MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní telefony » Samsung |
Předchozí stránka | Další stránka |
Samsung Galaxy S20,S20+ obecná diskuze |
---|
deglaser - Junior |
10. 2. 2022 09:52 |
Já nevidím důvod kupovat S22,S22+ jedině S22 ultra má cenu koupit. A možná si ještě jeden rok nechám S20 nemam s ní žádný problém a baterka mi drží den a půl bez problému.
|
Poslední příspěvek |
guiz - Moderátor |
10. 2. 2022 15:29 |
cosemdesiatsedem píše Vykupna cena za S20 max 280e.... wtf ? Rok od roku je to horsie a horsie A co ti brání prodat S20 mimo výkup teda za lepší cenu? |
hurec - Mírně pokročilý |
10. 2. 2022 18:03 |
GL. Prodat s20 za dobry peniz. To je velke umeni.
|
tifar - Junior |
12. 2. 2022 12:35 |
Dnes som náhodou zistil,že moja S20 už zase dokáže nahrávať hovory..
Nekamenujte ma,myslel som že to už nepôjde.. Nainštaloval som acr z Galaxy store a povolil oprávnenia.. Možno to nejakému laikovi ako ja pomôže..� |
Mildo123 - Kolemjdoucí |
12. 2. 2022 15:15 |
Zdravím, som obyčajný komerčný užívateľ a keďže som nenašiel pomoc v " SAMSUNGU " ani v Telekome tak skúsim tu. Mám Samsung S 20 kúpený 2.8.2021. Operátor Telekom. Po aktualizácii soft.telefonu 1.2.2022 sa telefon ( telef.číslo ) nedá presmerovať. Nejde to priamo *21*číslo..... a ani priamo cez menu. Pri pokuse o presmerovanie cez *21* napíše " problém s pripojením alebo neplatný kód MMI. pri pokuse presmerovať cez menu telefonu napíše vyskytla sa chyba, skontrolujte SIM alebo sieťové pripojenie . Takže prvá cesta do originál servisu SAMSUNG v Bratislave - prehratý soft telefonu a odskúšané s mojou pôvodnou kartou - nefunguje. Po vlažení karty technika ( ORANGE ) telefon funguje normálne. Doporučené vymeniť SIM v telekome za novú, čo som hneď urobil ale bez úspechu. Pôvodná aj nová karta v inom telefone ( Samsung S 8 ) funguje normálne a aj presmerovanie ide. V servise Samsung mi doporučili zmeniť operátora na Orange ale mám pocit že chyba je v telefone a nie v operátorovi. Som už trochu beradný- riešim to už cca týždeň a bez výsledku. Presmerovanie používam a potrebujem. Viete mi prosím poradiť čo urobiť ? Ďakujem. Mildo
|
tifar - Junior |
12. 2. 2022 21:19 |
A skúšal si:
Telefón 3 bodky Nastavenia Doplnkové služby ? |
Mildo123 - Kolemjdoucí |
12. 2. 2022 21:24 |
ahoj, to je postup cez menu telefonu, skúšal ako prvé, do 1.2.2022 som to tak robil vždy. Mildo
-- 12. 2. 2022 22:26 -- Mildo123 píše Zdravím, som obyčajný komerčný užívateľ a keďže som nenašiel pomoc v " SAMSUNGU " ani v Telekome tak skúsim tu. Mám Samsung S 20 kúpený 2.8.2021. Operátor Telekom. Po aktualizácii soft.telefonu 1.2.2022 sa telefon ( telef.číslo ) nedá presmerovať. Nejde to priamo *21*číslo..... a ani priamo cez menu. Pri pokuse o presmerovanie cez *21* napíše " problém s pripojením alebo neplatný kód MMI. pri pokuse presmerovať cez menu telefonu napíše vyskytla sa chyba, skontrolujte SIM alebo sieťové pripojenie . Takže prvá cesta do originál servisu SAMSUNG v Bratislave - prehratý soft telefonu a odskúšané s mojou pôvodnou kartou - nefunguje. Po vlažení karty technika ( ORANGE ) telefon funguje normálne. Doporučené vymeniť SIM v telekome za novú, čo som hneď urobil ale bez úspechu. Pôvodná aj nová karta v inom telefone ( Samsung S 8 ) funguje normálne a aj presmerovanie ide. V servise Samsung mi doporučili zmeniť operátora na Orange ale mám pocit že chyba je v telefone a nie v operátorovi. Som už trochu bezradný- riešim to už cca týždeň a bez výsledku. Presmerovanie používam a potrebujem. Viete mi prosím poradiť čo urobiť ? Ďakujem. Mildo |
llubik - Junior |
14. 2. 2022 10:26 |
Tcom je to najhorsie co mozes zobrat, nemyslim na pausaly a podobne, ale na zariadenia. Pokial viem, tak ako jediny upravuju fw. Napr. zariadenie tcom, sim ina ako tcom - vysledok - nejde VoLTE, ani VoWiFi.
Takze by som sa nedivil, ak by tam zmrsili aj nieco ine . . . |
Mildo123 - Kolemjdoucí |
15. 2. 2022 19:26 |
Ahoj, telefon je kúpený v AGEME nie je z Telekomu. ...
|
-Ondra- - Junior |
19. 2. 2022 18:48 |
Po roce a půl mi začala z ničeho nic zlobit baterie. Občas se stávalo, že při 5% baterie najednou skočilo 1% a telefon se vypl. Dnes odpoledne 45%, najednou hláška o vybité baterii a 5%. Těch 5% mi svítí už 4 hodiny a telefon stále šlape
.... asi je na čase upgrade na S22 (ale ten chybějící slot na karty mě fakt štve!) |
Stěrače na ponorku - Junior |
26. 2. 2022 17:16 |
Po poslední aktualizaci se mi na CZ klávesnici změnila klávesa vlevo vedle mezerníku z čárky na vykřičník. Nevíte někdo jak to vrátit zpátky? neskutečně mě to sere.
|
monty1234 - Junior |
26. 2. 2022 17:40 |
kamione - Kolemjdoucí |
28. 2. 2022 10:00 |
S20 fe, aktualizace 1.2. Dělal někdo, je ok? Dorazila mi včera.
|
Stěrače na ponorku - Junior |
1. 3. 2022 16:11 |
Stěrače na ponorku píše Po poslední aktualizaci se mi na CZ klávesnici změnila klávesa vlevo vedle mezerníku z čárky na vykřičník. Nevíte někdo jak to vrátit zpátky? neskutečně mě to sere. Už jsem na to přišel, stačí na té klávese dlouhe podržet prst a dá se vybrat jiná. |
chalmil - Junior |
4. 3. 2022 15:41 |
Folie na mé S20 je již hodně opotřebená.Uvažuji o změně na tvrzené sklo.Ale mám dotaz:
Čtečka otisku je v displ. Je nutné použít sklo s otvorem pro čtečku,a nebo bude fungovat celosklo? Má někdo zkušenost? |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 Další stránka Stránka 104 z 107 [ Příspěvků: 1601 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní telefony » Samsung |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |