MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní telefony » Samsung |
Předchozí stránka | Další stránka |
Samsung S21 5G, S21+ 5G, S21 Ultra 5G - obecná diskuze |
---|
tondaskater - Junior |
20. 1. 2022 21:13 |
miseb79 píše Mne po vcerajsej aktualizaci na G991BXXU4BULF telefon sem tam brutalne trha pri scrolovani v menu, ako aj pri surfovani. Dovtedy android12 bez problemov. Wipe cache nepomohol... Po včerejší aktualizaci na G991BXXU4BULF jsem dnes zažil taky "totální sekání" jako fakt masakr. Asi 2 minuty, potom jsem to chtěl nahrát a když jsem dal "nahrávání obrazovky" tak vše začalo fungovat opět normálně. Tak snad to nebude často, byl to úplný úlet. To se ten telefon nedal používat. |
Poslední příspěvek |
rejca - Junior |
21. 1. 2022 07:08 |
V mensim jsem to mel cca minutu, dve taky. Prisuzuji to jeste probihajicim optimalizacim ci cachovani atd. po nove verzi.
|
kulovykulova - Kolemjdoucí |
21. 1. 2022 10:52 |
Prosím o radu či zda máte někdo stejný problém. Po aktalizaci z 18.1. mi telefon při zvonění na kartě Vodafonu sám zavěsí cca po 3-5 vteřinách, ovšem druhá strána má pořád vyzváněcí tón. U mne po krátké pauze opět krátké zvonění. No potom mám v hovorech několik nepřijatých hovorů. Podotýkám, že u druhé karty - O2 je vše bez problému. Zkusil jsem prohodit simky a nic, zkoušel jsem i kartu O2 vypnout a problém je stále stejný. Nic jsem v telefonu neměnil, vše fungovalo bez problému až do té aktalizace z 18.1. Máte někdo podobnou zkušenost ? Nebo radu co s tím ? Jde o Samsung s21 Ultra 5G. Díky za reakce a prosím bez kamenování - je to můj první samsung
|
jjrr - osobne |
21. 1. 2022 16:23 |
Hard Reset před aktualizací, to je základ, pokud chceš, aby nebyly po aktualizaci problémy.
|
bubakkaja - Junior |
21. 1. 2022 16:56 |
kulovykulova píše Prosím o radu či zda máte někdo stejný problém. Po aktalizaci z 18.1. mi telefon při zvonění na kartě Vodafonu sám zavěsí cca po 3-5 vteřinách, ovšem druhá strána má pořád vyzváněcí tón. U mne po krátké pauze opět krátké zvonění. No potom mám v hovorech několik nepřijatých hovorů. Podotýkám, že u druhé karty - O2 je vše bez problému. Zkusil jsem prohodit simky a nic, zkoušel jsem i kartu O2 vypnout a problém je stále stejný. Nic jsem v telefonu neměnil, vše fungovalo bez problému až do té aktalizace z 18.1. Máte někdo podobnou zkušenost ? Nebo radu co s tím ? Jde o Samsung s21 Ultra 5G. Díky za reakce a prosím bez kamenování - je to můj první samsung Mám t-mobile a stalo se mi to včera.Neřešil jsem to.Začlo vyzvánět,pak ticho a po chvilce pokračoval zvonit. |
Fangalaxy - Kolemjdoucí |
21. 1. 2022 19:18 |
tondaskater píše miseb79 píše Mne po vcerajsej aktualizaci na G991BXXU4BULF telefon sem tam brutalne trha pri scrolovani v menu, ako aj pri surfovani. Dovtedy android12 bez problemov. Wipe cache nepomohol... Po včerejší aktualizaci na G991BXXU4BULF jsem dnes zažil taky "totální sekání" jako fakt masakr. Asi 2 minuty, potom jsem to chtěl nahrát a když jsem dal "nahrávání obrazovky" tak vše začalo fungovat opět normálně. Tak snad to nebude často, byl to úplný úlet. To se ten telefon nedal používat. Po updatu žádný problém. Celý den testování a ani jednou tento případ. Chyba u tebe factory a máš klid |
kulovykulova - Kolemjdoucí |
22. 1. 2022 05:27 |
jjrr píše Hard Reset před aktualizací, to je základ, pokud chceš, aby nebyly po aktualizaci problémy. To jako vážně před každou aktualizací je nutný hard reset ????? To jako vážně děláš znovu a znovu nastavení telefonu ??? To se tedy týká pouze Samsungu ?? Protože mi prošlo rukama už mnoho značek , ale nikdy jsem před aktualizací a ani po ní nemusel dělat na telefonu HR . Pokud je to opravdu nezbytné u Samsungu (jak jsem uvedl je to můj první Samsung), tak v tom případě ruce pryč od něj.... Je divné , že u jejich vlajkové lodi (S21 Ultra 5G) je po aktualizaci mnou popsaný problém ohledně zvonění. Pokud budu nucen udělat tovární nastavení tak pouze z toho důvodu, že telefon půjde do světa. Je to zkutečně jediná rada , že se musí dělat před aktualizací HR ? |
hurec - Mírně pokročilý |
22. 1. 2022 05:46 |
U samsungu je to bezne.
|
jjrr - osobne |
22. 1. 2022 07:03 |
To je běžné všude.
|
kiosk123 - Junior |
22. 1. 2022 08:10 |
Samozrejme že je to blbosť robiť HR pred každou aktualizáciou systému. Pri veľkých aktualizáciách Androidu to dáva zmysel, ale pri mesačných bezpečnostných záplatach? Zbytočne. To sa musí asi človek veľmi nudiť aby každý mesiac pred/po aktualizácii robil HR. Toto sú vlajkové lode a nie hračky, normálni ľudia toto nebudú robiť. Nie každú chybu opraví HR. Napríklad od A12 je rozbité Edge Lighting, odvtedy prišli ďalšie 3-4 aktualizácie a problém nebol stále vyriešený. HR by tak akurát prd vyriešil. Ale u Samsungu je to normálne že jednou aktualizáciou niečo opravia a druhou dodrbú, a to sa týka aj pri bezpečnostných záplatách. A po predstavení S22 si bude treba pomaly zvykať, že tých chýb bude viac pribúdať a už nebudú musieť byť opravené vôbec keďže prioritou bude nová rada.
|
PetrPaPetr - Kolemjdoucí |
22. 1. 2022 09:32 |
Já telefon aktualizuji pomocí PC v programu Smart Switch, kde se stáhne a nainstaluje vždycky celý firmware o velikosti cca 7GB. Veškeré nastavení v mobilu zůstane, zatím žádná chyba se mně neprojevila a nebylo tudíž ani potřeba dělat reset či wipe cache...
|
kulovykulova - Kolemjdoucí |
22. 1. 2022 10:06 |
Fangalaxy píše Hurec: nejenom u Samsungu. U všech značek. Ano dělat to nemusí ale pak se stejně vyskytne nějaká chyba a donutí ho to. Kulovy: tak když ti prošlo tolik značek proč si šel do Samsungu? to jsou zase žvásty. Je třeba se naučit i nastavit zvonění, když i to je takový problém, tak to je na nějakou lekci, jak umět nastavit vyzvánění:D Fangalaxy : jediné žvásty máš tady TY !! Proč jsem , šel do Samsungu , tě vůbec nemusí zajímat ! Kdyby jsi si přečetl můj původní dotaz ohledně problému po aktualizaci , tak by jsi nemohl plácat takový nesmysl, že se mám naučit nastavit vyzvánění !!! Vůbec nevíš ,,Vo co go" , tak raději mlč a dej si lekci jak šoupat nohama - bude se ti to hodit . Nikdy podotýkám nikdy nebylo kvůli aktualizaci potřeba dělat HR, vždy telefony fungovali bez problému...a že jsem první mobil měl v dobách dávno minulých , kdy i signál byl vzácnosti i v Praze, v Brně ... -- 22. 1. 2022 11:11 -- PetrPaPetr píše Já telefon aktualizuji pomocí PC v programu Smart Switch, kde se stáhne a nainstaluje vždycky celý firmware o velikosti cca 7GB. Veškeré nastavení v mobilu zůstane, zatím žádná chyba se mně neprojevila a nebylo tudíž ani potřeba dělat reset či wipe cache... Díky, tomu říkám konečně nějaká dobrá rada, nějaký tip. Vyzkouším to touto cestou a dám vědět co a jak |
Runtour - Kolemjdoucí |
23. 1. 2022 12:50 |
Má někdo zkušenost s fotkami z obou mobilu z S21 a S21 Ultra ve vztahu k portrétním fotkám ve dne? Dají se z obou mobilu pořizovat podobně kvalitní a hezké fotky nebo je u Ultra ostření a kvalita lepší, když má 3x zoom, na který Ultra hlavně portréty fotí? Díky.
|
orgasmic - Junior |
23. 1. 2022 22:45 |
Pokud nemáš žádné v okolí, kup si na Alze rozbalené kusy a sám si to porovnej a můžeš s klidným svědomím vrátit.
|
danbed - Junior |
24. 1. 2022 00:18 |
Je možné, že tu zmizely příspěvky ? Včera jsem tady dával post, byla na něj i reakce a už tu není Ani ta reakce.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 222 Další stránka Stránka 191 z 222 [ Příspěvků: 3326 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní telefony » Samsung |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |