MobilMania.cz

Přihlásit se


 Další stránka

O2 Family - kauza NAPOŘÁD a GARANTUJEME

Offline - Administrátor Profil 
28. 1. 2022 10:28 Odeslat příspěvek
dockalacek píše
Dnes nabídnuto u O2 Family flat + 1GB dat za 249 korun. Přijato. Původně jsem platil 349, ale zaujal mě výhodný tarif u T-Mobilu se stejnými parametry za 285. Už jsem zahájil přechod. Moje kamarádka sháněla nějaký tarif za 300, taky byla u O2 Family, taky už jsem zahájil přechod, taky ji volali a nabídli flat + 1,5GB za 299 korun. Vzala to. Původně měla Family Start.


"Informujeme Vás o ukončení tarifní nabídky, kterou aktuálně využíváte. S účinností od 29. 3. 2022 proto měníme Váš tarif na FAMILY 1,5 GB za zvýhodněnou cenu 299 Kč včetně DPH měsíčně. Tarif získáte se slevou 100 Kč včetně DPH z plné ceny dle Ceníku platného od 29. 3. 2022. Tarif obsahuje neomezené volání a SMS a 1,5 GB dat pro provoz ve všech sítích v ČR a v zemích zóny EU. Tato nabídka není časově omezená. Nastavení ostatních služeb nebude změnou tarifu nijak dotčeno. Pokud v období od doručení oznámení ve vyúčtování do 27. 3. 2022 včetně provedete na Vašem čísle změnu tarifu, pak se nové nastavení služeb od 29. 3. 2022 bude řídit pravidly uvedenými na http://www.o2family.cz/mv-top, tedy nebude zohledněno nastavení uvedené v tomto oznámení. Pokud se změnou nesouhlasíte, můžete do 29. 3. 2022 ukončit službu bez sankce. Ceník a Pravidla O2 Family účinná od 29. 3. 2022 naleznete na http://www.o2family.cz.
Poslední příspěvek


-
29. 1. 2022 09:47 Odeslat příspěvek
To jsou dobytci, to by byla lepší volba ten >výhodný< tarif od T-Mobile za 285, nebo flat od Emtéčka za 289 (ale nemá tu >štědrou< porci 1 GB).


Offline - Administrátor Profil 
29. 1. 2022 10:06 Odeslat příspěvek
Jenže víte, co je vtipné? Že ještě 21. prosince 2021, když jsem zahájil přenos k T-Mobilu na Výhodný tarif, přišla tahle SMSka:

"Vazeny zakazniku, zustante s nami a vyberte si nekterou ze specialnich nabidek, garantujeme Vam ji naporad: neomezené volání a SMS + 1 GB dat za 249 Kč nebo neomezené volání a SMS + 5 GB dat za 349 Kč. Kliknete zde na https://www.o2family.cz/provas/ a zjistete detail. S ohledem na bezici proces prenosu Vaseho cisla zareagujte prosim nejpozdeji do 22.12.2021 20:00. Dekujeme, O2 Family, 841117118"

Má to nějakou právní váhu ta textovka? Mě zarazily pojmy GARANTUJEME a NAPOŘÁD. A o měsíc později mi tarif zruší. Nejde o tu pajcku, ale o princip. Včera jsem do O2 Family volal, řekl jsem jim i o té textovce, že mi jejich jednání přijde nekorektní, a že by tedy neměli v SMSkách používat taková kategorická prohlášení, jako je GARANTUJEME a NAPOŘÁD, protože mi to nepřijde fér. Operátor mi řekl, že mě chápe, ale že se můj tarif ruší, a pokud nejsem spokojen, můžu bez sankcí odejít.

Mám chuť podat stížnost na ČTÚ, ale jsem na vozíku a nikdy jsem to nedělal. Datovku nemám, podepsat propiskou se umím. Jak co nejefektivněji podat stížnost z domu, aby se mnou rodiče nemuseli lítat po úřadech? Ani nevím, který z těhle formulářů mám použít?

https://www.ctu.cz/formulare

A má vůbec cenu si dávat podnět ČTÚ? Kdyby tam nebylo to GARANTUJEME a NAPOŘÁD, nechal bych to plavat, ale tohle mi přijde jako výsměch. Budu vděčný za každou radu.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
29. 1. 2022 10:42 Odeslat příspěvek
Nejdříve bys měl reklamovat u O2 Family a až po zamítnutí reklamace stížnost ČTÚ. Založ si Datovou schránku, to je pro komunikaci s úřady na dálku zdarma úplný základ.


Offline - Moderátor Profil 
29. 1. 2022 14:20 Odeslat příspěvek
Měl jsem za to, že se za jednu datovou zprávu platí cca 15 Kč? Nebo to je jen mezi fyzickými a právnickými osobami a úřady jsou zdarma?


Offline - Administrátor Profil 
29. 1. 2022 15:20 Odeslat příspěvek
Nevím, myslím, že to stojí pětikorunu. Zatím podána reklamace u O2.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
29. 1. 2022 16:23 Odeslat příspěvek
Datová zpráva adresovaná úřadu je zdarma. 5 Kč stojí datová zpráva adresovaná soukromé nebo právnické osobě. Příjem všech datových zpráv je zdarma. Platit můžeš z kreditu, který si dobíjíš obdobně jako to je u předplacených SIM. Nejnižší dobíjená částka je 30 Kč. Ale jestli chceš komunikovat přes DS jen s úřady, tak žádný kredit nepotřebuješ.


-
29. 1. 2022 17:58 Odeslat příspěvek
@dockalacek
Zřiď si bankovní identitu, v IB uvidíš, jestli jí máš aktivní nebo ne. Posléze lze s bankovní identitou založit datovku, zprávy na úřad jsou zadarmo.
Obeslal bych O2 a následně Telekomunikační úřad.


Offline - Junior Profil 
30. 1. 2022 15:44 Odeslat příspěvek
@dockalacek: Určitě doporučuji klasickou reklamaci mailem nebo dopisem. V příloze bych jim hodil být tebou ten scan SMSky od nich, kde ti ten tarif garantovali. V poslední větě bych uvedl, že věříš v úspěšnou a kladnou reklamaci v tvůj prospěch, jinak přeposíláš jako podnět pro ČTÚ.


-
30. 1. 2022 17:11 Odeslat příspěvek
Klasickou rekkamaci dopisem? Jo...nebo poštovním holubem... V současné době, kdy pošta omezuje služby, protože má mnoho lidí nemocných nebo v karanténě je to jak sázka do loterie a ten holub mi přijde spolehlivější :)
E-mailem, jo, ale ten se může záhadně ztratit nebo nedorazit ;)
Když to podáš datovkou, je to jistota a oni s tebou budou muset komunikovat přes ní, jestli to chceš vyřídit komplet z domova, je datovka nejelegantnější řešení


Offline - Junior Profil 
30. 1. 2022 17:18 Odeslat příspěvek
Datovka je samozřejmě jistější. Ale ne vždy všichni chtějí datovku. Co se týká e-mailu, tak na ten reagují celkem pohotově. Reklamoval jsem nefunkční SIMkartu, abych neplatil ten poplatek za novou SIM a bylo vyhověno celkem rychle. Resp. se jednalo o výrobní vadu na SIM.


Offline - Administrátor Profil 
30. 1. 2022 18:57 Odeslat příspěvek
Díky kluci, mail odeslán už včera, dám vědět:

"Dobrý den,

jmenuji se XY a jsem u O2 Family od léta 2021, kdy jsem k vám přešel na tarif O2 Family 1GB za 349. Předtím jsem byl 20 let u klasického O2. Jenže před Vánoci 2021, tedy před necelým měsícem, se objevil váš konkurent T-Mobile s "Výhodným tarifem", který obsahoval neomezené volání, SMSky a 1GB dat za 285 korun. 21. prosince 2021 jsem si u O2 Family vyžádal OKU a zahájil přechod k T-Mobilu. Za chvíli mi O2 Family volalo, ale hovor jsem ignoroval, protože jsem předpokládal, že mi stejně nic zajímavého nenabídnete. Později ale přišla tato SMSka, máte ji i v příloze tohoto mailu:

"Vazeny zakazniku, zustante s nami a vyberte si nekterou ze specialnich nabidek, garantujeme Vam ji naporad: neomezené volání a SMS + 1 GB dat za 249 Kč nebo neomezené volání a SMS + 5 GB dat za 349 Kč. Kliknete zde na https://www.o2family.cz/…as/ a zjistete detail. S ohledem na bezici proces prenosu Vaseho cisla zareagujte prosim nejpozdeji do 22.12.2021 20:00. Dekujeme, O2 Family, 841117118"

Nabídka se mi líbila, takže jsem objednávku u T-Mobilu stornoval, a zůstal u vás. Převčírem mi dorazilo od O2 Family vyúčtování, ve kterém mě zároveň upozorňujete na změnu podmínek. Od 29. března 2022 rušíte můj stávající tarif za 249 korun, přidáváte půl gigabajtu dat a zdražujete na 299 korun. Nelíbí se mi to. Vím, že můžu bez sankcí odejít, ale to není moc prozákaznické. Vůbec bych se tím býval nezabýval, kdyby si O2 Family odpustilo formulace GARANTUJEME a NAPOŘÁD, kterými se ohání v té textovce.

Pokud si vygooglíme význam těch slov, zjistíme, že GARANTOVAT známe RUČIT ZA NĚCO, případně GARANTOVANÝ znamená ZARUČENÝ, JISTÝ. A slovíčko NAPOŘÁD znamená PROVŽDY nebo NAVŽDY (přesvědčte se třeba zde: http://www.dobryslovnik.cz/cestina?napo%C5%99%C3%A1d). Takže ta nabídka tarifu v SMSce měla znamenat, že mi ho zaručujete navždycky, třeba až do mé smrti. Jenže když mi zhruba po měsíci oznámíte, že můj tarif rušíte, tak takhle si význam slov GARANTUJEME a NAPOŘÁD opravdu nepředstavuji. Dělá si O2 Family ze zákazníků blázny?

Nepovažuji tento přístup z Vaší strany za korektní, já s Vámi zůstal a z druhé strany od Vás očekávám splnění slibu. Jinak by O2 Family nemělo používat termíny, jejichž význam nezná. Nebo je to od Vás záměr mást zákazníky?

Víc dat neocením, jsem na vozíku v důsledku mozkové obrny a používám tlačítkovou Nokii. Ze strany O2 Family bych považoval za korektní nabídnutí takového neomezeného tarifu, který dodrží cenu deklarovanou v prosinci 2021. Jinak budu nucený obrátit se na Český telekomunikační úřad, aby posoudil, kdo je v právu. Věřím ale, že k tomu nebudu muset přistoupit.

S pozdravem"


Offline - Kolemjdoucí Profil 
30. 1. 2022 20:14 Odeslat příspěvek
Je to moc dlouhé a únavné. To budou číst obřádek.


Offline - Junior Profil 
30. 1. 2022 22:52 Odeslat příspěvek
Dej vědět, jak jsi dopadl. Každopádně nikde jsem neviděl slovo reklamace a to je velmi důležité! Podle mailu jim jen něco “oznamuješ” a na to nemusí ani nikdo reagovat. Dle mailu žádnou službu nereklamuješ jen si stěžuješ. Je tak? Předmět zprávy jsi nepsal.


-
30. 1. 2022 23:23 Odeslat příspěvek
Držím palce, úplně upřímně ti dockalacku řeknu, že bych se na ně už z principu vykašlal a přešel na >výhodný tarif< od T-Mobile. U takových šmejdů bych bejt nechtěl :(

@davsopl
Jojo, výborná poznámka ;)
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, #  Další stránka
Stránka 1 z 5 [ Příspěvků: 66 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies