MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Samsung Galaxy S20,S20+ obecná diskuze

Offline - Junior Profil 
10. 2. 2022 09:52 Odeslat příspěvek
Já nevidím důvod kupovat S22,S22+ jedině S22 ultra má cenu koupit. :-)) A možná si ještě jeden rok nechám S20 nemam s ní žádný problém a baterka mi drží den a půl bez problému. :tleskani
Poslední příspěvek


Offline - Moderátor Profil 
10. 2. 2022 15:29 Odeslat příspěvek
cosemdesiatsedem píše
Vykupna cena za S20 max 280e.... wtf ? Rok od roku je to horsie a horsie


A co ti brání prodat S20 mimo výkup teda za lepší cenu? :lol:


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 2. 2022 18:03 Odeslat příspěvek
GL. Prodat s20 za dobry peniz. To je velke umeni.


Offline - Junior Profil 
12. 2. 2022 12:35 Odeslat příspěvek
Dnes som náhodou zistil,že moja S20 už zase dokáže nahrávať hovory..
Nekamenujte ma,myslel som že to už nepôjde..

Nainštaloval som acr z Galaxy store a povolil oprávnenia..

Možno to nejakému laikovi ako ja pomôže..�


Offline - Kolemjdoucí Profil 
12. 2. 2022 15:15 Odeslat příspěvek
Zdravím, som obyčajný komerčný užívateľ a keďže som nenašiel pomoc v " SAMSUNGU " ani v Telekome tak skúsim tu. Mám Samsung S 20 kúpený 2.8.2021. Operátor Telekom. Po aktualizácii soft.telefonu 1.2.2022 sa telefon ( telef.číslo ) nedá presmerovať. Nejde to priamo *21*číslo..... a ani priamo cez menu. Pri pokuse o presmerovanie cez *21* napíše " problém s pripojením alebo neplatný kód MMI. pri pokuse presmerovať cez menu telefonu napíše vyskytla sa chyba, skontrolujte SIM alebo sieťové pripojenie . Takže prvá cesta do originál servisu SAMSUNG v Bratislave - prehratý soft telefonu a odskúšané s mojou pôvodnou kartou - nefunguje. Po vlažení karty technika ( ORANGE ) telefon funguje normálne. Doporučené vymeniť SIM v telekome za novú, čo som hneď urobil ale bez úspechu. Pôvodná aj nová karta v inom telefone ( Samsung S 8 ) funguje normálne a aj presmerovanie ide. V servise Samsung mi doporučili zmeniť operátora na Orange ale mám pocit že chyba je v telefone a nie v operátorovi. Som už trochu beradný- riešim to už cca týždeň a bez výsledku. Presmerovanie používam a potrebujem. Viete mi prosím poradiť čo urobiť ? Ďakujem. Mildo


Offline - Junior Profil 
12. 2. 2022 21:19 Odeslat příspěvek
A skúšal si:
Telefón
3 bodky
Nastavenia
Doplnkové služby
?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
12. 2. 2022 21:24 Odeslat příspěvek
ahoj, to je postup cez menu telefonu, skúšal ako prvé, do 1.2.2022 som to tak robil vždy. Mildo

-- 12. 2. 2022 22:26 --

Mildo123 píše
Zdravím, som obyčajný komerčný užívateľ a keďže som nenašiel pomoc v " SAMSUNGU " ani v Telekome tak skúsim tu. Mám Samsung S 20 kúpený 2.8.2021. Operátor Telekom. Po aktualizácii soft.telefonu 1.2.2022 sa telefon ( telef.číslo ) nedá presmerovať. Nejde to priamo *21*číslo..... a ani priamo cez menu. Pri pokuse o presmerovanie cez *21* napíše " problém s pripojením alebo neplatný kód MMI. pri pokuse presmerovať cez menu telefonu napíše vyskytla sa chyba, skontrolujte SIM alebo sieťové pripojenie . Takže prvá cesta do originál servisu SAMSUNG v Bratislave - prehratý soft telefonu a odskúšané s mojou pôvodnou kartou - nefunguje. Po vlažení karty technika ( ORANGE ) telefon funguje normálne. Doporučené vymeniť SIM v telekome za novú, čo som hneď urobil ale bez úspechu. Pôvodná aj nová karta v inom telefone ( Samsung S 8 ) funguje normálne a aj presmerovanie ide. V servise Samsung mi doporučili zmeniť operátora na Orange ale mám pocit že chyba je v telefone a nie v operátorovi. Som už trochu bezradný- riešim to už cca týždeň a bez výsledku. Presmerovanie používam a potrebujem. Viete mi prosím poradiť čo urobiť ? Ďakujem. Mildo


Offline - Junior Profil 
14. 2. 2022 10:26 Odeslat příspěvek
Tcom je to najhorsie co mozes zobrat, nemyslim na pausaly a podobne, ale na zariadenia. Pokial viem, tak ako jediny upravuju fw. Napr. zariadenie tcom, sim ina ako tcom - vysledok - nejde VoLTE, ani VoWiFi.
Takze by som sa nedivil, ak by tam zmrsili aj nieco ine . . .


Offline - Kolemjdoucí Profil 
15. 2. 2022 19:26 Odeslat příspěvek
Ahoj, telefon je kúpený v AGEME nie je z Telekomu. ...


Offline - Junior Profil 
19. 2. 2022 18:48 Odeslat příspěvek
Po roce a půl mi začala z ničeho nic zlobit baterie. Občas se stávalo, že při 5% baterie najednou skočilo 1% a telefon se vypl. Dnes odpoledne 45%, najednou hláška o vybité baterii a 5%. Těch 5% mi svítí už 4 hodiny a telefon stále šlape :D
.... asi je na čase upgrade na S22 (ale ten chybějící slot na karty mě fakt štve!)


Offline - Junior Profil 
26. 2. 2022 17:16 Odeslat příspěvek
Po poslední aktualizaci se mi na CZ klávesnici změnila klávesa vlevo vedle mezerníku z čárky na vykřičník. Nevíte někdo jak to vrátit zpátky? neskutečně mě to sere. >:-(


Offline - Junior Profil 
26. 2. 2022 17:40 Odeslat příspěvek
https://samsungmania.mobilmania.zive.cz ... fault.aspx


Offline - Kolemjdoucí Profil 
28. 2. 2022 10:00 Odeslat příspěvek
S20 fe, aktualizace 1.2. Dělal někdo, je ok? Dorazila mi včera.


Offline - Junior Profil 
1. 3. 2022 16:11 Odeslat příspěvek
Stěrače na ponorku píše
Po poslední aktualizaci se mi na CZ klávesnici změnila klávesa vlevo vedle mezerníku z čárky na vykřičník. Nevíte někdo jak to vrátit zpátky? neskutečně mě to sere. >:-(


Už jsem na to přišel, stačí na té klávese dlouhe podržet prst a dá se vybrat jiná.


Offline - Junior Profil 
4. 3. 2022 15:41 Odeslat příspěvek
Folie na mé S20 je již hodně opotřebená.Uvažuji o změně na tvrzené sklo.Ale mám dotaz:
Čtečka otisku je v displ. Je nutné použít sklo s otvorem pro čtečku,a nebo bude fungovat celosklo?
Má někdo zkušenost?
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107  Další stránka
Stránka 104 z 107 [ Příspěvků: 1601 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies