MobilMania.cz

Přihlásit se




Problém s načítáním některých stránek/serverů

-
28. 1. 2021 05:31 Odeslat příspěvek
Zdravím všechny mobilní nadšence,

Mám nejspíš neobvyklou otázku pravděpodobně na zkušenější uživatele.

Narazil jsem na opravdu velmi prapodivný problém. Nejříve zmíním, že žiju v zahraničí, takže potřebuju opravdu technický rady, pokud možno.

Mám novou sim se skvělou nabídkou dat, ale z nějakého důvodu má tato sim většinu času problém s načítáním některých webových stránek (hodí to time out, např. chipolo.net), nebo také v mé podcast aplikaci (podcast addict) má problém s přehráváním podcastů z jednoho serveru (podtrac.com). A bohužel, z tohoto serveru jede naprostá většina mých oblíbených podcastů... je to pro mě celkem deal breaker, protože podcasty se sekají a stahují pomalu, no a čekat minutu na to, aby mi prohlížeč ukázal time out, to mě taky celkem otravuje :D
(na staré sim kartě to funguje normálně)

Zajímavost je, že když sdílím hotspot s noťasem, tak notebook všechno načte a zobrazí úplně v pohodě... také v mobilním chorme (můj default je firefox nightly) se třeba to chipolo.net načte, ale trvá to neobvykle dlouho.

Mimochodem mám Android 10 a operátor jede na LTE a HSPA, jestli je to nějak relevantní...

Předem díky za jakýkoli rady nebo i snahu o pomoc.
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
28. 1. 2021 09:01 Odeslat příspěvek
Může to být problém na tvé straně, ale i na straně operátora.
Nejrychlejší bude následující...

Vlož SIM do jiného telefonu....

1. pokud pomohlo, udělej na svém telefonu factory reset, pokud nepomohlo, asi to bude chtít jiný mobil.
2. pokud nepomohlo, udělej na svém telefonu factory reset, jestli nepomohlo, vyzkoušej dané stránky přes VPN...některé weby mohou být pro přístup z jiné země problematické


Offline - Mírně pokročilý Profil 
28. 1. 2021 11:15 Odeslat příspěvek
Ještě bych se podíval na nastavení prohlížečů (například povypínat různé spořiče dat, ad-blockery a pod.), případně použítí jiných prohlížečů.
Neříkám, že to zabere, ale za zkoušku nic nedáš.


-
29. 1. 2021 11:57 Odeslat příspěvek
Díky za odpovdi.
VPN jsem zkusil. Nepomohlo. Jiný telefon momentálně nemám k dispozici, ale později vyzkouším. Každopádně dvě jiný SIMky (včetně jedné české) fungovaly na tom telefonu v pohodě a jedna vlastně furt funguje v pohodě. Když to blbne, přepnu na druhou SIM a funguje to. Zkusil sem i vyměnit sloty na SIM karty, což bylo trochu zbožný přání... každopádně teda z toho usuzuju, že mobilem to není. Reset se mi momentálně moc řešit nechce, ale možná zkusím v únoru.
Co se týče nastavení prohlížeče nebo jiných prohlížečů. Jak sem zmínil, v Chrome se to načte, ale trvá to mnohem dýl než by mělo. Takže tam stále problém je. Přes druhou simku to jede v pohodě v obou prohlížečích. Stejně tak u podcast aplikace. Přes jednu SIM v pohodě, přes druhou je tento problém. Jde hlavně o to, že komunikace je tady problém a nemůžu si v klidu zavolat na zákaznickou linku nebo si zajít do obchodu, protože se prostě nedomluvíme :D Holt to zkusím s překladatelem, když nic nepomůže.
Ještě jednou díky.


-
29. 1. 2021 14:26 Odeslat příspěvek
Napada me, nech si tu problemouvou SIMku zcela vymenit za novou...


-
8. 2. 2021 05:57 Odeslat příspěvek
Úplně jsem zapomněl, že jsem to tu postnul... práce, práce, práce... každopádně díky za odpovědi. Vyzkouším manželky simku, jestli má stejný problém. Kdyžtak zkusím vyměnit. Když se to vyřeší brzy, ještě sem napíšu.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď

Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 6 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies