MobilMania.cz
https://forum.mobilmania.zive.cz/

Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám
https://forum.mobilmania.zive.cz/viewtopic.php?f=1939&t=1191605
Stránka 54 z 57

Autor:  petison [ 12. 7. 2017 15:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

A potvrdils to správně? 3333 pod předvolbou 5 poté potvrdit 1 je to zdarma

Autor:  Lachty [ 12. 7. 2017 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Jo, uz jsem to delal 3x. V nedeli, pak v pondeli a dnes.

Autor:  petison [ 12. 7. 2017 16:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Tak jedině zavolat na 738 333 333 .Můžeš i z jiného telefonu.

Autor:  Lachty [ 12. 7. 2017 16:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Uz to cislo mam, zavolal jsem z jine sim a vzalo mi to 4 kc z kreditu, uctovalo jako klasicky hovor.

Autor:  JoseN [ 2. 10. 2017 16:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Zdravím.
Chci se ujistit. Bere se volání z T-mobile do Mobil.cz jako volání ve vlastní síti? Něco jsem o tom před časem četl, ale teď to nemůžu najít. Díky za odpověď.

Autor:  polda [ 2. 10. 2017 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ni

Autor:  JoseN [ 3. 10. 2017 12:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Který virtuál to tedy je?

Autor:  ziki [ 3. 10. 2017 13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Pokud se nic nezměnilo, tak jenom volání z O2 do Bleskmobilu se bere jako volání ve vlastní síti.

Autor:  Fido [ 4. 10. 2017 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Volání z Vodafonu na Oskartu také.
Ani Bleskmobil ani Oskarta nejsou opravdoví virtuálové ale další obchodní značky operátorů.
To je sice i Kaktus ale tam se to už bere jako volání do cizí sítě.

Autor:  anonyni [ 28. 11. 2017 23:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Vánoční nabídka od MOBIL.cz

Užijte si letošní Vánoce s nadupanou nadílkou od MOBIL.CZ!
V našich balíčcích na vás o letošních Vánocích čeká až 2x větší nabídka za stejnou cenu!
https://www.mobil.cz/vanoce2017.aspx

Předpokládám, že, co se týká hlasu, tak tam mají překlep místo 31/12 mají 10/12.

Autor:  špecifickýtrh [ 31. 12. 2017 15:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Pánové, potřebuji být pár měsíců jen na příjmu a nechci dobíjet. Je mi jasné, že po těch 6 měsících bez dobití se nikam nedovolám, ale příchozí SMS a hovory by měly bez problémů fungovat, ne? A to dokonce dalších 6 měsíců, jestli jsem hledal správně. Dá se pak během tohoto období získat ČVOP a převést číslo jinam nebo bych si musel dobít? Dovolám se z toho čísla na hlasový automat (infolinku) nebo to bude blokované jako ostatní odchozí hovory? Za případné odpovědi předem děkuji.

Autor:  anonyni [ 31. 12. 2017 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Převedl bych číslo buď na Twist (platnost kreditu 12 měsíců) nebo Kaktus (platnost kreditu 12 měsíců). U Kaktusu se ČVOP generuje přes internet a u Twistu přes hlasový automat.

Autor:  Reku [ 31. 12. 2017 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

No, Twist lze i koncem 12ti měsíců převést, a Kaktus má výhodu, že za rok se dobije kartou jen 50 korun a je zase rok pokoj :-)

-- 31. 12. 2017 18:33 --

Mobil.cz ne.

Autor:  špecifickýtrh [ 31. 12. 2017 19:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

Jasný, převádět to chci na Kaktus, akorát situace je taková, že bych potřeboval mít to číslo na přijmu alespoň ještě pár týdnů po té 6 měsíční lhůtě od dobití (volání mezi dvěma čísly mobil.cz). No asi raději požádám o ČVOP těsně před uplynutím 6 měsíců a pak mám tuším 6 týdnů na převod, ne? Snad se tím ta SIM pak nezablokuje pro příchozí hovory.

Autor:  ziki [ 4. 1. 2018 09:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

pm81 píše
U Kaktusu se ČVOP generuje přes internet a u Twistu přes hlasový automat.

Já v prosinci přenášel tchýni číslo pryč z Twistu a i když jsem volal přes hlasový automat, tak ČVOP řeší živý operátor a doporučuji se na to obrnit pořádnou dávkou asertivity. Přenášel jsem to kvůli "výhodným" cenám na tom Twistu (tarif Začínám, volání za 7 Kč/min., SMS 3 Kč) a po tom telefonátu s očividně naštvaným člověkem (možná kvůli mě přišel o prémie) jsem si připadal jako nejhorší člověk na světě.

A před včerejškem jsem u Mobil.cz měnil simkartu kvůli nano-sim rozměru a to byl taky zážitek. Tuto věc neuděláte sám přes internetovou samoobsluhu či hlasový automat, ale musíte zavolat na placenou infolinku. Mě samotný přenos stál 40 Kč! První dvacku jsem dal jen za to, abych se dozvěděl, že na tu placenou infolinku musím zavolat z nové simky. A druhou dvacku už stál hovor ze správné simky a přenos čísla. Na stránkách mají jen uvedeno, že máte zavolat na infolinku 3333 nic víc a na dotaz přes webový formulář mi doteď neodpověděli. Zvláštní, že třeba ČVOP získáte zdarma přímo v hlasovém automatu.

Stránka 54 z 57 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/