MobilMania.cz

Přihlásit se




Fayn v síti Vodafone přes Quadruple - obecná diskuze

Offline - Vrátnej na ČTÚ Profil 
30. 5. 2013 16:35 Odeslat příspěvek
Chystáme se být FAYN virtuálním mobilním operátorem. Spojíme výhody nejlevnějšího volání přes internet (kdykoli budete online) a GSM volání v terénu. Na mobilu nabídneme opravdu vstřícné ceny i bez jakýchkoli závazků.

Společnost FAYN Telecommunications se připravuje na vstup na trh virtuálních mobilních operátorů. Stane se tak unikátním telekomunikačním operátorem, který bude nabízet uživatelům společné výhody internetového volání (VoIP) a mobilního volání (GSM), včetně tradičních služeb SMS a datových přenosů.

Jako nový virtuální operátor se FAYN Telecommunications plánuje na českém trhu prosadit mj. vysoce atraktivním cenovým modelem. Strategií společnosti oproti ostatním mobilním operátorům bude nabídnout zákazníkům nejlevnější volání v ČR, a to v kombinaci služeb volání přes internet a tradičního mobilního volání.


Obrázek

„Díky společné nabídce volání po internetu s mobilním voláním, SMS a datovými službami očekáváme, že budeme cenově mnohem atraktivnější, než současní operátoři,” řekl Jiří Hlavenka, jednatel společnosti FAYN Telecommunications.

„Majitelé chytrých telefonů budou mít možnost si zvolit, přes jakou službu uskuteční svůj hovor. Budou-li v dosahu Wi-Fi sítě, což je častý případ, zavolají si velmi levně přes VoIP. V terénu pak využijí tradiční GSM síť, ale oproti jiným mobilním a virtuálním operátorům za výhodnější cenu. Zákazníci navíc dostanou možnost vystupovat pod jedním telefonním číslem (CLIP) nezávisle na využívané síti, takže volanému se vždy zobrazí správné číslo volajícího,” doplnil Lukáš Honek, technologický ředitel společnosti FAYN Telecommunications.

Společnost FAYN působí na českém trhu od roku 2002 a dnes nabízí své služby více než 30 tisícům zákazníků. Ti využívají především mnohem výhodnějšího volání na mobily, pevné linky nebo do zahraničí, ve srovnání s jiným telekomunikačními operátory. Každý uživatel je vlastníkem tradičního („pevného“) telefonního čísla, na které se lze normálně dovolat, což je klíčová výhoda proti jiným službám jako Skype.

Www stránky nového virtuálního operátora FAYN : http://www.fayn.cz
Facebook : https://www.facebook.com/Fayn.Tel

;-] :tleskani :D



Naposledy upravil Fíla dne 6. 8. 2013 14:33, celkově upraveno 3

upraven název tématu

Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
30. 5. 2013 21:51 Odeslat příspěvek
Pokud bude jeden kredit na voip. tak dobrá možnost jjsaak kredit co mi u nich leží využít.
Pokud to nezazdí poplatky jako mobil 99 :-))


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 6. 2013 22:11 Odeslat příspěvek
Jestli budou přes GTS, jakože si myslím, že budou, tak pokud ty poplatky nebudou chtít rozpusit v cenách, tak poplatky budou.


Offline - Junior Profil 
3. 6. 2013 10:46 Odeslat příspěvek
Neví někdo, na kdy je plánované spuštění? Možná blbě koukám, ale nikde jsem to nevyčetla.


-
9. 6. 2013 21:46 Odeslat příspěvek
Jak to vypadá se spuštěním služeb? Orientační datum? ;-)


Offline - Junior Profil 
17. 6. 2013 19:18 Odeslat příspěvek
Datum zahájení nevíte.
Jinak si myslím že to že VO přeúčtovávaj poplatky za sim : Má bý jak rudý hadr na býka.
Naty co mají předplacenku proto že jim vyhovuje.
Moc lidí z okolí nepřejde lenost poplatky nemožnost sms z netu
Vypadá to že nejvíc oveček má asi blesk což je jen převlečená O2


-
10. 7. 2013 22:39 Odeslat příspěvek
Tak máme téměř půlku července za sebou a ticho po pěšině. Mají měsíc zpoždění... Máte-li důvěryhodné informace sem s nima. :-)


Offline - Junior Profil 
15. 7. 2013 16:10 Odeslat příspěvek
No jak Fayn kredit uplatním. A končím s nima. A ať se se mobilníma službami jdou vycpat


-
3. 8. 2013 22:53 Odeslat příspěvek
5.8.2013 by mělo dojít k představení nabídky tohoto virtuála.

-- 06 srp 2013, 11:44 --

Pro svou nabídku GSM služeb spolupracuje FAYN se společností Quadruple, a.s., přičemž FAYN Telecommunications se stal jejím akcionářem. Fayn poběží v síti Vodafonu. Operátor láká na tři jednoduché tarify, základní data a možnost výhodného volání přes internet.

http://www.mobilmania.cz/clanky/fayn-jd ... fault.aspx

-- 06 srp 2013, 11:56 --

Firma na FB uvádí na dotaz rovněž tarifikaci....60+60, což slušné ceny zabíjí. Zrovna tarif na 0,- Kč vypadal sympaticky.


Offline - Junior Profil 
6. 8. 2013 13:26 Odeslat příspěvek
+ nulové udržovací poplatky
- tarifikací to zazdili
jaká bude cena za jejich sim nechvi přechod od jiného operátora


-
6. 8. 2013 14:16 Odeslat příspěvek
Podrobnosti upřesní 12.8.2013. Vzhledem k tomu, že služby prezentují s více než 30 - ti denním zpožděním, tak je mínus, když nemají nabídku zkompletovanou.

Předpokládám, že dle FB, tak u nízkého tarifu bude "poplatek".

Tarifikace se celkem divím, že je 60+60, když běží pod Vodafonem.


Offline - Junior Profil 
7. 8. 2013 09:47 Odeslat příspěvek
paty07 píše
Jestli budou přes GTS, jakože si myslím, že budou, tak pokud ty poplatky nebudou chtít rozpusit v cenách, tak poplatky budou.


Přímo v nadpise máš, že je je to přes Quadruple v síti Vodafonu.


-
7. 8. 2013 09:52 Odeslat příspěvek
to petyo: To je nově přidáno, že jsou pod touto firmou. Včera oficiálně představili nabídku a nadpis se upravil.


Offline - Junior Profil 
21. 8. 2013 16:30 Odeslat příspěvek
nemá někdo zkušenosti už? :-) docela uvažuju o přechodu sem


Offline - Kolemjdoucí Profil 
30. 8. 2013 13:04 Odeslat příspěvek
Fayn zatím nedoporučuji. Nemají dodělaný systém. V zákaznické zóně je sice hezký výpis hovorů, ale nijak to neúčtují (vše je za 0) a ani se neodečítá kredit (předpokládám, že to strhnou dodatečně). Co mi hlavně vadí je nefunkční internet, nejdřív ho neuměli ani aktivovat, nyní už mají aktivaci přímo v zákaznické zóně, ale zřejmě nefunkční, protože v telefonu internet není stále aktivní. Řeším to s nimi týden, ale teď pro jistotu na toto téma přestali komunikovat, takže budu nucen od nich odejít, protože internet potřebuji.


Offline - Junior Profil 
5. 9. 2013 00:12 Odeslat příspěvek
to si mě moc nepotěšil, ale je fakt že něco podobného se bohužel dalo čekat..


Offline - Junior Profil 
5. 9. 2013 13:03 Odeslat příspěvek
Fayn opravdu nejsou moc solidni, protoze promazavaji i nepohodlne komentare na jejich foru, takze operator max pro nejakeho hardcore zakaznika.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 9. 2013 11:18 Odeslat příspěvek
Tak cca 14 dnu mam tarif basic a horor volam si vesele a nevim za kolik. Vse je za nula. Moznost volat kombinovane (voip a gsm) neni, na dotaz zadna odpoved. Proste bida a utrpeni. Tohle jim vratim. Hlavne prijde simka a zadny prospekt nebo odkaz na navod neni. Clovek nevi jak zjistit kredit atd ...


Offline - Kolemjdoucí Profil 
8. 9. 2013 22:58 Odeslat příspěvek
Internet už mi několik dnů funguje, problém byl v chybném návodu pro nastavení telefonu. Návod koukám stále nezměnili, takže to z nich každý asi doluje. Účtování stále nefunkční, ale to už mě tolik netrápí.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
9. 9. 2013 11:44 Odeslat příspěvek
Po několika dnech už mám také aktivovaný jeden z tarifů, účtování nefunkční. Internet v mobilu je podle jejich systému aktivní, jen ho nemohu zprovoznit na telefonu. Neví někdo jak ho nastavit na WP 7.8?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
9. 9. 2013 12:00 Odeslat příspěvek
Je třeba nastavit APN internet-Q


Offline - Kolemjdoucí Profil 
9. 9. 2013 16:39 Odeslat příspěvek
Díky za odpověď, po novém nastavení APN internet v mobilu funguje. :-)


Offline - Kolemjdoucí Profil 
19. 9. 2013 13:45 Odeslat příspěvek
Zrovna přecházím k Fayn od O2 a zatím je to horor. Největší překvapení pro Fayn je, že přnos čísla odd O2 trvá 3 dny, s čím "vůbec nepočítali". Současná situace je taková, že musím čekat, než jim dojde poštou podepsaná smlouva, na základě smlouvy pošlou fakturu a až bude zaplacená faktura, teprve pošlou SIM kartu, bez které jsem bez tarifu... Celé to v podstatě znamená, že telefon nemůžu požívat ještě minimálně týden. Kdybych tohle věděl dopředu, tak snad radši zůstanu u O2 :-\


Offline - Junior Profil 
20. 9. 2013 15:25 Odeslat příspěvek
zaplacenou fakturu na co?tak ja mam smerem od vodafone vzhledem k jejich vypovedni lhute casu dost,ale prenos by snad mel byt zdarma ne?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
27. 10. 2013 17:19 Odeslat příspěvek
FAKT SKVĚLÝ OPERÁTOR A CO TEPRVE ÚČETNÍ?

FAKTURACE - to snad nemůže být ani možné

Dobrý den, zkoušela jsem reklamaci faktury již 2x přes email bohužel od Vás bez jakékoliv odezvy,takže to zkouším znovu zde třeba tentokrát uspěju. Přišla mi faktura nad kterou normálně zůstává rozum stát. Jak je možné, že mám platit za služby (tarify), které mi byli zřízené až koncem září a na faktuře je mám jako doúčtování za měsíc srpen.Proboha co to tam máte za účetní/ho !!! Jaké doúčtování za srpen, když v srpnu ještě tyhle dva tarify ještě vůbec neexistovali?Tohle přece není normální platit za něco co bylo zřízené až o měsíc později.. Smlouva na 2 nové tarify GSM-TOP-2 byla zasílána doporučeně 19.9.2013 podací lístek z pošty mám v případě potřeby není problém naskenovat.

Vyúčtování za období: 1.9. - 30.9. 2013
Označení dodávky počet MJ DPH% bez DPH DPH s DPH
Měsíční poplatek za tarif PADESATNIK 1 21.00 99,00 20,79 119,79
Přidělené volné minuty 100
Měsíční poplatek za tarif NAPLNO
Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 199,00 41,79 240,79
Přidělené volné minuty 250

Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2 1 21.00 147,93 31,07 179,00
Přidělené volné minuty 150
Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2
Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 147,93 31,07 179,00
Přidělené volné minuty 150

Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2 1 21.00 147,93 31,07 179,00
Přidělené volné minuty 150
Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2
Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 147,93 31,07 179,00
Přidělené volné minuty 150

Linka 597457807
- Hovorné ČR - mobil 1 21.00 9,00 1,89 10,89
- Hovorné ČR - pevná 1 21.00 13,44 2,82 16,26
Linka 739180661
Linka 739180661
Doúčtování za Srpen 2013
Linka 723308130

Žádala jsem o překontrolování faktury a o její opravu,ale evidentně se nic neděje. Doposud jsem s Vámi neměla žádné problémy,ale tohle se prostě nějak řešit musí. Opravdu nehodlám platit za něco co jsem, až do září neměla zřízené. Za celou dobu co jsem u Vás jsem neměla jediný problém s platbou,své faktury hradím poctivě,pravidelně a včas. Tuhle fakturu na 1104 Kč samozřejmě uhradím také, aby mi nebyli odpojené služby, ale budu s ní muset zajít za právníkem a poradit se co s tím dál, protože kdybych to tak nechala příště by se mi mohlo stát,že mi opět budou účtovány nesmyslné platby.

S pozdravem Kubová Moje ID: 488126588


-
27. 10. 2013 22:57 Odeslat příspěvek
Vážená dámo, opravdu si myslíte, že toto zviditelnění Vás uspokojí?

http://www.fayn.cz/o-nas/kontakty/


Offline - Mírně pokročilý Profil 
27. 10. 2013 23:08 Odeslat příspěvek
Vážený predro, pokud bys to četl, tak zjistíš, že už jim mail posílala a bez odezvy. Toto bude nějaký další zkopírovaný.


-
27. 10. 2013 23:13 Odeslat příspěvek
paty07: Admin by měl založit nové fórum Listárna.

Přinejmenším, když už mě chceš oslovit, tak to dělej pořádně. 8-)


Offline - Junior Profil 
28. 10. 2013 08:07 Odeslat příspěvek
Pedro, kolik ti je? Za tebe reklamace očividně řeší maminka nebo tatínek.
Zveřejnění takové zkušenosti s operátorem vítám. Člověk se pak lépe rozhoduje kam se vyplatí jít. Tobě je to vlastně šumák. Faktury platí máma nebo táta....


Offline - VIP uživatel Profil 
28. 10. 2013 10:35 Odeslat příspěvek
Je zcela v pořádku, že je tu praxe operátora zveřejněna !


-
28. 10. 2013 18:04 Odeslat příspěvek
Klient ps: Pozor na Vaše vyjadřování. :!: Více nekomentuji Váš dětinský výrok.

K tématu - Nemyslím si, že FAYN zde má svého zástupce jako jiné společnosti, ostatně na FAYN nikdy příliš pozitivní reference nebyli. I když by to nebyla špatná volba, aby se tady zástupci vyjadřovali tak jako je tomu v například u Vodafone. Nejpozitivnější jednání a přístup vidím v případě Odoriku, kde na jejich fóru pohotově reagují, jak pracovníci firmy, tak i jednatel ODORIKu, což zvyšuje důvěru ve společnost a snahu řešit případy, ať už pozitivní nebo negativní. :-)


Offline - Junior Profil 
28. 10. 2013 18:48 Odeslat příspěvek
Pedro, víš je úplně jedno jestli tady má Fayn zástupce nebo ne. Je důležité, že se lidi dozvědí jak se tam řeší reklamace.
Internetové reference si hledá 90% zákazníků.


Offline - Junior Profil 
15. 5. 2014 16:47 Odeslat příspěvek
koukám že reference pořád mizerné:( a to ještě sem si našel, že pokud nebude 1. k měsíci při obnovení paušálu na čísle dostatečný kredit, tak se kredit strhne do mínusu a všechny služby se zablokují do doby navýšení kladného kreditu..a ve vop mají ještě formulaci že odblokování služeb při dlužné částce je 50% paušálu minimálně však 500..tak to jako jestli to funguje takto tak už se mi k nim vůbec nechce..jen škoda že konkurence nic zajímavého nenabízí tarif ultra je dosti výhodný 350minut za 289kč jen tak nikdo nenabízí..sice 60+60, ale to není takový rozdíl jak se všude vytrubuje


Tento příspěvek byl označen jako off-topic. Klepněte pro zobrazení příspěvku.


Tento příspěvek byl označen jako off-topic. Klepněte pro zobrazení příspěvku.


Tento příspěvek byl označen jako off-topic. Klepněte pro zobrazení příspěvku.


Tento příspěvek byl označen jako off-topic. Klepněte pro zobrazení příspěvku.


Offline - Junior Profil 
28. 5. 2014 20:57 Odeslat příspěvek
Tarif za 489,- Kč je podivný FAYN ho od Q-CZ nemá neomezený protože ve VOC není a to, že jsem ten ceník viděl.


Offline - Junior Profil 
19. 6. 2014 17:25 Odeslat příspěvek
Chci se zeptat, když mám tarif FAYN Premium, čili bez závazku s tím, že každý měsíc si musím dobít kredit abych volat, tak když už nebudu chtít kartu používat stačí nezaplatit? Jde o to, že jedu na tři měsíce do zahraničí a vzhledem k tomu, že se mi každý měsíc odečte 480kč tak se mi to neoplatí platit, takže přemýšlím, že tu kartu zahodím, jen aby mě pak někde neuháněli.


Offline - Junior Profil 
19. 6. 2014 17:50 Odeslat příspěvek
No mě se v tomhle případě líbí CityMobile kde v rámci generace tarifů můžeš přecházet bezplatně mezi MMP 159,- Kč - 479,- Kč. U FAYN bych to viděl na výpověď 1 měsíc.


Offline - Junior Profil 
19. 6. 2014 18:27 Odeslat příspěvek
GymmiCZ: dokonce až 99 Kč, ve vyjímečných případech až 34,- Kč

Petr / City Mobile


Offline - Mírně pokročilý Profil 
19. 6. 2014 18:29 Odeslat příspěvek
Fuckir:
FAQ na webu Fayn:
Jaké jsou závazky?
Při platbě dopředu (kredit) v podstatě žádné. Pokud si zvolíte nenulový tarif, musíte mít na začátku měsíce dostatečný kredit, aby bylo možné strhnout paušální poplatek a přidělit patřičné volné jednotky a ceny. Pokud kredit mít nebudete, do vyrovnání účtu nad zápornou hodnotu nebudete moci využívat odchozí služby. V kreditním účtu je také nutné během 3 měsíců utratit alespoň 200 korun s DPH, jinak může být služba zrušena. Při platbě fakturou zpětně platí pouze ujednání o minimální výši plnění - tedy nejnižší fakturovaná měsíční částka k jednomu mobilnímu číslu je 121 korun včetně DPH. Výpovědní lhůta našich služeb činí 1 měsíc od prvního dne následujícího měsíce po doručení výpovědi.

Jinak pozor na poplatky! Normální je podat výpověď, ne po českém způsobu přestat platit :nenapadne


Offline - Junior Profil 
19. 6. 2014 19:52 Odeslat příspěvek
nnnokiaE52: Tak ono je to těžko, snažil jsem se několikrát dovolat na jejich zákaznickou linku, abych to nějak vyřešil, ale ta je nefunkční a na můj dotaz co jsem odeslal emailem nereagovali. Proto mě nějak přešla snaha to dál řešit, když komunikace z jejich strany je nulová.


Offline - Junior Profil 
19. 6. 2014 20:16 Odeslat příspěvek
Virtuál co mu nefunguje infolinka je opravdu seriózní - CityMobile doporučuji jen z toho důvodu, že mi příjde kvalitní funguje v síti Q-CZ, pro menší využívání pak Klokanmobil. Ještě bych uvítal mobilní internet 3GB, 10GB. CityMobile by mě potěšil balíčky 1350 MB, 1500 MB, 1800 MB, 2400 MB. Ale 3000 minut + 200 SMS + 600 MB je za 698,- Kč což nevím zda je dobré, s 1500 MB to vychází na 917,- Kč.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
19. 6. 2014 21:12 Odeslat příspěvek
Fuckir:
Přestat řešit svoje finanční záležitosti je cestou do pekel. Zvláště když se chystáš do zahraničí. Stejně se po telefonu nic nevyřeší. Ale každý je zodpovědný sám za sebe.
Použil bych písemnou výpověď.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
20. 6. 2014 13:45 Odeslat příspěvek
Dobrý den všem,

za FAYN můžu říct, že určitě nezvládáme účastnit se všech diskusí o nás. Ale jsme samozřejmě aktivní na našem facebookovém profilu, nebo třeba poměrně často na Google Plus stránce o virtuálních operátorech.

Pokusím se přispět nyní i do tohoto vlákna. Snažíme se zákazníkům vycházet vstříc a platí to i pro reklamace. Jen je někdy potřeba chvíli počkat, než se na řešení dostane řada. Statistika z našich posledních 30 tisíc (!) požadavků nám ukazuje, že e-mailovou žádost řešíme v průměru do 24 hodin. Průměry jsou tak trochu zastřený údaj, ale mají svou váhu. Něco jiného je, když nastane nějaký zádrhel a pak býváme zahlceni a trvá řešení déle. Platí to i pro telefonickou podporu, kdy je případně vhodné vyčkat déle nebo raději zkusit zavolat v různých časech během dne. Nejsme velký operátor se stovkou hlasů v externím callcentru.

S nástupem mobilního operátorství vznikla spousta krizových situací. A ne vždy šlo o problémy u nás, i když i ty samozřejmě existovaly. Zpočátku to byly velké problémy s přenosy čísel u kmenového operátora, v nedávné době pak třeba tehdy, když nám Vodafone/Q-CZ poslal dvakrát totožné CDR záznamy, tudíž se jednotky naúčtovaly i zákazníkům a my to složitě napravovali. Před zákazníky ale samozřejmě stojíme jen my, a věřím, že jsme již poměrně slušně vyškoleni a stabilizováni. A zákazníků (i s VoIP) máme poměrně hodně, tudíž i ti nespokojení, kterým se nelze vždy vyhnout, jsou více slyšet, než když má operátor o dva řády méně klientů.

Pokud jde o dotaz Fuckira: Kreditní (prepaid) režim umožňuje přestat dobíjet a služba pak v budoucnu na základě obchodních podmínek bude zrušena. Případné paušály stržené do mínusu vymáhat nebudeme. Nicméně podat řádnou výpověď rozhodně vítáme, stačí ji poslat naskenovanou mailem. Je zde i možnost změnit si tarif na BASIC a za 3 měsíce zase na jiný.

GymmiCZ: Q-CZ a jeho velkoobchodní ceník nemá s naším tarifem PREMIUM nic společného. Kupujeme jednotky a tarify si vytváříme dle našich potřeb, čímž se od mnoha jiných virtuálů odlišujeme.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
1. 7. 2014 21:26 Odeslat příspěvek
Pro Fayn skoro Telecommnications,
děkuji za Vaše opravdu skvělé služby a super ceny.................Kecám a jen si z Vás dělám srandu jak to umíte u vaší firmy. Jsem u Vás už celý měsíc a půl a zážitek s Vaší firmou stojí opravdu za román .Mám neomezený tarif-vlastně omezený ,3000minut není neomezený. Již měsíc a půl se snažím-JÁ se snažím ne VY jak to má být aby se mi aspoň někdo dovolal ze sítě O2.Docela zásadní problém, když se mi nikdo nemůže dovolat. Nejdříve jsem začal komunikaci přes mejl, Poprvé mi nikdo ani neodpověděl a podruhé se zadařilo a proletělo pár mejlů ale z ničeho nic utichla komunikace z Vaší z strany. Tak jsem na tuto formu rezignoval a přešel jsem na fázi číslo 2-volání na infolinku. když jsem měl štěstí a někdo to na druhém konci vzal tak se mi dostávalo opravdu dobrých odpovědí nad kterými kroutila hlavou i má tří letá dcera . Po různu jsem žongloval se sim kartami a telefony, jen aby nemusel někdo na druhé straně řešit můj asi i docela závažný problém s nedovoláním z O2.Pokuď už páni operátoři nevěděli jak mi odpovědět tak mi řekli že zavolají zpět a to asi 3x a ani jednou se tak nestalo. Jestli používají síť O2 tak se nedivím. Nejlepší byl jeden pán z infolinky kterej mi chtěl zaktivovat číslo po čísle v síti od O2- a chtěl abych mu řekl ze kterého mi budou volat . Pár jsem mu jich řekl ale na druhou stranu neznám všechny čísla různých e-shopů,messengrů atd. který mi můžou volat. Podtrženo a sečteno Vaše služby jsou jedna velká katastrofa, bohužel ta už funkční. Zvlášť zoufalý dojem předvádí Vaši operátoři na infolince-to už si asi ani nezavolám. Nejspíš. Jestliže jsou Vaši operátoři přetížený-pracovně tak máte přibrat někoho dalšího a hlavně aby ten člověk věděl co mluví, nevidím důvod proč na to mám doplácet já jako zákazník jak časově tak nervově už jen proto že se mi nemůže nikdo dovolat....Je to smutné u telekomunikační firmy,která se je z toho "živa". Na konec jsem nevydržel o poslal jsem mejla dle rady infolinky že si chci ukončit nespolupráci s Vaší firmou a to hned plus přenos čísla z toho důvodu že se mi nikdo z O2 nemůže dovolat a o nápravu se nikdo nechce postarat.Odpověď byla úžasná, žádná nabídka o napravení problému jen konstatování že výpověďní lhůta je měsíc, že musím platit za nefunkční službu. Opravdu úžasné. Výpověď pošlu, a budu s radostí na oplátku dělat další kroky. S pozdravem 258597586


Offline - Kolemjdoucí Profil 
2. 7. 2014 12:35 Odeslat příspěvek
Pro kam5: Například na Váš první dotaz jsme odpověděli do hodiny, následně jsme Vám sdělili, že problémy s nedovoláním jsou na straně O2, protože nemají aktualizovány informace o směrování, což jsme jim také nahlásili. Dále jsme již věc u nás řešit nemohli. Také vzhledem k Vašim problémům jsme Vám následně nabídli, že platit za své potíže nemusíte.


Offline - Junior Profil 
26. 11. 2014 11:02 Odeslat příspěvek
Dnes jsem opet vybiral nějaký levný neomezený tarif. Mel jsem driv vyhlidnuty tarif Premium u Faynu, ktery mel neomezene volani a neomezene SMS za 489 Kč, ale ten jaksi z nabídky zmizel a je nahrazen tarifem Exclusive, ktery stoji 479 Kc, ale obsahuje jen neomezene volani bez SMS, coz uz neni tak zajimave, kdyz jinde jeste dostanu treba dalsich 200 SMS, nevi nekdo kdy tato zmena nastala?


Offline - Pokročilý Profil 
7. 7. 2015 18:39 Odeslat příspěvek
Vsimnul jsem si, ze Fayn ma do konce roku tarify za pulku. Prenos cisla by mel byt zdarma, treba se to nekomu hodi.

http://www.fayn.cz/novinka/akce-pul-roku-za-pul/


Offline - Junior Profil 
13. 7. 2015 09:57 Odeslat příspěvek
Nemyslím si, že dát 50% slevu na tarif je pro fayn šťastná volba. 10000 zákazníků v GSM nezíská není s tarify ničím zajímavým. Třeba neomezené volání a SMS v síti + 300 MB dat za 179,- Kč s přidáním 150 minut a 50 SMS za 379,- Kč by byl zajímavější.


Offline - Junior Profil 
13. 7. 2015 10:16 Odeslat příspěvek
No, 50 minut a 25 Kč za padesátikorunu měsíčně pro někoho zajímavé být může. Minutová sazba nad volné minuty je 1,40; SMS 1,20 (schválně zaokrouhluju o ten haléř nahoru, aby to nemátlo). A je to bez úvazku, takže není problém od 1.1. přejít jinam nebo na jejich bezplatný tarif basic, kde je cena volání pořád přijatlných 1,80 za minutu a SMS za standardních 1,50.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 7. 2015 18:31 Odeslat příspěvek
xlendi:
K citovanému "bez úvazku": přenos čísla jinam je za 290 Kč... Až tak bezproblémově bych to teda neviděl.


Offline - Junior Profil 
13. 7. 2015 20:45 Odeslat příspěvek
zkušenější vědí jaký přístup k zákazníkům fayn má, mě jejich nabídka neoslovila a jsem zklamán z toho co udělal CityMobile


Offline - Kolemjdoucí Profil 
2. 1. 2016 19:16 Odeslat příspěvek
K FAYN mobil jsem před cca 1,5 rokem přenes tři čísla. Vybral jsem si je z důvodu levného neomezeného volání. Data mě nezajímala. Před cca rokem změnili všebecné podmínky tak, že zpoplatnili odchod (přenesení) čísla od nich k jinému operátorovi. Změna podmínek byla avizována tak, že ji nebylo možné skoro zerigistrovat. Na podzim letošního roku mi pak od nich přišla výpověď služeb na číslo s neomezeným volání. Důvod neznám, ale na webu službu kterou mi vypověděli, stále nebízejí.

Rozhodl jsem se tedy přejít s čísli k jinému operátorovi, který mi neomezené volání poskytne. A tady přišlo poslední překvapení. Musel jsem zaplatit 580,- Kč za vygenerování dvou kódů pro přenos (to bylo součastí té změny všeobecných podmínek.

Pokud to shrnu, jsou jejich služby fakt bomba. Místo práce neustále musíte řešit nějaké změny a sledovat co si operátor vymyslí, aby jste pak nakonec zaplatili poplatek za to, že Vám vypověděli služby a Vy jste se rozhodl odejít.

Výsledek je nakonec dobrý. Našel jsem přes tarifomat za stejnou cenu neomezené volání včetně dat. Vyzkoušel jsem celkem tři virtuální operátory a výše popsané změny podmínek prováděli všichni. Moje zkušenost je tedy silně negativní.


Offline - Junior Profil 
2. 1. 2016 20:21 Odeslat příspěvek
nnnokiaE52 píše
xlendi:
K citovanému "bez úvazku": přenos čísla jinam je za 290 Kč. ...

To bych se radeji cisla vzdal a poridil si nove.


Offline - Junior Profil 
1. 7. 2021 15:22 Odeslat příspěvek
Fayn snižuje ceny mobilních dat. 1 GB za 99 korun, 5 GB za 289 korun. A tarif REMIX se 100 minutami, 20 SMS a 1 GB nyní za 199 korun.

Více zde: https://www.fayn.cz/novinka/nizsi-ceny- ... rifu-remix
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď

Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 57 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies