MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

O2 Family - kauza NAPOŘÁD a GARANTUJEME

Offline - Junior Profil 
31. 1. 2022 21:34 Odeslat příspěvek
Jak toto team souvisi s o2 family?
Internet v pevem miste byva DSL a cena o2 nebyva nizka a je casto s podminkama. Proti tomu je datamanie jistota, i kdyz 100GB nemusi nadoma stacit.
Misto reklamniho sdeleni, koukni do ceniku o2.
Poslední příspěvek


Offline - Kolemjdoucí Profil 
31. 1. 2022 21:43 Odeslat příspěvek
Sorry jako, nevím kde to mám píchnout. Obávám se v realitě Šmejdství O2, že ani Datamánie SIM není navždy=napořád. SLovníček O2 totiž odporuje běžnému výkladu z obecného slovníku.


Offline - Junior Profil 
31. 1. 2022 21:54 Odeslat příspěvek
Co bude u o2, vedi na 100% jen v o2. Ostatni se mohou domyslet. Ja bych se na datamanii spolehnul.


Offline - Administrátor Profil 
1. 2. 2022 09:48 Odeslat příspěvek
Nemám si založit vlastní vlákno o "mém" problému? Jde mi o to, jestli moc neplevelím tohle vlákno?


Offline - Moderátor Profil 
1. 2. 2022 10:08 Odeslat příspěvek
To by jsi jako moderátor měl vědět spíš ty, co je ještě přípustné a co ne. Není-liž pravda?


Offline - Administrátor Profil 
1. 2. 2022 11:36 Odeslat příspěvek
Měl no, možná to přesunu.

takže přesunuto a omlouvám se, že tady není příspěvek od jrr, který napsal, že mi ten tarif moc dlouho nenechali. Jsem totiž debil a dal jsem sloučení příspěvků, tím pádem se dostal ten od jrr na první místo v tomhle vlákně a teprve pod ním byl můj úvodní příspěvek. Omlouvám se ti

Jinak ještě obrázek té smsky

Přílohy

o2-retence.jpg
o2-retence.jpg
[ 78.9 | Zobrazeno 2944 krát ]




Offline - Junior Profil 
1. 2. 2022 17:00 Odeslat příspěvek
Poslat reklamaci na O2 Family, v případě zamítnutí reklamace se následně obrátit na ČTÚ. Poplatek je zde tuším 100 Kč.


Offline - osobne Profil 
1. 2. 2022 21:23 Odeslat příspěvek
Poplatek za co? Reklamace je zdarma a podání ČTU také.


Offline - Moderátor Profil 
1. 2. 2022 21:31 Odeslat příspěvek
Líbí se mi ta buldočí snaha v tom lživém marketingu O2 (Family) vymáchat čumák. 8-)
Potíž je v tom, že dockalacek tím nic moc nezíská a celá věc se vede na diskusi, kterou čte pár nadšenců, v reklamačním (?) oddělení O2 (kde si z toho nic nedělají) a možná ČTÚ, které jde operátorům docela na ruku.

Zajímavější by byla medializace. Možná zkusit oslovit pořad typu Černé ovce (pro ně je to vděčné, a přitom lehké téma - invalida, jasně nenaplněný slib). Nebo kontakt na redaktora nějakého odborného magazínu typu Mobilmania nebo Mobil na iDnesu. Redakční články mají větší dosah.

Na druhou stranu je pravda, že SMSka s nějakou nabídkou není totéž, co smluvní podmínky. A (všeobecné) smluvní podmínky jistě dávají operátorovi prostor pro ukončení jakéhokoli tarifu a/nebo podpultové nabídky.

P.S. A vznesení podnětu na ČTÚ je samozřejmě zdarma.
Ale tam je to podle mne prohraná bitva. S odpověďmi si dávají tak na čas, až nejsou žádné odpovědi a stanoviska potřeba.


Offline - Junior Profil 
1. 2. 2022 22:00 Odeslat příspěvek
ČTÚ je banda darmožroutů, asi tak.


Offline - Administrátor Profil 
2. 2. 2022 10:21 Odeslat příspěvek
5uch píše
Líbí se mi ta buldočí snaha v tom lživém marketingu O2 (Family) vymáchat čumák. 8-)
Potíž je v tom, že dockalacek tím nic moc nezíská a celá věc se vede na diskusi, kterou čte pár nadšenců, v reklamačním (?) oddělení O2 (kde si z toho nic nedělají) a možná ČTÚ, které jde operátorům docela na ruku.

Zajímavější by byla medializace. Možná zkusit oslovit pořad typu Černé ovce (pro ně je to vděčné, a přitom lehké téma - invalida, jasně nenaplněný slib). Nebo kontakt na redaktora nějakého odborného magazínu typu Mobilmania nebo Mobil na iDnesu. Redakční články mají větší dosah.

Na druhou stranu je pravda, že SMSka s nějakou nabídkou není totéž, co smluvní podmínky. A (všeobecné) smluvní podmínky jistě dávají operátorovi prostor pro ukončení jakéhokoli tarifu a/nebo podpultové nabídky.

P.S. A vznesení podnětu na ČTÚ je samozřejmě zdarma.
Ale tam je to podle mne prohraná bitva. S odpověďmi si dávají tak na čas, až nejsou žádné odpovědi a stanoviska potřeba.


Díky, tohle si zaslouží delší reakci, která možná nebude úplně k tématu, ale je důležitá. O medializaci v Černých ovcích asi úplně nestojím (štáb, kamery), myslím, že to za ten humbuk nestojí. Já jsem totiž takový divný vozíčkář. V posledních letech občas přispěju na charitu, hlavně na různě handicapované lidi, přispěl jsem i na oblasti zasažené tornádem. Vždycky mě dojme lidská solidarita, třeba když rodiče nějakého postiženého dítka potřebují pomoc, vystoupí v televizi a lidé se začnou skládat. Chápu rodiče a chápu i ty lidi. Ale po vlastních rodičích bych to asi nikdy nechtěl, snad s výjimkou toho, kdybych byl smrtelně nemocný. Já si totiž hrozně nerad o něco říkám. Jako dítěti mi to nevadilo, teď ano.

Třeba vozík, ve kterém nyní sedím, mám 20 let, slouží dobře. Od roku 1997 mám polohovatelnou elektrickou postel. Když jsme byli s našima obhlédnout nový vozík, byl jsem rozhodnutý, že si ho zaplatím (nějaký čas jsem pracoval a trochu si našetřil), avšak ten pán, co ty vozíky vyrábí, se na mě díval jako na blázna. Proč to nechci přes pojišťovnu, když na to nárok mám. Protože mám pocit, že zneužívám systém. Jste vydán napospas reviznímu lékaři a mě asi trošku ponižuje o něco škemrat. Navíc mám pocit, že bych se tím degradoval na úroveň mnohých politiků, chci ten stát vysávat co nejméně, nechci být třeba jako Schillerová s Instagramem.

A až se jednou můj zdravotní stav zhorší natolik, že opravdu budu nějakou pomůcku potřebovat, nechci, aby mě stát poslal do háje proto, že jsem v minulosti čerpal příliš. A možná se utěšuju tím, že ty věci, na které mám nárok, ale nečerpám je, mohou čerpat jiní a potřebnější. Mnoho lidí tenhle můj přístup nechápe, ale nechci být tak trochu parazit. Žádné hodnoty pro společnost nevytvářím a to, že politici mají sami nadstandardní platy, a ještě si dost věcí nechávají proplácet státem, to je jejich věc. Já nechci využívat všechno do mrtě jen proto, že mám na to nárok.

A stejně je to i s Černými ovcemi. Když nějaký řemeslník nedodělá někomu kuchyň a zmizí se zálohou, tak to chápu. Ale volat sem štáb České televize kvůli zdražení tarifu o 50 korun? Ano, já chci, aby O2 Family dodrželo to, co slíbilo. Nechci být mediální hvězda, nicméně docela si užívám, že trouba na vozíku jako já nachytá celé O2 Family při takovéhle jasné lži. Vždyť tam musí pracovat stovky lidí, to nikoho nenapadlo, že by si jeden zákazník nemusel mazat SMSky a nachytat je na švestkách? Nebo jsou tak opilí mocí?

Ta paní z ČTÚ mi říkala, že ona sama se s něčím takovým ještě nesetkala, aby operátor něco GARANTOVAL NAPOŘÁD, a pak to zrušil. To, že jim tam lidi volají, že jim zrušili tarif, to je prý velmi časté. Ale ještě se nesetkala s tím, že by tam byla ta slovíčka GARANTUJEME NAPOŘÁD. Ten telefonát s ní mám nahraný, říká, že by mohlo jít maximálně o klamání spotřebitele či klamavou reklamu, ať jim to tam pošlu, že se na to s právníky podívají.

Takže o štáb a televizní kameru nestojím, i když nepopírám, že Černé ovce mě napadly, a bylo by to pro ně skvělé sousto. Ale já se asi stydím být v televizi, jsem zkroucený, hůř mluvím. Ale ta Mobilmania a iDnes mě nenapadly, díky za tip. Touhle cestou asi půjdu, když u O2 ta reklamace nedopadne. Chci jen spravedlnost a tady mi někdo zcela nepokrytě čůrá na hlavu a ani se nestydí to vydávat za déšť.


Offline - Moderátor Profil 
2. 2. 2022 14:46 Odeslat příspěvek
Budu pokračovat v off topicu...

Tak klobouk dolů, pokud je vaše situace taková, jak píšete...
Rozumím vašim důvodům, proč se nechcete ukazovat. Ale na druhou stranu by bylo poučné (pro někoho překvapivé, možná až na úrovni "prozření") vidět příběh člověka, který je sice na vozíku a třeba hůř mluví, ale zcela jasně mu to myslí, nezneužívá systém (staví se ke svým potřebám a nárokům na společnost velmi příkladně a velkoryse) a má jasné morální zásady... to by bylo poučné bez ohledu na to, že se jedná o prkotinu a zrovna ve vztahu k O2. Zatraceně, vždyť vy jen chcete, aby se dodržovaly sliby a firmy si ze svých zákazníků nedělaly onuci! Vy nezneužíváte svého "postavení" a chcete, aby se stejně fér chovali i ostatní! A zároveň by se ukázalo, jak je důležité k lidem s postižením přistupovat s respektem, a ne despektem.

Jen bych dodal, že servery mobilmania nebo mobil - idnes jsou zřejmě v "přátelském" vztahu s operátory, takže jejich motivace něco rozmazávat je o něco menší než u Černých ovcí, kterým se hodí kdejaká "senzace". Sám jsem např. do mobilmanie pár tipů na článek posílal, ale nikdy nereagovali.

Pokud jde o O2, tak zřejmě dostali od vedení / akcionáře příkaz, že všechny nízké tarify (řádově do 1000 Kč) musí do roka a do dne zdražit o 50 Kč. Zdražili pevnou linku, pak Free+ Modrý, pak ostatní Free a O2 Spolu s Free+ komponentou...

A dokonce to v O2 ani nezvládli technicky, některým lidem začali tarif zvedat o měsíc či dva dříve, než jak oznámili (pravda, pak to vraceli).

Já mám jednu "veselou" zkušenost s O2 třeba tady:
viewtopic.php?f=1&t=1310687
viewtopic.php?f=1&t=1310778

Mám na O2 pifku hlavně kvůli těmpodivným smlouvám na slevu HW bonus, kde v zákaznické dokumentaci O2 systematicky uvádělo poloviční částku, než jaká byla skutečná výše slevy. Podle mne se tady hrálo na účetní podvod.


Naposledy upravil 5uch dne 2. 2. 2022 16:24, celkově upraveno 1


Offline - Administrátor Profil 
2. 2. 2022 15:27 Odeslat příspěvek
Jo, vzpomínám si na Vás, Vaše témata jsem se zájmem četl. Ještě to s těma Ovcema promyslím, pokud bych dal rozhovor, tak asi jen přes webkameru. Beru ohled i na rodiče, kteří možná taky nestojí o to, mít tady štáb.

Trochu jste mě zklamal tím iDnesem a Mobilmánii, dost jsem na ně spoléhal, líbilo se mi to z pohledu anonymity, na rozdíl od Černých ovcí.


Offline - Moderátor Profil 
2. 2. 2022 16:28 Odeslat příspěvek
S tou mobilmanií to je osobní zkušenost. Dával jsem pár tipů na článek, bez reakce (ale možná, že "jen" odkaz na článek vede do prázdna).

Jako moderátor na jejich fóru máte možná nějaké osobní kontakty na redakci - pak je zkuste využít. Jako moderátor máte nepochybně lepší přístup a postavení než já jako občasný návštěvník fóra.

Pokud se lidé neozvou a nechají si od mobilních operátorů líbit jejich korporátní manýry, tak si operátoři budou dovolovat čím dál víc. Myslím, že je třeba se ozvat a nechat jim to sežrat (říkejme tomu zpětná vazba).


Offline - Moderátor Profil 
2. 2. 2022 21:19 Odeslat příspěvek
Musím to napsat @dockalacek: "Klobouk dolů! Smekám! Opravdu."
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5, #  Další stránka
Stránka 3 z 5 [ Příspěvků: 71 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies