MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Fayn v síti Vodafone přes Quadruple - obecná diskuze |
---|
JayDeeSq - Pokročilý |
4. 9. 2013 23:12 |
to si mě moc nepotěšil, ale je fakt že něco podobného se bohužel dalo čekat..
|
Poslední příspěvek |
lukas1107 - Junior |
5. 9. 2013 12:03 |
Fayn opravdu nejsou moc solidni, protoze promazavaji i nepohodlne komentare na jejich foru, takze operator max pro nejakeho hardcore zakaznika.
|
icemaster - Kolemjdoucí |
7. 9. 2013 10:18 |
Tak cca 14 dnu mam tarif basic a horor volam si vesele a nevim za kolik. Vse je za nula. Moznost volat kombinovane (voip a gsm) neni, na dotaz zadna odpoved. Proste bida a utrpeni. Tohle jim vratim. Hlavne prijde simka a zadny prospekt nebo odkaz na navod neni. Clovek nevi jak zjistit kredit atd ...
|
Spidlacz22 - Kolemjdoucí |
8. 9. 2013 21:58 |
Internet už mi několik dnů funguje, problém byl v chybném návodu pro nastavení telefonu. Návod koukám stále nezměnili, takže to z nich každý asi doluje. Účtování stále nefunkční, ale to už mě tolik netrápí.
|
Domeek - Kolemjdoucí |
9. 9. 2013 10:44 |
Po několika dnech už mám také aktivovaný jeden z tarifů, účtování nefunkční. Internet v mobilu je podle jejich systému aktivní, jen ho nemohu zprovoznit na telefonu. Neví někdo jak ho nastavit na WP 7.8?
|
Spidlacz22 - Kolemjdoucí |
9. 9. 2013 11:00 |
Je třeba nastavit APN internet-Q
|
Domeek - Kolemjdoucí |
9. 9. 2013 15:39 |
Díky za odpověď, po novém nastavení APN internet v mobilu funguje.
|
isii - Kolemjdoucí |
19. 9. 2013 12:45 |
Zrovna přecházím k Fayn od O2 a zatím je to horor. Největší překvapení pro Fayn je, že přnos čísla odd O2 trvá 3 dny, s čím "vůbec nepočítali". Současná situace je taková, že musím čekat, než jim dojde poštou podepsaná smlouva, na základě smlouvy pošlou fakturu a až bude zaplacená faktura, teprve pošlou SIM kartu, bez které jsem bez tarifu... Celé to v podstatě znamená, že telefon nemůžu požívat ještě minimálně týden. Kdybych tohle věděl dopředu, tak snad radši zůstanu u O2
|
JayDeeSq - Pokročilý |
20. 9. 2013 14:25 |
zaplacenou fakturu na co?tak ja mam smerem od vodafone vzhledem k jejich vypovedni lhute casu dost,ale prenos by snad mel byt zdarma ne?
|
Paprsek13 - Kolemjdoucí |
27. 10. 2013 16:19 |
FAKT SKVĚLÝ OPERÁTOR A CO TEPRVE ÚČETNÍ?
FAKTURACE - to snad nemůže být ani možné Dobrý den, zkoušela jsem reklamaci faktury již 2x přes email bohužel od Vás bez jakékoliv odezvy,takže to zkouším znovu zde třeba tentokrát uspěju. Přišla mi faktura nad kterou normálně zůstává rozum stát. Jak je možné, že mám platit za služby (tarify), které mi byli zřízené až koncem září a na faktuře je mám jako doúčtování za měsíc srpen.Proboha co to tam máte za účetní/ho !!! Jaké doúčtování za srpen, když v srpnu ještě tyhle dva tarify ještě vůbec neexistovali?Tohle přece není normální platit za něco co bylo zřízené až o měsíc později.. Smlouva na 2 nové tarify GSM-TOP-2 byla zasílána doporučeně 19.9.2013 podací lístek z pošty mám v případě potřeby není problém naskenovat. Vyúčtování za období: 1.9. - 30.9. 2013 Označení dodávky počet MJ DPH% bez DPH DPH s DPH Měsíční poplatek za tarif PADESATNIK 1 21.00 99,00 20,79 119,79 Přidělené volné minuty 100 Měsíční poplatek za tarif NAPLNO Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 199,00 41,79 240,79 Přidělené volné minuty 250 Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2 1 21.00 147,93 31,07 179,00 Přidělené volné minuty 150 Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2 Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 147,93 31,07 179,00 Přidělené volné minuty 150 Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2 1 21.00 147,93 31,07 179,00 Přidělené volné minuty 150 Měsíční poplatek za tarif GSM-TOP-2 Doúčtování za Srpen 2013 1 21.00 147,93 31,07 179,00 Přidělené volné minuty 150 Linka 597457807 - Hovorné ČR - mobil 1 21.00 9,00 1,89 10,89 - Hovorné ČR - pevná 1 21.00 13,44 2,82 16,26 Linka 739180661 Linka 739180661 Doúčtování za Srpen 2013 Linka 723308130 Žádala jsem o překontrolování faktury a o její opravu,ale evidentně se nic neděje. Doposud jsem s Vámi neměla žádné problémy,ale tohle se prostě nějak řešit musí. Opravdu nehodlám platit za něco co jsem, až do září neměla zřízené. Za celou dobu co jsem u Vás jsem neměla jediný problém s platbou,své faktury hradím poctivě,pravidelně a včas. Tuhle fakturu na 1104 Kč samozřejmě uhradím také, aby mi nebyli odpojené služby, ale budu s ní muset zajít za právníkem a poradit se co s tím dál, protože kdybych to tak nechala příště by se mi mohlo stát,že mi opět budou účtovány nesmyslné platby. S pozdravem Kubová Moje ID: 488126588 |
pedro-81cz - |
27. 10. 2013 21:57 |
Vážená dámo, opravdu si myslíte, že toto zviditelnění Vás uspokojí?
http://www.fayn.cz/o-nas/kontakty/ |
paty07 - Mírně pokročilý |
27. 10. 2013 22:08 |
Vážený predro, pokud bys to četl, tak zjistíš, že už jim mail posílala a bez odezvy. Toto bude nějaký další zkopírovaný.
|
pedro-81cz - |
27. 10. 2013 22:13 |
paty07: Admin by měl založit nové fórum Listárna.
Přinejmenším, když už mě chceš oslovit, tak to dělej pořádně. |
Klient ps - Poslední varování |
28. 10. 2013 07:07 |
Pedro, kolik ti je? Za tebe reklamace očividně řeší maminka nebo tatínek.
Zveřejnění takové zkušenosti s operátorem vítám. Člověk se pak lépe rozhoduje kam se vyplatí jít. Tobě je to vlastně šumák. Faktury platí máma nebo táta.... |
Reku - VIP uživatel |
28. 10. 2013 09:35 |
Je zcela v pořádku, že je tu praxe operátora zveřejněna !
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, 4, • # Další stránka Stránka 2 z 4 [ Příspěvků: 57 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |