MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Samsung Galaxy A52/A52 5G/A52s 5G - obecná diskuze

Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 4. 2021 07:26 Odeslat příspěvek
Vypada to, ze se aplikace neridi IMEI telefonu (jak rikal Samsung Support) ale kartou SIM. Ve slotu 1 mam Vodafone.DE a ve slotu 2 Vodafone.DE. Kdyz obe sim karty vyndam mysli si Samsung Members, ze je v CR, kdyz jsou ve slotu mysli si, ze je v DE. V obou pripadech jsem v rezimu letadlo a mam jen zapnutou WiFi (kabel od T-Mobile.CZ)

Ted by me zajimalo, kdyz jsem zkousel registraci na nemeckem formulari s dokladem z Alza.cz , a reklo mi to ze IMEI je uz zaregistrovany. Vcera se mi podarila registrace na formulari ceskem, ale v noci mi zas prisel mail z DE, ze IMEI je uz pouzity, tak ja nevim.

Mimochodem v nemecke verzi Samsung dava navic 3 mesice Audible, jeden region na Komoot a jeste par veci. V CR "jen" ta sluchatka.

Takze zaver, Samsung podpora je totalne, totalne neschopna! A priste uz Samsung rozhodne ne!
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
7. 4. 2021 07:58 Odeslat příspěvek
No jestli ti telefon nebo přímo Samsung nevyhovuje, tak mobil vrať, nebo ho prodej. Nečekej na příště ;-)


Offline - Junior Profil 
7. 4. 2021 09:09 Odeslat příspěvek
Podobný problém som si všimol keď som mal v telefóne 4ku, zapnuté data a bol som v Čr v roamingu tak mi to spúšťalo Samsung Members pre francúzsko, resp. všetky články v Samsung members a Galaxy Store boli po francúsky (nie jazyk aplikácie) . Keď som zapol data na O2 sk, všetko bolo ok. ( https://eu.community.samsung.com/t5/gal ... -p/1490565 )
Vyzerá že niektoré aplikácie (Samsung Members, Galaxy store) zisťujú aktuálnu oblasť pre obsah podľa poskytovateľa služieb (sim) ktorá je defaultná pre data (bez ohľadu na WIFI pripojenie).


Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 4. 2021 11:28 Odeslat příspěvek
Nemůže mi někdo poradit, co znamená hláška pod heslem, že chce speciální znaky? Koupil jsem si A52 5G a chtěl bych ta sluchátka. Zaregistrovat se v těch jejich aplikacích se mi nepodařilo. Vždy mi to po heslem píše "zadejte 8 číslic, písmen a speciální znaky". Díky.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 4. 2021 11:33 Odeslat příspěvek
Rekl bych ze "." , ",", "?" atp.


Offline - Junior Profil 
7. 4. 2021 21:52 Odeslat příspěvek
Máte už někdo ty sluchátka?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 4. 2021 23:02 Odeslat příspěvek
Včera mi přišlo do emailu potvrzení o úspěšné registraci. V aplikaci jsem pak vygeneroval e-voucher a na eshopu Samsung sluchátka objednal. Vše zdarma včetně dopravy a zítra je DPD přiveze.


Offline - Junior Profil 
8. 4. 2021 00:08 Odeslat příspěvek
Díky za info. Po jaké době přišel mail?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
8. 4. 2021 09:16 Odeslat příspěvek
To už přišel i ten druhý email od nich? Nebo hned po tom prvním se dá získat ten voucher?
V tom prvním o potvrzení registrace píšou, že dají do 30 dnů vědět: Vaše údaje v registraci zkontrolujeme a do 30 dnů Vám zašleme e-mail s informacemi o stavu Vašeho požadavku.


Offline - Junior Profil 
8. 4. 2021 09:25 Odeslat příspěvek
Ten voucher se dá získat až v tom druhém mailu. Ten první mail je pouze informativní, že registrace proběhla v pořádku.

Mne spíš zajímá jestli dávají jen bílou variantu sluchátek, nebo černé už došly?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
8. 4. 2021 11:14 Odeslat příspěvek
Telefon jsem registroval 18.3., takže email přišel krátce po uplynutí 14 denní lhůty. Už od začátku akce Samsung inzeroval, že sluchátka jako bonus jsou jenom v bílé barvě.


Offline - Junior Profil 
8. 4. 2021 17:15 Odeslat příspěvek
Dnes jsem nakoukl do app Samsung Members - výhody. Byla tam nabídka - obrázek sluchátek a "Klikněte a vyzvedněte si váš E-voucherna sluchátka Galaxy Buds+". Zobrazil voucher a objednal přes PC. Přes telefon a jejich odkaz mi to nešlo ( chyba že neproběhla platba). 6ádný email na vyzvednutí voucheru jsem neobdržel. Objednat lze pouze bílé ( u černých neakceptuje voucher). Tak má zkušenost.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
9. 4. 2021 10:49 Odeslat příspěvek
Mně přišel voucher po skoro 3 týdnech až dnes, ale sluchátka už nejsou skladem, nejdou objednat. Snad je naskladní dřív než ten kupón propadne. :)


Offline - Expert Profil 
10. 4. 2021 22:33 Odeslat příspěvek
PD píše
Nastavení --> Displej --> Navigační panel --> Pořadí tlačítek

Teda alespoň na A40 to tak je


Diky, je to tak.

Telefon mam doma. Zatim par rychlych poznatku:

- plastova zada jsou urcite lepsi nez sklenena, ale otisky jsou videt, zada se prohybaji a ze by to byl super pocit, to ne.
- na rovne podlozce se mobil samozrejme kyve. A ne, nebudu si porizovat pouzdro.
- ctecka otisku je opravdu pomala a umi jen 3 otisky! :grr:
- UI zadna vyhra, neni nad cisty android
- zvuk dobry
- vyssi frekvenci displeje jsem moc nepostrehl, ale zatim jsem moc nemel cas si s tim hrat

No, cekal jsem vic, tak tomu par dnu jeste dam.


Offline - Pokročilý Profil 
10. 4. 2021 22:58 Odeslat příspěvek
Jerry7650 píše
...(a těžko asi bude Alza nebo EW prodávat šedivky)

Aby ses nedivil viewtopic.php?f=2&t=1310902
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Další stránka
Stránka 2 z 26 [ Příspěvků: 377 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies