MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Fayn v síti Vodafone přes Quadruple - obecná diskuze

Offline - Junior Profil 
5. 9. 2013 00:12 Odeslat příspěvek
to si mě moc nepotěšil, ale je fakt že něco podobného se bohužel dalo čekat..
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
5. 9. 2013 13:03 Odeslat příspěvek
Fayn opravdu nejsou moc solidni, protoze promazavaji i nepohodlne komentare na jejich foru, takze operator max pro nejakeho hardcore zakaznika.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 9. 2013 11:18 Odeslat příspěvek
Tak cca 14 dnu mam tarif basic a horor volam si vesele a nevim za kolik. Vse je za nula. Moznost volat kombinovane (voip a gsm) neni, na dotaz zadna odpoved. Proste bida a utrpeni. Tohle jim vratim. Hlavne prijde simka a zadny prospekt nebo odkaz na navod neni. Clovek nevi jak zjistit kredit atd ...


Offline - Kolemjdoucí Profil 
8. 9. 2013 22:58 Odeslat příspěvek
Internet už mi několik dnů funguje, problém byl v chybném návodu pro nastavení telefonu. Návod koukám stále nezměnili, takže to z nich každý asi doluje. Účtování stále nefunkční, ale to už mě tolik netrápí.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
9. 9. 2013 11:44 Odeslat příspěvek
Po několika dnech už mám také aktivovaný jeden z tarifů, účtování nefunkční. Internet v mobilu je podle jejich systému aktivní, jen ho nemohu zprovoznit na telefonu. Neví někdo jak ho nastavit na WP 7.8?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
9. 9. 2013 12:00 Odeslat příspěvek
Je třeba nastavit APN internet-Q


Offline - Kolemjdoucí Profil 
9. 9. 2013 16:39 Odeslat příspěvek
Díky za odpověď, po novém nastavení APN internet v mobilu funguje. :-)


Offline - Kolemjdoucí Profil 
19. 9. 2013 13:45 Odeslat příspěvek
Zrovna přecházím k Fayn od O2 a zatím je to horor. Největší překvapení pro Fayn je, že přnos čísla odd O2 trvá 3 dny, s čím "vůbec nepočítali". Současná situace je taková, že musím čekat, než jim dojde poštou podepsaná smlouva, na základě smlouvy pošlou fakturu a až bude zaplacená faktura, teprve pošlou SIM kartu, bez které jsem bez tarifu... Celé to v podstatě znamená, že telefon nemůžu požívat ještě minimálně týden. Kdybych tohle věděl dopředu, tak snad radši zůstanu u O2 :-\


Offline - Junior Profil 
20. 9. 2013 15:25 Odeslat příspěvek
zaplacenou fakturu na co?tak ja mam smerem od vodafone vzhledem k jejich vypovedni lhute casu dost,ale prenos by snad mel byt zdarma ne?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
27. 10. 2013 17:19 Odeslat příspěvek
FAKT SKVĚLÝ OPERÁTOR A CO TEPRVE ÚČETNÍ?

FAKTURACE - to snad nemůže být ani možné

Dobrý den, zkoušela jsem reklamaci faktury již 2x přes email bohužel od Vás bez jakékoliv odezvy,takže to zkouším znovu zde třeba tentokrát uspěju. Přišla mi faktura nad kterou normálně zůstává rozum stát. Jak je možné, že mám platit za služby (tarify), které mi byli zřízené až koncem září a na faktuře je mám jako doúčtování za měsíc srpen.Proboha co to tam máte za účetní/ho !!! Jaké doúčtování za srpen, když v srpnu ještě tyhle dva tarify ještě vůbec neexistovali?Tohle přece není normální platit za něco co bylo zřízené až o měsíc později.. Smlouva na 2 nové tarify GSM-TOP-2 byla zasílána doporučeně 19.9.2013 podací lístek z pošty mám v případě potřeby není problém naskenovat.

Vyúčtování za období: 1.9. - 30.9. 2013
Označení dodávky počet MJ DPH% bez DPH DPH s DPH
Měsíční poplatek za tarif PADESATNIK 1 21.00 99,00 20,79 119,79
Přidělené volné minuty 100
Měsíční poplatek za tarif NAPLNO
Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 199,00 41,79 240,79
Přidělené volné minuty 250

Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2 1 21.00 147,93 31,07 179,00
Přidělené volné minuty 150
Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2
Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 147,93 31,07 179,00
Přidělené volné minuty 150

Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2 1 21.00 147,93 31,07 179,00
Přidělené volné minuty 150
Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2
Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 147,93 31,07 179,00
Přidělené volné minuty 150

Linka 597457807
- Hovorné ČR - mobil 1 21.00 9,00 1,89 10,89
- Hovorné ČR - pevná 1 21.00 13,44 2,82 16,26
Linka 739180661
Linka 739180661
Doúčtování za Srpen 2013
Linka 723308130

Žádala jsem o překontrolování faktury a o její opravu,ale evidentně se nic neděje. Doposud jsem s Vámi neměla žádné problémy,ale tohle se prostě nějak řešit musí. Opravdu nehodlám platit za něco co jsem, až do září neměla zřízené. Za celou dobu co jsem u Vás jsem neměla jediný problém s platbou,své faktury hradím poctivě,pravidelně a včas. Tuhle fakturu na 1104 Kč samozřejmě uhradím také, aby mi nebyli odpojené služby, ale budu s ní muset zajít za právníkem a poradit se co s tím dál, protože kdybych to tak nechala příště by se mi mohlo stát,že mi opět budou účtovány nesmyslné platby.

S pozdravem Kubová Moje ID: 488126588


-
27. 10. 2013 22:57 Odeslat příspěvek
Vážená dámo, opravdu si myslíte, že toto zviditelnění Vás uspokojí?

http://www.fayn.cz/o-nas/kontakty/


Offline - Mírně pokročilý Profil 
27. 10. 2013 23:08 Odeslat příspěvek
Vážený predro, pokud bys to četl, tak zjistíš, že už jim mail posílala a bez odezvy. Toto bude nějaký další zkopírovaný.


-
27. 10. 2013 23:13 Odeslat příspěvek
paty07: Admin by měl založit nové fórum Listárna.

Přinejmenším, když už mě chceš oslovit, tak to dělej pořádně. 8-)


Offline - Junior Profil 
28. 10. 2013 08:07 Odeslat příspěvek
Pedro, kolik ti je? Za tebe reklamace očividně řeší maminka nebo tatínek.
Zveřejnění takové zkušenosti s operátorem vítám. Člověk se pak lépe rozhoduje kam se vyplatí jít. Tobě je to vlastně šumák. Faktury platí máma nebo táta....


Offline - VIP uživatel Profil 
28. 10. 2013 10:35 Odeslat příspěvek
Je zcela v pořádku, že je tu praxe operátora zveřejněna !
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, #  Další stránka
Stránka 2 z 4 [ Příspěvků: 57 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies