MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Emtéčko v síti O2 - obecná diskuze |
---|
hauzz - Pokročilý |
5. 1. 2022 12:50 |
Draper vyzkoušej u Kaktusu když budeš mít bonus tak koupit 1SMS jízdenku a výsledek sem pak hoď do diskuze (tedy do vlákna Kaktusu). Tady máme Emtéčko...
|
Poslední příspěvek |
Draper130 - Junior |
5. 1. 2022 14:04 |
Díky lidi.
|
Davidbenis - Junior |
5. 1. 2022 16:16 |
Zdravím.
Chci od emtečka odejít. Pořídit si neomezeno od T-Mobile. Když použiji OKU kód jsou tam nějaké výpovědní doby nebo lze to za pár dní realizovat? Jak vlastně nyní probíhá OKU přenos? Díky za zkušenosti. |
anonymni - |
5. 1. 2022 18:04 |
Výpovědní lhůta uvedená ve smlouvě a VOP není uplatňována (III.18. Tato smlouva je uzavřena na dobu neurčitou a Zákazník ji může kdykoliv vypovědět; smlouva je pak ukončena uplynutím 30 dnů následujících po dni, v němž byla písemná výpověď v listinné podobě doručena obchodní společnosti MT). Normálně zadej u TM OKU a zahaj přenos, do 4 dnů máš hotovo
|
JayDeeSq - Pokročilý |
6. 1. 2022 11:00 |
před Vánoci jsem přecházel od emtéčka k t-m, jeden čtvrtek vytvořená objednávka a další čtvrtek už jsem fičel pod t-m, faktua přišla férově na poměrnou část
|
Draper130 - Junior |
10. 1. 2022 20:27 |
Já bych chtěl odejít od emtéčka ke Kaktusu.Jak to mám udělat,aby mi zůstalo číslo?
|
jenik3 - Junior |
10. 1. 2022 20:50 |
Nejlepe poslouzi web telekomunikacniho uradu:
https://www.ctu.cz/mam-problem-s-prenos ... -internetu |
Draper130 - Junior |
10. 1. 2022 20:58 |
Takže emtéčko požádám nějakým způsobem o OKU a pak na webu Kaktusu zadám a pak čekačka a do pěti dnů by to mělo být.A pak zaplatím poměrnou část emtéčku.Rozumím tomu dobře?
|
Milos - Pokročilý |
10. 1. 2022 21:09 |
Ano, rozumíš tomu dobře. Jinak u Emtéčka najdeš OKU číslo na každé faktuře, nemusíš o něj tedy žádat.
|
JayDeeSq - Pokročilý |
11. 1. 2022 22:26 |
a v samoobsluze hned po přihlášení
|
Draper130 - Junior |
12. 1. 2022 06:24 |
Mě šlo o to, že na webu emtéčka píšou, že ukončit smlouvu lze pouze písemně a to dokonce v listinné podobě. A tady čtu, že stačí to OKU a o všechno ostatní se vlastně postará budoucí operátor... Tak mě to zmátlo.
|
anonymni - |
12. 1. 2022 08:35 |
Jo, to oni píšou, ale skutečnost je jiná
|
JayDeeSq - Pokročilý |
12. 1. 2022 09:10 |
ukončit=zánik čísla ano, převod lze přes oku a zařidí vše nový operátor během pár dní, převod je vždy rychlejší než výpovědní lhůta..
|
anonymni - |
12. 1. 2022 10:15 |
Jasně, to mě úplně nedocvaklo, že to jsou 2 rozdílný věci, člověk se pořád učí
|
tom42 - Kolemjdoucí |
22. 1. 2022 15:38 |
Umí emtéčko v samoobsluze nastavení jako např.
- zakázat prémiové SMS - zakázat volání na premiová čísla - limit útraty atd. Jsem zvyklý na rozsáhlá nastavení z vodafone samoobsluhy a nemám tušení jestli je to standard všude. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 125 Další stránka Stránka 116 z 125 [ Příspěvků: 1867 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |