MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Emtéčko v síti O2 - obecná diskuze

Offline - Junior Profil 
15. 7. 2019 21:07 Odeslat příspěvek
Volte nemám, ale asi O2 má vztek, že vůbec existujeme... Tak nás dává na chvost :-(
Problémy maj i kámoši v síti. Holt za ty peníze musíme být skromní
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
15. 7. 2019 22:06 Odeslat příspěvek
intago píše
Emtečko má víc problémů se spojením než Tesco, co jsem měl dřív. Přicházejí mi smsky, že se mi někdo nemohl dovolat, nebyl jsem v sítí. Přitom jsem v ní byl. Zavolám zpět a nejdřív jen pípání. Druhý pokus vzápětí a zpráva-Chyba spojení. Až třetí vzápětí se povedl, To je dost vysoký procento nezdarů... :-|
A to před 2 týdny se nešlo spojit dost dlouho vůbec...

Tohle vypadá spíš na lokální přetížení sítě O2 na konkrétním místě. Sám jsem se s tím u Emtéčka nesetkal ale přesně takhle se mi chová firemní T-Mobile v jenom místě ale jenom tam a nikde jinde.


Offline - Junior Profil 
16. 7. 2019 06:40 Odeslat příspěvek
Dělá to VoLTE, pokud ho na telefonu nemáte, má ho třeba druhá strana. Také často Infrastruktura O2 detekuje, že VoLTE máte a pokouší se o něj, i když telefon to neumí. Mají v tom velký nepořádek a telefon Samsung S8+ se jim stále nepodařilo udělat tak, aby to bez těchto problémů fungovalo déle než 2 měsíce. Když už to dají do funkčního stavu, tak zase přijde nějaká aktualizace, buď telefonu nebo někde v infrastruktuře a zase to začne zlobit. SMSky, dlouhá doba vytáčení nebo naopak ihned nedostupné atd. Když se vypne 4G, tak to začne zlobit zase trošku jinak, ale je to mnohem lepší. Když jsem to řešil s podporou, tak jsem jim zatajil skutečný stav a posílali mi po pár minutách přes obchodního zástupce info, že jsem ve 4G síti a pokouším se o VoLTE, ačkoliv ve skutečnosti bylo 4G vypnuto a běželo to ve 3G. Tak jsem jim to řekl, oni si tam něco opravili a začalo to zase na chvíli fungovat. Jsem ale větší firemní zákazník, jako jedinec bych neměl šanci se takhle rychle na techniky dostat.


Offline - Junior Profil 
16. 7. 2019 06:47 Odeslat příspěvek
fido-jo, to má logiku...
vipo-to je teda bordel... :-| ale můj mobil 4G neumí a kámoš nemá Volte zapojeny. Po tvých zkušenostech ho ani nechci...


Offline - Junior Profil 
16. 7. 2019 09:11 Odeslat příspěvek
Jak je už zřejmé, mít či nemít VoLTE bohužel neznamená - zbavit se problémů s VoLTE. O2 to musí doladit nebo spíše jejich dodavatel.


Online - Junior Profil 
16. 7. 2019 09:14 Odeslat příspěvek
Kazdopadne v Praze a okoli (T-Mobile sharing), VoLTE na Samsung telefonech funkcni téměř 100%


Offline - Mírně pokročilý Profil 
16. 7. 2019 10:37 Odeslat příspěvek
O2 mělo obecně často problém se samotným CSFallbackem (řešil jsem to kdysi u několika iPhonů 6, než začalo O2 podporovat VoLTE). Zřejmě ani dnes není situace na lepší úrovni. Mám třeba iPhone 8, který s O2 VoLTE funguje dobře, ale můj druhý telefon - Xiaomi Mi 8 už s O2 VoLTE nefunguje (respektive VoLTE svítí, příchozí hovory přes něj fungují, ale nejde posílat SMS a nejdou odchozí hovory). Naštěstí se to s O2 řeší, jelikož člověk z Emtéčka, se kterým komunikuji má také tento telefon a samotného ho to štve, takže je tlak i ze strany virtuála, aby se to opravilo... ale zatím nic, řeší se to přes 3 měsíce...

Obecně O2 síť je katastrofa! Furt si hrají na bůh ví co, ale přitom VoLTE jim funguje jak se mu zachce, VoWiFi neumí vůbec a HD Voice se člověk dočká jen když se podaří propojit hovor skrze VoLTE a ještě to musí být ve stejné síti.

V tomhle je T-Mobile a Vodafone úplně někde jinde, HD Voice už si sdílí mezi sebou, funguje ve všech generacích sítě, VoLTE funguje dobře, VoWiFi taktéž. Jen O2 má stále problémy...


Offline - Kolemjdoucí Profil 
10. 8. 2019 10:28 Odeslat příspěvek
Ahoj, převedl jsem si teď číslo k emtecku. Zaregistroval se do samoobsluhy, ale nemůžu nikde najít, jak nastavit platbu faktury inkasem. Poradíte mi pls? Díky


Offline - Junior Profil 
10. 8. 2019 13:42 Odeslat příspěvek
Příloha
IMG_20190810_15887.jpg
IMG_20190810_15887.jpg
[ 41.39 | Zobrazeno 112 krát ]



Offline - Moderátor Profil 
10. 8. 2019 13:53 Odeslat příspěvek
pepisis píše
Ahoj, převedl jsem si teď číslo k emtecku. Zaregistroval se do samoobsluhy, ale nemůžu nikde najít, jak nastavit platbu faktury inkasem. Poradíte mi pls? Díky

Zajít do banky zřídit povolení k inkasní platbě a zároveň si určit limit, potom jim to oznámit mailem a poté povolit v samoobsluze


Online - Junior Profil 
10. 8. 2019 14:46 Odeslat příspěvek
2107047617/2700 inkaso na tento ucet


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 8. 2019 17:00 Odeslat příspěvek
Nick Cave píše
Zajít do banky zřídit povolení k inkasní platbě a zároveň si určit limit, potom jim to oznámit mailem a poté povolit v samoobsluze


V jaké žiješ době? :-D ... zajít do banky? To se dělalo ještě někdy koncem 90. let, ne?
Prostě v IB zadat inkaso na výše uvedený účet, nastavit limit. V samoobsluze Emtéčka pak jen zakliknout inkaso, zadat své číslo účtu a potvrdit. Hotovo, více netřeba. Používám to tak už několik let (v kombinaci s Emtéčkem).


Offline - Kolemjdoucí Profil 
10. 8. 2019 17:28 Odeslat příspěvek
Díky moc, nastaveno. Dal bych ruku do ohně za to, že to tam na začátku nebylo.


Online - Junior Profil 
15. 8. 2019 17:02 Odeslat příspěvek
VPN gratis volani funguje jen v CR, v EU roamingu se normalne plati ze ?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 8. 2019 17:51 Odeslat příspěvek
Ano :-) musíte být přímo v síti Emtéčka. Na druhou stranu, pokud někdo z ČR (v Emtéčku) zavolá vám do zahraničí, tak je to stále zdarma.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 120  Další stránka
Stránka 77 z 120 [ Příspěvků: 1791 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies