MobilMania.cz

Přihlásit se




U Motorola Moto G7 plus nehrají sluchátka stereo.

Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 10. 2019 18:47 Odeslat příspěvek
Zdravím.
U nové Motoroly Moto g7 plus nehrají sluchátka stereo.Na starších telefonech a jiných zařízeních (TV,Notebook ap.) stereo v pohodě.Nemůžu nikde na netu najít český manuál.
V nastavení "ZVUK" se dá nastavit pouze Inteligentní zvuk,Hudba,Film,ale to nřeší problém se stereo výstupem.
Mobil mám týden,ještě je čas navrácení ve 14ti denní lhůtě.Nevím,jestli je to chyba jednotlivého kusu,nebo se s tím už někdo také setkal.
Nejsem odborník přes mobily,třeba je to maličkost.Vím,asi bych se mohl zeptat někde v servisu,ale nějak se mi ten správný servis nedaří najít
Děkuji za radu. Jirka.


Naposledy upravil Sakrija dne 11. 10. 2019 18:56, celkově upraveno 1
Poslední příspěvek


Offline - Moderátor Profil 
11. 10. 2019 18:55 Odeslat příspěvek
To není telefonem, ale sluchátky, respektive jejich jackem. Jaká sluchátka konkrétně máš?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 10. 2019 18:58 Odeslat příspěvek
No sluchátka mám Moxpad,koupená na Wishi,ale samozřejmě jsem zkoušel i jiná sluchátka,asi patery,s rúznými i stejnými jacky,iale bylo to stejné


Naposledy upravil Sakrija dne 11. 10. 2019 19:13, celkově upraveno 1


Offline - Moderátor Profil 
11. 10. 2019 19:08 Odeslat příspěvek
no jestli jsi zkoušel sluchátka s jackem se dvěma i třemi černými pruhy, pak to opravdu může být závada sluchátkového výstupu telefonu


Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 10. 2019 19:15 Odeslat příspěvek
Přesně tak,s dvěmi itřemi proužky.Moxpedy mají tři.Co dál,vrátit telefon,nebo to řešit bezdrátem?
Taky se trochu bojím,pokud si koupím ten samý telefon,aby to nebylo stejné...


Naposledy upravil Sakrija dne 12. 10. 2019 09:41, celkově upraveno 1


Offline - Moderátor Profil 
11. 10. 2019 19:20 Odeslat příspěvek