MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Samsung Galaxy S8, S8+ obecná diskuze

Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 4. 2018 13:21 Odeslat příspěvek
Taky jsem vytočenej, ale co s tím zmůže ČOI? Jedinej, komu bychom teoreticky zatopili, je zaměstnanec, co nám emailem potvrdil, že cashback lze využít. Bude někdo z Vás volat přímo prodejci?

Gripete, kde jsi vůbec přišel k tomu odkazu od mBanky?
Poslední příspěvek


Offline - Junior Profil 
11. 4. 2018 13:55 Odeslat příspěvek
Podnět podán, o výsledku budu informovat.
Něž aby dali pár lidem navíc slevu 4.000 kč, tak raději ex post upraví podmínky akce v neprospěch spotřebitele? Kde to jsme? Včerejší objednávky měly být vyřízené ještě podle starých pravidel, nová pravidla se měla aplikovat až na nové objednávky.

Z čím víc stran podnět přijde, tím bude větší snaha se tomu věnovat.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 4. 2018 14:07 Odeslat příspěvek
Zdar, celá tato "story" začala zobrazním zprávy v internetovém bankovnictví:
https://ibb.co/e62A6c

Každopádně mám screeny stránek v době, kdy jsem dělal objednávku:
http://mbankapp.obchod-samsung.cz
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:CwnKCxuaTnEJ:mbankapp.obchod-samsung.cz/+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz
https://ibb.co/jp2rex

https://www.samsung-bonus.eu/cz/bonusov ... 00-kc.html
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:M10OanNaRfYJ:https://www.samsung-bonus.eu/cz/bonusove-akce/galaxy-8-4000-kc.html+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz
https://ibb.co/iLQBex

Dále mám emaily:
Samsung bonus, dnes dopoledne!!! : https://ibb.co/jQJgex
Dobrý den, nenáme žádnou spolupráci s Mbank.
Pokud bude faktura vystavena prodejnou Setos, té se akce týká a není problém se zapojit.
Děkujeme Vám za spolupráci.
Váš Samsung-bonus.eu
Iva Křivanová

Setos, včera dopoledne:
Vážený pane,
ráda Vám potvrdím, že na tuto nabídku společnosti mBank se vztahuje akce Samsung Bonus.
Telefon tedy zakoupíte za 13.999,- a následně po registraci na https://www.samsung-bonus.eu Vám bude vyplacena částka 4.000,-.
S pozdravem
Jana Janstová
Referentka internetových obchodů

Stále čekám, že se mi to někdo ze Setos pokusí odříct, nebo něco podobného.
Nebudu sem psát, co podniknu, protože by se na to mohli připravit.
Ale z praxe vím, že pro prodejce je vždy levnější se dohodnout se spotřebitelem, pokud něco poserou...


Naposledy upravil gripet dne 11. 4. 2018 14:19, celkově upraveno 1


Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 4. 2018 14:18 Odeslat příspěvek
Díky za info, já od nich nedostal ani tu sms, která se tady několikrát, ve spojení s neplatným cashbackem, skloňovala. Zrovna jsem volal na infolinku a dostal jsem kontakt na pana Dolinu, což je, dle jejich stránek, vedoucí prodeje. Zrovna jdu volat.... Budu informovat.

PS: Kdyby někdo chtěl, není problém zaslat kopii dalšího emailu, kde mi z jejich strany bylo potvrzeno uplatnění cashbacku a ujasněno, jakým subjektem bude faktura vystavena.


Naposledy upravil Luky1989 dne 11. 4. 2018 14:33, celkově upraveno 2


Offline - Junior Profil 
11. 4. 2018 14:28 Odeslat příspěvek
Klidně ponu Dolinovi můžete říct, že jeden ze spotřebitelů již na ně podal podnět k ČOI. Třeba pak budou vstřícnější.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 4. 2018 14:29 Odeslat příspěvek
Blondak38: Předpokládám, že se Vám od něj velké vstřícnosti nedostalo. :-)


Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 4. 2018 14:32 Odeslat příspěvek
Když to shrnu, tak:
Kdybych chtěl mobil koupit, tak třeba na alze za 17 990,- potom uplatnil cashback 4000,- tak to mam za 13 990,- (o 9 kč levněji) a navíc ještě:
ZDARMA v hodnotě 2 599,- Bluetooth reproduktor Samsung Level Box Slim Blue
ZDARMA v hodnotě 900,- Digitální předplatné Týden - roční

mBank chtěla udělat z lidí hejly, co si neumí najít dobrou nabídku a skočí na každej štěk. Někde to velkoobchodně koupí a sami by si uplatnili cashback - takže by na tom škodní nebyli.

Nevím, kde to zaskřípalo v komunikaci mezi mBank a Setos, jestli tu akci dělali nějak narychlo a levá ruka neví, co dělá pravá. No ve finále to bohužel padne na hlavu Setosu, protože je prodejce.

Na to zareagoval Samsung bonus ve stylu "ruka ruku meje" a upravili stránku, aby z tohoto prodeje nešel uplatnit cashback.

Obě dvě společnosti by se nad sebou měly zamyslet a přestat řešit problémy tak, že se pokusí vy*ebat se zákazníkem. Za hranicemi ČR by si takovéto jednání nedovolili!


Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 4. 2018 14:55 Odeslat příspěvek
gripe: Takze budete bojovat dal ? Nebo jste odrekl objednavku ?Me doted nic nedoslo, ze bylo zruseno jen jsem volal a rekl pokud je na to cashback, ze ji chci poku neni tak ne, ale ze to chci emailem proc neni.

Mozna kdyby se nikdo neptal tak by to proslo nez by na to prisli :)
Ja jsem klientem mBanky a chtel jsem jeden kus tak nevidim problem :(
A pan na telefonu rekl ze je to sleva z ceny cca 18 000 a ja mu rek ze u Vodafonu je treba za 15 000 s upisem a cashback plati tak nechapu.... Nikde nepisou z jake castky se uplatnuje

Jen by me zajimalo, zda na fakture bude uvedeno, ze to bylo kupovanou z nejakeho odkazu.


Naposledy upravil Akus dne 11. 4. 2018 15:18, celkově upraveno 1


Offline - Kolemjdoucí Profil 
11. 4. 2018 15:03 Odeslat příspěvek
Mě nikdo nevolal, ani nepsal :)


Offline - Junior Profil 
11. 4. 2018 18:05 Odeslat příspěvek
Mám S8 s Android Oreo, ale nefunguje mi picutre-in-picture. V nastaveniach aplikácií to mám povolené. Poradí niekto?


Offline - Junior Profil 
12. 4. 2018 14:04 Odeslat příspěvek
Mám zapnuté odznaky na ikonkach aplikací, ale nezobrazují se mi na domovské obrazovce na ikonach žádné notifikace. Ani s číslem ani bez čísla. Pouze nahoře v notifikacni liště a dle ledky zjistim, že někdo volal, přišel mail nebo sms. Není to třeba ještě někde zapnout jinde? Mám standardní základní motiv samsung. Díky za radu.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
12. 4. 2018 15:18 Odeslat příspěvek
Tak dneska už měl být telefon doma, nicméně jsem nedostal žádnou zprávu, ani email o tom, že by se stav objednávky z přijaté změnil. Poslal jsem tedy alespoň email s dotazem, co se děje.

Někdo něco nového?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
13. 4. 2018 07:43 Odeslat příspěvek
Ja nic ani info proste nic.... Mrtvy brouk. A to jsem dal platbu prevodem kde by mela prijit faktura.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
13. 4. 2018 09:25 Odeslat příspěvek
Že se nehlásí k nezaplaceným objednávkám bych ještě možná pochopil, byť i to je drzost, ale že ignorují i zaplacené zboží, to už je prasárna. Psal jste jim?


Offline - Junior Profil 
13. 4. 2018 09:48 Odeslat příspěvek
Já jsem předem nezaplatil a hned ve středu ráno mi napsali SMS ohledně nemožnosti uplatnění cashbacku. Měl jsem objednávku MBANK_00010
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 121  Další stránka
Stránka 90 z 121 [ Příspěvků: 1815 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies