MobilMania.cz

Přihlásit se




Xperia XA1- Reklamace/Nabíjecí konektor

Offline - Junior Profil 
3. 9. 2019 15:27 Odeslat příspěvek
Zdravím, obecnou diskuzi o Xperii XA1 jsem zde nenašel.
Telefon mám asi rok, ted už jako záložní ač občas střídám, primární nokie 7.1.
Přibližně před měsícem začaly problémy, jde o nabíjecí USB-C konektor, špatný kontakt, bude to uvnitř asi ošoupané, jiný kabel i čistění jsem zkoušel.
Dříve to bylo jen občas teď se to poslední týden zhoršilo a je problém, zasunu konektor a musím trochu zahýbat aby se to chytlo.
Telefon kupován v iSpace (Prodejny SETOS) v sobotu budu reklamovat na jedné v praze.
Měl jste někdo u tohoto modelu nebo jiných s USB-C tento problém a jak se k tomu servis staví?
Telefon mi nikdy nespadl, chovám se k němu slušně to samé vlhkost.
Počítám že bud vymění základní desku nebo ten konektor ale to spíš ne.
Poslední příspěvek


Online - Místní informátor Profil 
3. 9. 2019 15:51 Odeslat příspěvek
Jeste muzes zkusit se zeptat na https://forum.xperia.cz/ :)


Offline - Junior Profil 
3. 9. 2019 15:56 Odeslat příspěvek
Děkuji :-) o tom webu samozřejmě vím, měl jsem tam dřív před lety registraci.
Asi před měsícem si zkoušel nechat poslat přihlašovací udaje ale nějak se nedařilo a pak to vzdal, no zkusím to znova :P

EDIT:
Tak nioc, možná napíši správci xperia.cz
Nechal jsem si poslat nové heslo chtěl se přihlásit a píše mi to General Error
NO_STYLE_DATA jak v FF tak v Chrome a EDGE netuším co je za problém ale vyřeším později, normálně telefon reklamuji a bude.
Konektor jsem opatrně čistil párátkem napočeným v lihu a orig čisticí tyčinkou z IQOSe ta se tam vejde ale nepomohlo to.
Telefon se nikdy nekoupal tipuji že ty kontakty jsou slabé a ošoupané, jen se bojím že to svedou na oxidaci...ale setos bude snad v pohodě.
Odevzdám to na prodejně oni mají v počernicích velké centrum distribuční a servis jistě také, když bude problém sjedu tam osobně, ted tam kvuli tomu nepojedu, jim to stahují z prodejen kurýrní služby tak co.
Někde jsem četl že "hození" závady na oxidaci bývá u některých servisů jako britex poměrně časté, snad to bude v pořádku.


Online - Místní informátor Profil 
3. 9. 2019 16:59 Odeslat příspěvek
No spravci jsem psal kdysi ja :D a cekam asi tak rok na odpoved :D tak to hodne stesti... -_-


Offline - Junior Profil 
3. 9. 2019 17:15 Odeslat příspěvek
No stránky má na starosti J. Czmar a ten teď je snad přímo zaměstnán u huawei.
Ono to forum nejde teď vůbec nějaký výpadek.

-- 03 zář 2019, 19:07 --

Každopádně jsem docela zvědav jak se k závadě Setos postaví.
Volal jsem pánovi na prodejnu,kterou mám poblíž a zítra telefon odvezu.
Chvíli jsme kecali a říkal že u tohoto modelu se s tím ještě nesetkal,záleží jak to posoudí servis.
Říkal že někdy se stane že tam uživatel vkládá konektor pod nesprávným úhlem...blbost,já to tam dávám vždy s nejvyšší opatrnosti,také kvůli bílému plastu okolo,který si o škrábance vyloženě říká.
Mobilů jsem měl spousty a problém s nabíjecím konektorem kteréhokoliv typu nepamatuji,spíš kabel zlomený.
Reklamaci telefonu tehdy nějaké LG jsem absolvoval tak osm let zpátky,myslím že zlobily tlačítka pod displejem a uznali mi ji.


Offline - Junior Profil 
4. 9. 2019 16:26 Odeslat příspěvek
Tak telefon na reklamaci a počítám že tak do 14dnů se ozvou mailem a SMS co a jak.
Setos podle všeho telefony od sony posílá jinam ale název servisu mi pán neřekl, nevzpoměl si...doufám že to nebude britex, něco málo jsem o nich četl.


Offline - Junior Profil 
4. 9. 2019 17:22 Odeslat příspěvek
Britex je naprosto v pohodě. Z posledních 3 reklamací (vždy jiný telefon) byly 2 zařízení servisovány právě v britexu. Reklamace vždy uznali, bezdůvodně bych nereklamoval a vyřešili to pokaždé k maximální spokojenosti. Ta hysterie ohledně britexu je zbytečná.


Offline - Junior Profil 
4. 9. 2019 19:59 Odeslat příspěvek
Tak doufám.
Bezdůvodně bych taky nereklamoval, prostě se něco uvnitř opotřebením pokazilo, telefonními nespadl,konektor dávám vždy správně,nelamu nic takového,v tomhle mám svědomím čisté a je to poprvé za moji mobilní historii co tohle reklamuji


Offline - Junior Profil 
12. 9. 2019 17:14 Odeslat příspěvek
Tak po týdnu je telefon hotový a zítra si jej převezmu.
V poledne SMS že je reklamace vyřízena opravu, měnili pouze nabíjecí konektor a v rámci záruky.

Téma možno zamknout či smazat.


Offline - Junior Profil 
14. 9. 2019 23:15 Odeslat příspěvek
Doplním jen dneska jsem telefon vyzvednul.
V protokolu uvedena výměna vadného dílů,nabíjecí USB konektor.
Ten je k desce nejspíš napevno,takže to měnili komplet.
Podle všeho jsem dostal buď nový nebo refrubished či repas přístroj, displej a kryt je zcela nový,záda mi příjdou stejná,na displeji je ještě originál transportní fólie.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď

Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 10 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies