MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
O2 Family (Bonerix) - obecná diskuze |
---|
-tomtom- - Junior |
9. 5. 2013 08:41 |
Poslední příspěvek |
bufalobil - Junior |
9. 5. 2013 08:44 |
Kdyby měl někdo zájem o neomezený tarif u Bonerixu pište na marianbz@seznam.cz
|
atlet69 - Kolemjdoucí |
11. 5. 2013 10:32 |
Přátelé, ve shora vedené diskusi jsem se dočetl, že někteří z Vás uvažují o Borenixu. Já jsem zprvu také o tomto vyrtuálním operátorovi uvažoval, ale rozmyslel jsem si to. Před několika týdny jsem volal jejich operátorce a připadal jsem si jako když mluvím z blbcem, protože nic nevěděla a na můj email nebyli schopni, či ochotni vůbec odpovědět. Pokud nekomunikují se zákazníky, jak to musí vypadat např.v případě reklamací a pod. Chápu, že mnou položené otázky jsou nepříjemné, ale to na co jsem se ptal má být zjistitelné na jejich stránkách, žel není. Pokud znáte odpovědi na otázky v níže uvedeném emailu, prosím o jejich sdělení. Zejména k rychlosti po vyčerpání FUP a k ceně sms při zjištění stavu kreditu. Děkuji. Zde je překopírovaný zmíněný email.
Dobrý den, hledám možnost přenést dvě tel. čísla z T-mobile k nějakému vhodnému operátorovi, či vyrtuálovi a dovoluji si Vás proto požádat o sdělení několika informací, jenž nejsou uvedeny na Vašich stránkách a na které mě nebyla schopna odpovědět ani Vaše operátorka. 1.Smlouva je uzavřena na 12 měsíců. Co se stane po jejím vypršení, zda zanikne, či je automaticky se stejným paušálem prodloužena na dobu NEURČITOU, či opět na celých 12 měsíců. 2.Pokud po 12 měsících nebudu spokojený s Vaší nabídkou, mohu si své číslo opět přenést k jinému operátorovi, jak dlouho by to trvalo a zda je možné v případě, že budete tomuto bránit uplatnit vzniklou škodu. 3.Zda je možné ve smlouvě odmítnout poskytování mých osobních údajů zejméne reklamním subjektům, nechci být obtěžován spamem, ani žádnými nevyžádanými hovory. 4.Zjištění kreditu je možné provézt odesláním sms ve tvaru UCET na tel.č. 999 212 ,ale nikde se již nehovoří jak je tato sms účtována. Není možnost si zdarma zjistit stav účtu na netu? 5.Chtěl bych mít prémiová čísla blokována. Bude pak fungovat zjištění stavu účtu na výše uvedeném čísle 999212 ? 6.Po vyčerpání FUPu klesne rychlost na kolik kbit/s. Opět informace která je z nějakého pro mě nepochopiotelného důvodu utajena. 7.Při úvazku na 12 měsíců je možné libovolně měnit tarify, či balíčky v tarifu "mini" ? Prodlužuje se změnou balíčku doba úvazku, nebo stále zůstává 12 měsíců? 8.Při přechodu z T-mobile mě zašlete nové sim karty. Kdy mě tyto dojdou, myslím tím zda dojdou ještě v době, kdy budou ty od T-mobile funkční, či budu nucen být nějakou dobu bez svého přeneseného čísla. 9.Máte nějaký internet pro USB modemy do notebooků? 10.Vzal bych si jeden tarif "maxi" pro moji drahou polovičku a pro sebe tarif "mini", ovšem pouze v případě, že by bylo možné si vzít v tarifu "mini" se 100 volnými min. internet 3 GB+ s volnými sms. Dva "maxi" tarify nevyužiji a "mini" bez internetu 3GB+ je mi k ničemu. |
havros - Mírně pokročilý |
11. 5. 2013 11:29 |
Napsat mi někdo do emailu slovo "vyrtuál", tak taky neodpovím...
Odpovídám, na co znám odpověď: 4 - cena jako obyčejná SMS 5 - 999212 není Premium číslo, ale číslo operátora 6 - stejně jako u O2, tj. 200kbps pro bílou zón 8 - SIM chodí včas, aby nedošlo k výpadku čísla 9 - viz. bonerix.cz, sekce Mobilní internet 10 - MINI za 1 Kč, k tomu 100 minut za 150 Kč, k tomu internet 3GB za 350 Kč |
atlet69 - Kolemjdoucí |
11. 5. 2013 12:38 |
Havros díky za odpověď. S tím "vYrtuálem" jsem vážně ulítnul, ale prostě jsem si toho nevšiml. Ještě bych se chtěl zeptat, zda jsi s tímto virtuálem spokojený. S O2 nemám vůbec zkušenosti, neboť jsem měl dosud jen T-mobile.
EDIT: A ještě jedna otázka. Jak je to s výpovědí a automatickým prodloužením smlouvy. Je tato prodloužena automaticky? Pokud ano, na jak dlouho, tedy zda na dalších 12 měsíců, či na dobu neurčitou. |
Naposledy upravil Fíla dne 11. 5. 2013 18:27, celkově upraveno 1 |
příspěvky sloučeny |
brzdil987 - Junior |
11. 5. 2013 12:53 |
Ja jsem s bonerixem spokojen, pri registraci mi pani volala a byla prijemna ale nedavno jsem se ptal emailem a odpovedeli mi po tydnu, podle me protoze tam ted maj naval dotazu a registraci...
|
redfox1 - Junior |
12. 5. 2013 08:49 |
V první řadě by měli na stránkách jasné uvést, že uzavřou smlouvu jen na základě reference, jinak jim lidi budou dál psát, registrovat se a zbytečně čekat na odpověď.
|
LadislavM - Junior |
12. 5. 2013 09:43 |
Doporučující osoba může do Bonerixu převést jen 6 lidí a spolupodepisuje se do smluv.
|
Naposledy upravil Fíla dne 12. 5. 2013 14:55, celkově upraveno 1 |
příspěvek upraven - tato diskuze slouží jen pro nabídky na vstup do Bonerixu |
-tomtom- - Junior |
12. 5. 2013 09:51 |
redfox1 píše V první řadě by měli na stránkách jasné uvést, že uzavřou smlouvu jen na základě reference, jinak jim lidi budou dál psát, registrovat se a zbytečně čekat na odpověď. Tohle mají hned na první straně "Exkluzivní nabídka programu O2 zaměstnaneckého programu BONERIX je určena pouze zaměstnancům vybraných subjektů a jejich rodinným příslušníkům." |
atlet69 - Kolemjdoucí |
12. 5. 2013 16:44 |
Aktivace balíčků je jasná, ale lze provádět i deaktivaci přes www stránky Borenixu? Nikde jsem to tam nenašel. Např.když budu jeden měsíc potřebovat internet s FUP 3 GB a pak zjistím, že internet vůbec nepotřebuji. Je mi jasné, že službu půjde zrušit přes infolinku operátora, ale platit pokaždé 20,-Kč se mi také nechce. Existuje třeba nějaký formulář pro změny? Děkuji za odpověď a prosím blbce, aby nehledali v textu chyby, ale soustředili se na obsah a když nebudou vědět odpovědět, aby raději neodpovídali.
|
Mariacek - Junior |
12. 5. 2013 17:03 |
Deaktivaci jsem delal pres operatora... Jen nevim, kde jste prisel na tech 20 Kc za hovor s operatorem? Kazdopadne jde zasilat i pozadavky emailem. Mam u nich 3 cisla a spokojenost. V zari prevedu sve hlavni cislo...
|
atlet69 - Kolemjdoucí |
12. 5. 2013 17:07 |
Máte pravdu, není to 20,-Kč, ale 30,-Kč/hovor s tím, že do konce tohoto roku se volá dle ceny standartního hovoru viz.ceník http://www.bonerix.cz/13-ke-stazeni . V každém případě děkuji za odpověď. Pokud stačí požadavky vyřešit i emailem, tak je to v pohodě.
|
rak59 - Junior |
12. 5. 2013 19:22 |
Tak to je dost blbé. Poplatek za infolinku 30-, když nemají internetovou samoobsluhu..
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, 4, 5 ... 162 Další stránka Stránka 2 z 162 [ Příspěvků: 2417 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |