláte debily!!!


Offline - Junior Profil 
6. 10. 2017 10:23 Odeslat příspěvek
Doporučoval bych se obrátit na ČTÚ (podatelna@ctu.cz). Nyní jim již mohou uložit pokutu z obratu. Operátoři mají povinnost zákazníky v souladu se zákonem informovat o změnách a umožnit ukončení smlouvy (nyní již dokonce v případě jakékoliv změny podmínek, ne jen při změně k horšímu). Však oni se naučí si nás jako zákazníků vážit a ne si s námi vytírat pr...


Offline - Junior Profil 
7. 10. 2017 20:18 Odeslat příspěvek
Už tam mám naplno. Okamžitě jsem vypl navyšováni dat. Jde tam nastavit i neomezené navyšování, takže můžete platit třeba i 50000!!!!
A jako další sviňárna je, že navýšili cenu z 449 na 464!!!!! Hajzli!!!! Jako mám paušál 449,01, nerozepsaná útrata 463,97 PROČ???


Offline - Junior Profil 
7. 10. 2017 21:23 Odeslat příspěvek
Při změně z verze + na NAPLNO se to dělilo na pár dní to a pár dní to. A vyšší částka je kvůli poměrné časti měsíce. Což jelikož má září 30 a říjen 31 dní, tak je to rozhozený.


Offline - Junior Profil 
8. 10. 2017 08:19 Odeslat příspěvek
Pro descenta:
Jo, taky to tak mám.
Už jsem včera poslal dotaz do Vodafonu, ale nejspíš to bude jak píše TragyPokyX.
Každopádně dít by se to v tomto případě asi nemělo.
Možná to srovnají v dalším vyúčtování a pak už to bude standardně.

Vypnutí navyšování dat jsi udělal změnou počtu dokupů na "0" v DataLimit?


Offline - Junior Profil 
8. 10. 2017 10:57 Odeslat příspěvek
Ano možnost vypnout tam není, tudíž musíš nastavit 0.


Offline - Junior Profil 
8. 10. 2017 12:29 Odeslat příspěvek
Jo, díky, taky jsem to tak udělal, jen jsem ověřoval, zda jsi nenastavoval ještě jinde, resp. že to vypnout taky nešlo.


Offline - Zástupce operátora Profil 
10. 10. 2017 12:48 Odeslat příspěvek
Ondatra2222 píše
Vážené Tiskové Oddělení Vodafonu CZ, ......
Já ani nikdo koho jsem oslovil neviděl ve Vyúčtování žádnou informaci, že právě jeho tarif bude převeden, včetně informací spojených s možností ukončení smlouvy bez sankcí.

Hezký den,
pokud jste oznámení nenašel, napište nám přes http://tam.je/forum a rádi to ověříme. Já jsem se naopak doteď nesetkal s žádným příkladem toho, že bychom o změně neinformovali.
Pro jistotu dodávám, že upozornění jsme do Vyúčtování dávali zákazníkům, kteří měli aktivní Připojení bez kabelu+ před 11. červnem 2017. Od 12. června jsme už nabízeli tarif Připojení bez kabelu Naplno - podrobně zde: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/o-sp ... at-za-sta/. Ondra


Offline - Junior Profil 
10. 10. 2017 14:55 Odeslat příspěvek
Tiskové oddělení Vodafone: "Uživatelé služby Připojení bez kabelu dostanou v rámci letní promoakce také dvojnásobný datový objem 60 GB se stávající rychlostí 4 / 2 Mbit/s. Po skončení akce budou mít možnost přejít na novou službu Připojení bez kabelu Naplno nebo se vrátí k původnímu nastavení služby Připojení bez kabelu s 30 GB."

Zajímá mě, jak v praxi probíhá "...budou mít možnost přejít na novou službu Připojení bez kabelu Naplno nebo se vrátí k původnímu nastavení služby Připojení bez kabelu s 30 GB"? Někdo zavolá a potvrdí nastavení služby po telefonu?


Offline - Junior Profil 
11. 10. 2017 10:21 Odeslat příspěvek
tohle je stará zpráva, teď není kam se vrátit tohle bylo někdy v průběhu léta.. že sis moh přejít na 60GB s dokupem, nebo si nechat 30GB se zpomalením.. teď už je jenom ta nová služba s dokupem, ale od 9.10 už jí mam zrušenou a přešel sem k Tmobile ... za 399 lepší služba bez omezení dat..


Offline - Junior Profil 
11. 10. 2017 13:57 Odeslat příspěvek
To máš službu "Pevný Internet 20", přes LTE, na konkrétní adresu bydliště?


Offline - Junior Profil 
11. 10. 2017 19:01 Odeslat příspěvek
aaischa píše
tohle je stará zpráva, teď není kam se vrátit tohle bylo někdy v průběhu léta.. že sis moh přejít na 60GB s dokupem, nebo si nechat 30GB se zpomalením.. teď už je jenom ta nová služba s dokupem, ale od 9.10 už jí mam zrušenou a přešel sem k Tmobile ... za 399 lepší služba bez omezení dat..


Upřesním...... Verze Připojení bez kabelu (bez plus!) je původní verze, později nahrazena verzí s plusem. Připojení bez kabelu plus mělo vyšší rychlosti (8/4 místo 4/2) a zpočátku i jiná pravidla. Později se srovnalo vše kromě rychlosti. Teď kdo má starou verzi bez plus, má možnost si ji nechat, jak psal Vodafone. Jen by se už neměl dělat rozdíl mezi protokoly a po vyčerpání 30GB na vše, bude vše zpomaleno na 256kbps, což je i tak lepší volba než platit za každý MB nesmyslné peníze u Naplno. Přejít na variantu bez plus ovšem není možné, jelikož ji už nemají v nabídce. Totéž platí například pro Turbo Internet, který stále mají někteří zákazníci, ovšem nově jej aktivovat již nelze. Vodafone prostě na těchto tarifech tak trochu testuje síť a k tomu mu stačí ten počet aktivních tarifů. Obdobně měli noční neomezený provoz který následovně vyhodnocovali a získávali data jak jim ta síť funguje.

Jenom tedy doplním, že stará verze bez plus, je jediným skutečně neomezeným tarifem Vodafonu a tu nenabízejí. Vlastně zrušili nabídku neomezených dat... Pokrok nezastavíš, aneb budoucnost je úžasná! :-!


Offline - Junior Profil 
18. 10. 2017 19:17 Odeslat příspěvek
Mám přepnuto z plus na Naplno a stalo se:

Přílohy

10851483-E153-4142-BCB9-EACCCE2093C4.png
10851483-E153-4142-BCB9-EACCCE2093C4.png
[ 26.57 | Zobrazeno 7469 krát ]




Offline - Junior Profil 
18. 10. 2017 22:15 Odeslat příspěvek
To měříš nějak trvale nebo jen teď? Jde nejspíš o jednu z mnoha jejich chyb, jako obvykle, za kterou se ti omluví ( :D ) a zase to krouhnou. Možná něco dělají na LTE, to je pak častý jev kolísání rychlosti.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další stránka
Stránka 18 z 22 [ Příspěvků: 330 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies