MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní telefony » Samsung |
Předchozí stránka | Další stránka |
Samsung Galaxy S10e, S10, S10+ obecná diskuze |
---|
![]() ![]() |
20. 11. 2019 14:28 ![]() |
TO anonymius: ano kvuli tomu
![]() TO oliver741: kdyz funguje ACR to by mohl i skvalex ne? |
Poslední příspěvek |
![]() ![]() |
20. 11. 2019 16:52 ![]() |
Prosím Vás koupil jsem si tel Samsung Note 10+ , mám ale problémy s kvalitou sítě, u Samsung s9+ byla síť plná, teď jsem na 2 čárkách. Neustále se mi stává, že při hovoru já druhou stranu slyším , ale oni mně ne.
Máte s tím nějaké zkušenosti ? |
![]() ![]() |
20. 11. 2019 17:42 ![]() |
Operator, mas funkcni VoLTE ?
|
![]() ![]() |
20. 11. 2019 20:04 ![]() |
Dobrý de, ano mám zapnutý Hovory VoLTE Soukromá a Volte Byznys.
|
![]() ![]() |
21. 11. 2019 09:18 ![]() |
mě pomohlo to jednou přepnout na 3g sítě pouze a po chvilce zpátky na lte, ale to bylo na telefonu s7 edge a operátor o2, od té doby to šlapalo dobře
|
![]() ![]() |
21. 11. 2019 10:44 ![]() |
dusan182 píše TO anonymius: ano kvuli tomu ![]() TO oliver741: kdyz funguje ACR to by mohl i skvalex ne? ono jde o to, že zatímco na Obchod Play je ACR ve v. 10.0 a je nepoužitelný (špatné nahrávání, nepřiřazování jmen kontaktů) v Galaxy je v.32.9 Samsung unChained, který je použtelný. Není to co bývalo, ale jak psal Oliver741, je to použitelné. Akorát při zapnutém Wi-Fi volání, se ti hovor nenahraje. Jak to má ošéfovaný skvalex netuším, ale zkusit to můžeš ![]() |
![]() ![]() |
21. 11. 2019 12:27 ![]() |
Zdravím. Mám ten samý problém jako Gorino. Mám 14 dnů samsung galaxy s10e v polovině hovoru mě druhá strana přestane slyšet. Jestli už se toto téma řešilo, můžete prosím napsat číslo stránky? Díky moc
|
![]() ![]() |
21. 11. 2019 13:43 ![]() |
Este poprosim tych co maju s10e . . . mal som ho v ruke, a vsetko ok, ale to zapinacie tlacitko so skenerom odtlackov, to je umiestnene hrozne, aspon za tych 15 min tomu neviem prist na umiestnenie, chytit telefon tak, aby mi to paslo . . . ake s tym mate skusenosti? da sa s tym zit? alebo nejaka ina finta? riesenie? je hrozne vysoko . . .
-- 21. 11. 2019 13:26 -- a ohladne baterie "App Leveling nabídne čtyři úrovně. V případě, že aplikace nevyužíváte, je na prvním místě jejich „zmražení“. Postupné omezení systémových zdrojů a běhu na pozadí přichází s úrovní dva, která aplikace ukončí do „standby“ režimu. Ve třetím kroku jsou aplikace uspány, takže nemohou komunikovat na pozadí. Po 30 dnech od posledního spuštění aplikace je aktivován systémový App Disabler, který aplikace od zdrojů odstřihne úplně, dokud je znovu ručně nespustíte." To znamena, ze mam napriklad aplikaciu zdr.poistovne, kam normalne nechodim. Tak po 30tich dnoch jeakosi odstrihnuta. Co sa stane, ked mi poistovna posle notifikaciu, ze mam ist na prehliadku? Apppka nereaguje, kym ju rucne nespustim, to znamena ze notifikacia sa mi nezobrazi? Dost blbe . . . . a riadne. |
![]() ![]() |
21. 11. 2019 15:32 ![]() |
Si tu apku nastavis, ze sa nema uspavat.
|
![]() ![]() |
21. 11. 2019 16:35 ![]() |
Mia212 píše Zdravím. Mám ten samý problém jako Gorino. Mám 14 dnů samsung galaxy s10e v polovině hovoru mě druhá strana přestane slyšet. Jestli už se toto téma řešilo, můžete prosím napsat číslo stránky? Díky moc Není potřeba to řešit komplikovaně, zavolej na Samsung, přijedou, telefon si vezmou, dají ti náhradní a po opravě přivezou zpátky. dejv |
![]() ![]() |
21. 11. 2019 20:15 ![]() |
Proč by mu měli něco opravovat?? Pokud je to porucha, tak má do 6ti měsíců od koupě nárok na výměnu zboží za nové a né opravu.
|
![]() ![]() |
22. 11. 2019 11:11 ![]() |
To prosím mohu vyměnit v dané prodejně , nebo někde v autorizovaném obchodu samsung? Děkuji za informaci případně i kde tyto informace ohledně výměny
|
![]() ![]() |
22. 11. 2019 20:30 ![]() |
Výměna do půl roku od koupě je v občanském zákoníku a musí to udělat jakýkoliv obchod a ty solidní to udělají z ruky do ruky a ty ostatní pošlou na standardní posouzení závady do servisu a pokud se závada prokáže, pak ti zboží vymění. Dobré je na tom to, že dostaneš jiné, nové
|
![]() ![]() |
23. 11. 2019 13:50 ![]() |
NA mojej S7 (A8) sje moznost volby zobrazenia spustenych programov, bud ako prekryvajuce sa listy (cele obrazovky) alebo obycajny zoznam - jeden program uzka lista. Na S10e (A9) som nenasiel ako prepnut zobrazenie jeden program na celej obrazovke na obycajny zoznam . . . aby sa mi zobrazilo viac programov naraz na displeji . . . Google alebo Samsung to odstranili alebo som len zle hladal?
|
![]() ![]() |
23. 11. 2019 22:03 ![]() |
Dobrý večer,
mám dotaz k síle signálu LTE. Jsem čerstvým vlastníkem S10e a doma mám problém s LTE (T-Mobile). Telefon ukazuje dvě čárky, internet běží, ale když chci volat, tak mi to vypíše hlášku, že "Není registrován v síti". Když tam dám SIM O2, tak vše běží v pohodě. Když dám SIM od T-Mobile do jiného telefonu, tak mám plný signál a vše funguje v pořádku. Když manuálně přepnu režim na 2G, tak se můžu klidně volat. Když jsem ve městě, tak mám plný signál a telefon funguje. Máte nějaké rady? Děkuji za odpověď |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 241 Další stránka Stránka 137 z 241 [ Příspěvků: 3602 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní telefony » Samsung |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |