MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Plus4U v síti T-Mobile - obecná diskuze |
---|
petreu - Kolemjdoucí |
30. 10. 2013 12:41 |
Tak jsem se rozhodl jít do toho neomezeného tarifu, včera již vše na +4U mobile zaregistrováno, bez potíží a zažádáno o převod čísla od Mobil.CZ Pak se podělím jak to vše dopadlo a trvalo dlouho rozhodně nemám strach, že u této společnosti přijdu o číslo a když no tak se zase tak moc neděje ne, žádný zlatý stejně nemám Probral jsem vše dostupné na trhu a tohle opravdu je a hodně dlouho bude nejlepší nabídka! jak na volání, tak především na data...
|
Poslední příspěvek |
TrustNo1 - Junior |
30. 10. 2013 14:36 |
Tak to by mě zajímalo, jak bude převod od MOBIL.CZ probíhat a hlavně, jestli bude potřeba nová SIM. Dej potom vědět.
Myslím si, že vzhledem k 1 měsíční výpovědní lhůtě a 30 GB FUP internetu není pochyb o tom, že se při ceně 599,- jedná prozatím o nejlepší nabídku flatového tarifu. Srovnám-li, že přímo u T-Mobile by se smlouvou na 24 měsíců vyšel flat tarif s 1,5 GB dat + 10 GB dat navíc na 749,- + 499,- Kč, tedy celkem 1.248 Kč - To je více než dvojnásobná cena, třikrát horší FUP a dvouletá smlouva. U Plus4U mi chybí ještě další tarif nějakým zahraničím (volání z ČR do EU, roaming v rámci EU), klidně o 100,- až 150,- Kč více. |
janan213 - Kolemjdoucí |
31. 10. 2013 15:24 |
Ahoj,
přemýšlím o Plus4U, registrace do jejich systému na několikáty pokus úspešná, ovšem co si budeme povídat ten systém je něco hrozného. Už jste někdo úspešně přešel? Jak se platí za doručení SIM a zároveň i za změnu velikosti - nano (+149,-). Co vše po zaslaní požadavku na přenos čísla požadují. Díky za odpvědi |
nokiasman - Junior |
31. 10. 2013 15:40 |
Janan213 : tady čti- http://extramobilne.cnews.cz/clanky/4u- ... te-ta-data
|
Snowjack - Junior |
2. 11. 2013 16:11 |
Po registraci je nutné zažádat o novou SIM kartu, vyzvednutí zdarma ve velkých městech na jejich pobočce (Unicorn Executive Briefing Centre), jinak 149 Kč poštou. Za stejný poplatek je možnost zvolit nano SIM. V případě přenosu, je již v tuto chvíli vyžadován kód pro přenos čísla od původního operátora.
Aby vůbec mohla být žádost odeslána, je nutnost aktivovat si platební možnost Fair Pay. Už pár týdnů není nutná VIG+ karta a její osobní vyzvednutí, podepsání, atd., ALE pro aktivování Fair Pay účtu je nutné vyplnit mimo kontaktní údaje, jméno, datum narození, číslo občanského průkazu a nahrát na jejich stránky jeho oboustrannou kopii . Většinou následující pracovní den potvrdí a je odeslána SIM karta. Jinak pro zmiňovanou možnost inkasa je nutné provést "aktivační platbu" 100 Kč , která vám samozřejmě na účtu zůstane (inkaso se strhává na konci měsíce za všechny služby), proto bych radši zvolil kredit (na začátku měsíce je odečten "paušál" + průběžně další služby). Komplikovaná cesta odměněna výbornou cenou . Portál je něco co weboví programátoři nepřekousnou, ale při troše trpělivosti za půl hodiny víte kde co zhruba je ... kdo by to chtěl třeba i chápat tak může studovat manuály v nápovědě k ovládání portálu. |
mar72 - Junior |
2. 11. 2013 19:53 |
Chystám se po víc jak 12letech u Vodafone přejít k +4U tak doufám že nebudou žádné větší komplikace, ukecal jsem i manželku a kdyby se to nepovedlo tak by mě asi chvíli neměla ráda . Registraci jsem absolvoval, stránky hrozné ale dá se to zvládnout, zítra jdu do Vodafone zjistit za jak dlouho mi poskytnou přenosové číslo a pak jsem zvědav jak to bude probíhat dál.
Používáte někdo tohohle šedého operátora už delší dobu, jaké máte zkušenosti? |
janan213 - Kolemjdoucí |
4. 11. 2013 13:32 |
Ahoj,
mě by zajímalo, zda bude případně bezproblémový přes čísla od Plus4U nějam jinam |
sokoliku - Kolemjdoucí |
4. 11. 2013 14:48 |
Dobrý den, pracoval jsem v bance jako B.P. a viděl jsem jak se klient rozčiloval ze mu inkaso provedli 17 krát. A 28.000,- není málo.
|
petreu - Kolemjdoucí |
4. 11. 2013 15:10 |
Ono existuje něco jako inkasní limit, když jste pracoval v bance, tak byste to měl určitě vědět, takže tomu tak nějak nevěřím
|
Pepa C. - Kolemjdoucí |
4. 11. 2013 15:28 |
sokoliku píše Dobrý den, pracoval jsem v bance jako B.P. a viděl jsem jak se klient rozčiloval ze mu inkaso provedli 17 krát. A 28.000,- není málo. Že by měl platit skoro 1650 Kč? To by při jejich cenách byla sakra velká útrata . Jsem u nich a jsem maximálně spokojený. Doporučuji! |
kodl56 - Kolemjdoucí |
4. 11. 2013 16:13 |
Ten co prý dělal v bance,tak to musela být strašně pochybná banka, když tam neví nic o inkasním limitu.
Jinak jsou tu ceny vynikající jen si nemůžu nějak zvyknout na jejich stránky, |
mar72 - Junior |
4. 11. 2013 17:22 |
Dnes jsem u nich požádal o přenos čísla, věřím a doufám že vše dobře dopadne. Ale ten jejich web to je něco
|
Pepa C. - Kolemjdoucí |
4. 11. 2013 19:36 |
jj, je to trochu "bludiště"
|
anonymni - |
5. 11. 2013 10:18 |
zdravim,
chystám se přejít k nim na ten neomezeny paušál s 30 gb dat. už ho někdo máte a používáte? vše ok?? provedl jsem registraci a čekám |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, 4, 5 ... 128 Další stránka Stránka 2 z 128 [ Příspěvků: 1920 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |