MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Offline - Junior Profil 
12. 7. 2017 16:32 Odeslat příspěvek
A potvrdils to správně? 3333 pod předvolbou 5 poté potvrdit 1 je to zdarma
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
12. 7. 2017 17:24 Odeslat příspěvek
Jo, uz jsem to delal 3x. V nedeli, pak v pondeli a dnes.


Offline - Junior Profil 
12. 7. 2017 17:36 Odeslat příspěvek
Tak jedině zavolat na 738 333 333 .Můžeš i z jiného telefonu.


Offline - Junior Profil 
12. 7. 2017 17:45 Odeslat příspěvek
Uz to cislo mam, zavolal jsem z jine sim a vzalo mi to 4 kc z kreditu, uctovalo jako klasicky hovor.


Offline - Junior Profil 
2. 10. 2017 17:53 Odeslat příspěvek
Zdravím.
Chci se ujistit. Bere se volání z T-mobile do Mobil.cz jako volání ve vlastní síti? Něco jsem o tom před časem četl, ale teď to nemůžu najít. Díky za odpověď.


Offline - Pokročilý Profil 
2. 10. 2017 18:08 Odeslat příspěvek
Ni


Offline - Junior Profil 
3. 10. 2017 13:53 Odeslat příspěvek
Který virtuál to tedy je?


Offline - Junior Profil 
3. 10. 2017 14:41 Odeslat příspěvek
Pokud se nic nezměnilo, tak jenom volání z O2 do Bleskmobilu se bere jako volání ve vlastní síti.


Offline - Junior Profil 
4. 10. 2017 22:13 Odeslat příspěvek
Volání z Vodafonu na Oskartu také.
Ani Bleskmobil ani Oskarta nejsou opravdoví virtuálové ale další obchodní značky operátorů.
To je sice i Kaktus ale tam se to už bere jako volání do cizí sítě.


-
29. 11. 2017 00:32 Odeslat příspěvek
Vánoční nabídka od MOBIL.cz

Užijte si letošní Vánoce s nadupanou nadílkou od MOBIL.CZ!
V našich balíčcích na vás o letošních Vánocích čeká až 2x větší nabídka za stejnou cenu!
https://www.mobil.cz/vanoce2017.aspx

Předpokládám, že, co se týká hlasu, tak tam mají překlep místo 31/12 mají 10/12.


Offline - Junior Profil 
31. 12. 2017 16:13 Odeslat příspěvek
Pánové, potřebuji být pár měsíců jen na příjmu a nechci dobíjet. Je mi jasné, že po těch 6 měsících bez dobití se nikam nedovolám, ale příchozí SMS a hovory by měly bez problémů fungovat, ne? A to dokonce dalších 6 měsíců, jestli jsem hledal správně. Dá se pak během tohoto období získat ČVOP a převést číslo jinam nebo bych si musel dobít? Dovolám se z toho čísla na hlasový automat (infolinku) nebo to bude blokované jako ostatní odchozí hovory? Za případné odpovědi předem děkuji.


-
31. 12. 2017 18:23 Odeslat příspěvek
Převedl bych číslo buď na Twist (platnost kreditu 12 měsíců) nebo Kaktus (platnost kreditu 12 měsíců). U Kaktusu se ČVOP generuje přes internet a u Twistu přes hlasový automat.


Offline - VIP uživatel Profil 
31. 12. 2017 19:33 Odeslat příspěvek
No, Twist lze i koncem 12ti měsíců převést, a Kaktus má výhodu, že za rok se dobije kartou jen 50 korun a je zase rok pokoj :-)

-- 31. 12. 2017 18:33 --

Mobil.cz ne.


Offline - Junior Profil 
31. 12. 2017 20:57 Odeslat příspěvek
Jasný, převádět to chci na Kaktus, akorát situace je taková, že bych potřeboval mít to číslo na přijmu alespoň ještě pár týdnů po té 6 měsíční lhůtě od dobití (volání mezi dvěma čísly mobil.cz). No asi raději požádám o ČVOP těsně před uplynutím 6 měsíců a pak mám tuším 6 týdnů na převod, ne? Snad se tím ta SIM pak nezablokuje pro příchozí hovory.


Offline - Junior Profil 
4. 1. 2018 10:43 Odeslat příspěvek
pm81 píše
U Kaktusu se ČVOP generuje přes internet a u Twistu přes hlasový automat.

Já v prosinci přenášel tchýni číslo pryč z Twistu a i když jsem volal přes hlasový automat, tak ČVOP řeší živý operátor a doporučuji se na to obrnit pořádnou dávkou asertivity. Přenášel jsem to kvůli "výhodným" cenám na tom Twistu (tarif Začínám, volání za 7 Kč/min., SMS 3 Kč) a po tom telefonátu s očividně naštvaným člověkem (možná kvůli mě přišel o prémie) jsem si připadal jako nejhorší člověk na světě.

A před včerejškem jsem u Mobil.cz měnil simkartu kvůli nano-sim rozměru a to byl taky zážitek. Tuto věc neuděláte sám přes internetovou samoobsluhu či hlasový automat, ale musíte zavolat na placenou infolinku. Mě samotný přenos stál 40 Kč! První dvacku jsem dal jen za to, abych se dozvěděl, že na tu placenou infolinku musím zavolat z nové simky. A druhou dvacku už stál hovor ze správné simky a přenos čísla. Na stránkách mají jen uvedeno, že máte zavolat na infolinku 3333 nic víc a na dotaz přes webový formulář mi doteď neodpověděli. Zvláštní, že třeba ČVOP získáte zdarma přímo v hlasovém automatu.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další stránka
Stránka 54 z 56 [ Příspěvků: 831 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies