MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní telefony » Nokia |
Další stránka |
Reklamace Nokia 6280 - neodstranitelná vada |
---|
stresik - Junior |
29. 9. 2006 17:10 |
Dobry den!
Rad bych poprosil nekoho z Vás o radu. Koupil jsem si N 6280 z oficialni distribuce pro cesky trh. Hned ze zacatku mi dorucenky chodily s jinymi casovymi udaji, nez byl skutecny cas odeslani a po 14 dnech jsem pri prvni synchronizaci pres PCS zjistil, ze pri zaloze SMS do PC se u SMS ulozenych v PC ukazovaly nesmyslne casy. Odnesl jsem tel. do znackoveho servisu na zarucni opravu, odkud mi byl hned druhy den vracen s tim, že tento problem neni mozne nyni odstranit, ze ho bude snad resit az pristi verze firmvare.(opravdu se slovem snad v opravence). S timto vyjadrenim servisu jsem tel. odnesl na prodejnu a pozadal o odstoupeni od kupni smlouvy a o vraceni penez z duvodu, ze tel je neopravitelny. Po te, co jsem odmitl vymenu za jiny kus mi bylo receno, ze penize mi vratit hned nemohou, ze tel. odeslou dodavateli a az od neho dostanou zpet penize teprve pak je vrati oni me. Dnes jsem se na prodejne byl dotazovat na stav me reklamace a dozvedel jsem se, ze to jestli mi vrati penize je na tom, jak reklamaci posoudí dodavatel a at pocitam s tim ze mi nejspis poslou jiny kus... Ja jsem vyjadreni servisu pochopil tak, ze telefon je neopravitelny a ze je to zavada typu a nikoli kusu. Protoze i v jinem kusu stejneho typu bude stejna verze firmaru jaka byla v kusu reklamovanem, kdyz dle vyjadreni znackoveho servisu k dispozici jina verze neni. Protoze kdyby tomu takhle nebylo, domnivam se ze by mi servis tel. opravil. Chtel bych se zeptat, na ci strane je vlastne pravda. Jestli skutecne musim pristoupit na vymenu za jiny kus za teto situace. Nejsem z Prahy (tel. byl kouzpeny v Praze) a predstava dalsich moznych cest do prodejny a do servisu me dvakrat nelaka. Diky moc! stresik@seznam.cz //De Funes: upraven název vlákna. |
Poslední příspěvek |
Kova - Kolemjdoucí |
29. 9. 2006 18:10 |
Před dvěma měsíci jsem si taktéž zakoupil N 6280 mám stejný problém....nesmyslé časy u SMS a výpisů o doručení. V prodejně, kde jsem tento mobil koupil mi řekli, že to vyřeší přehrání firmwaru, ale zatím jsem to nepodstoupil. Po předčtení tohoto sloupku se tam ale hned příští týden vydám...
|
Topa - Junior |
29. 9. 2006 18:21 |
Pokud servis sdělí, že vada je neodstranitelná, pak skutečně máš právo od smlouvy odstoupit. Peníze ti má vrátit prodejce, který ti mobil prodal. S ním máš totiž uzavřenou smlouvu. Jeho další vztahy s dodavateli apod. tě vůbec nemusí zajímat. Takže proveď řádnou reklamaci, tj. vytknutí vady - tedy co nefunguje a rovněž právo kterého se domáháš - tedy odstoupení od smlouvy a navrácení peněz. Nejlépe písemně v prodejně na jejich protokol, pokud odmítnou, jdi tam se svědkem. Nevyhoví - soud.
|
stresik - Junior |
29. 9. 2006 18:32 |
Jeste jsem zapomnel napsat, ze jsem se s touto zalezitosti obratil na infolinku Nokie, kde mi technik sdelil to same co v servisu. Tedy ze o tomto problemu vedi, ale zatim ho nejsou schopni vyresit. Ze MOZNA SNAD pristi firmvare, ale ze je to bez zaruky. Kazdopadne jeste jednou diky vsem za pripadnou radu ci nazor.
stresik@seznam.cz |
Topa - Junior |
29. 9. 2006 18:33 |
Neodstranitelna vada je to i tehdy, pokud ji neopravi do triceti dnu ode dne reklamace. Takze je nerozhodne, jestli to pristi firmware za ctvrtroku opravi.
|
stresik - Junior |
29. 9. 2006 18:43 |
Zdravim.
Nejdriv dik za nazor i za radu. Vse jsem udelal, jak pises. S vyjadrenim servisu, ze vada nejde odstranit jsem sel do prodejny. Tam se me snazili nejdriv presvedcit, ze o tomto problemu skysi poprve, ze to neni problem modelu , ale problem konkretniho kusu a vnutit mi vymenou jiny kus. Kdyz jsem byl neoblomny a trval na vraceni penez, sepsali reklamacni protokol s pozadavkem na vraceni penez, pripojili vyjadreni servisu a prevzali pristroj, s tim ze na reklamaci maji 30 dnu a ze penize mi vrati az po te, co je oni obdrzi od dodavatele. Dnes, na dotaz o stavu reklamace mi sdelili, ze reklamaci bude posuzovat dodavatel pristroje, ale tohle jsem uz psal. Mam pocit, ze potvrzeni od autorizovaneho servisu neni pro prodejce nic. Osobne mam pocit, ze je to neochota prodejce, ale vubec nevim jak se branit, protoze prodejce mi odmitl sdelit i dodavatele... Jeste jednou moc dik stresik@seznam.cz |
iwigirl - Mírně pokročilý |
29. 9. 2006 21:07 |
Pokud jsi to reklamoval u servisu, který je uveden v záručním listu, má se tím prodejce řídit...
|
Slávek - Mírně pokročilý |
29. 9. 2006 21:45 |
Asi měsíc platí změna va vyřizování reklamací konkrétně u Nokií, neřeší to servis, ale dodavatel musí do 30 dnů vrátit prachy prodejci a on vám.
|
jis - Junior |
29. 9. 2006 22:53 |
Já se omlouvám, nechci tu v žádném případě zpochybňovat vaše potíže. Ale nezmínil jste pro ostatní, jakého máte operátora a jakou máte verzi fw? Já jsem měl postupně tyto verze:
V 03.60 10-02-06 RM-78 V 03.65 22-03-06 RM-78 V 03.70 28-03-06 RM-78 V 03.81 09-05-06 RM-78 Operátor je Eurotel/O2 a na tento problém jsem nenarazil a to ani při roamingu v zahraničí. |
Radek E. - VIP uživatel |
29. 9. 2006 23:24 |
Na základě § 622 odstavce 2 občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od smlouvy.
(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jakákoliv libovůle nebo opětovné vnucováná produktu není v souladu se zákonem. Není Vaší povinností přistupovat na něčí diktát, pravidla stanovuje zákon. |
stresik - Junior |
30. 9. 2006 04:45 |
Omlouvam se a doplnuji : verze firmvare byla V 03.81 09-05-06 RM-78
a operatora pouzivam T-Mobile stresik@seznam.cz |
Topa - Junior |
30. 9. 2006 06:37 |
Pro výše zmíněnou situaci je přiléhavý spíše § 616 odst. 3 o.z., protože jsem pochopil, že vada je v mobilu již od okamžiku převodu, ale to je detail, práva jsou téměř shodná. Počkej prostě těch třicet dnů a pokud peníze nevrátí, zajdi za nějakým advokátem a mám zkušenost, že dopis s výzvou na hlavičkovém papíře s vyčíslením případných nákladů řízení dělá skoro zázraky
|
stresik - Junior |
30. 9. 2006 06:54 |
Problem neni v tom ze prodejce neuznava zavadu, ale v tom ze tvrdi ze je to problem pouze "meho" kusu a ne modelu a nechce pristoupit na muj pozadavek na vraceni penez a trva na vymene za jiny pristroj.
A o to ja na zaklade vyjadreni servisu a potazmo i infolinky Nokie nestojim... stresik@seznam.cz |
Topa - Junior |
30. 9. 2006 06:59 |
Volba práva z reklamace je na tobě a prodejce do toho nemá co mluvit, pokud jsou splněny zákonné předpoklady. Takže opět platí -zajdi za advokátem
|
Radek E. - VIP uživatel |
30. 9. 2006 10:25 |
stresik píše Problem neni v tom ze prodejce neuznava zavadu, ale v tom ze tvrdi ze je to problem pouze "meho" kusu a ne modelu...
Prodejce může tvrdit co chce, ke stavu závady se vyjádřil autorizovaný certifikovaný servis pro ČR. Jeho rozhodnutí (vydané písemně na reklamačním protokolu) je konečné. Prodejce přece nemůže zpochybňovat rozhodnutí cerifikovaného servisního centra. A pokud tak činí, musel by problém řešit na jiných místech než ve vlastní prodejně s poškozeným zákazníkem. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku 1, 2, • # Další stránka Stránka 1 z 2 [ Příspěvků: 16 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní telefony » Nokia |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |