MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Výpověď smlouvy s operátorem |
---|
Kapka2306 - Kolemjdoucí |
26. 2. 2019 15:11 |
Možná blbý dotaz-pokud ted uzavřu s operátorem smlouvu na 2 roky..a třeba vláda za půl roku schválí změnu ohledně ukončení smlouvy bez pokuty..bude se to vztahovat pouze na nově uzavřené smlouvy po tomto datumu,nebo i na již uzavřené smlouvy?
|
Naposledy upravil opasino dne 27. 2. 2019 16:25, celkově upraveno 1 |
Přesunuto do správného vlákna. |
Poslední příspěvek |
lester555 - Junior |
30. 3. 2019 07:46 |
Zdravím, mám čísla u vodafonu, smlouva mi bude končit 27.6. a chci přejít k t-mobile (rámcovka pod zaměstnavatelem).
Podle samoobsluhy můj vodafone mám automatické prodloužení smlouvy , kdy nejdéle musím podat výpověď? A ještě: Když v samoobsluze najdu "výpověď", tak mi to hodí pdf, ale tam je nadepsdáno: "Výpověď smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek " To se mi uplně nezdá jako výpověď. Díky za odpověď |
Tiskové oddělení Vod - Zástupce operátora |
30. 3. 2019 10:52 |
Dobrý den,
je mi líto, že uvažujete o odchodu Abyste neplatil odškodnění za předčasné ukončení smlouvy, můžete výpověď podat během posledních dvou měsíců smlouvy. Určitě můžete použít formulář, který se vám v samoobsluze zobrazuje. Po přijetí výpovědi vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Martina |
lester555 - Junior |
30. 3. 2019 11:30 |
Já se právě chci vyhnout tomu, co potkalo mou známou, která právě vyplnila "výpověď" ze samoobsluhy a když nastalo datum ve výpovědi, tak nebyla převedena na dobíjení ; po návštěvě prodejny ji bylo řečeno, že tato výpověď ji pouze ukončila "zvýhodněné podmínky" a jestli chce, musí si podat znovu výpověď aby se převedla na kredit.
|
kajicek94 - Kolemjdoucí |
20. 4. 2019 18:08 |
Zdravím, mám pár dotazů k výpovědi, pokud je to možné.
Mám datovou SIM u TMB a potřeboval bych ji ukončit (je to smlouva závazkem). Aktuálně je tam pokuta něco přes 200 Kč, ale říkal jsem si, zda tu není možnost, abych neplatil vůbec. Nenapadá Vás něco? Např. změnit produkt a do 14 dnů odstoupit = neplatit pokutu nebo i změnou produktu běží stávající závazek? A ještě něco - je možné výpověď zaslat formulářem přes web? Myslím si, že ne, ale slečna na lince tvrdila něco jiného... každopádně kdyby ji za mne vyřizoval známý (v zastoupení), tak musí mít plnou moc? Pokud ano, musí být ověřená? Stačí, když ověření proběhne přes CzechPoint či musí notář? Na linku jsem volal 3x a jednou to zvedla výše uvedená (zmatená) slečna, dále už nikdo, asi měli hodně volajících. Děkuji, kajicek94 |
ze.us - Mírně pokročilý |
22. 4. 2019 17:20 |
Zmena produktu znamena obvykle novy zavazek.
Overeni je jedno kde, notar je stejny level jako Czechpoint. |
mmmjack - Junior |
21. 5. 2019 21:47 |
lester555 píše Já se právě chci vyhnout tomu, co potkalo mou známou, která právě vyplnila "výpověď" ze samoobsluhy a když nastalo datum ve výpovědi, tak nebyla převedena na dobíjení ; po návštěvě prodejny ji bylo řečeno, že tato výpověď ji pouze ukončila "zvýhodněné podmínky" a jestli chce, musí si podat znovu výpověď aby se převedla na kredit. Nejlepe podat řádnou výpověď písemně (a uvést tam převod na kredit) a to před uplynutím výpovědní lhůty (dle smluvních podmínek), to bývá právě ještě před těmi dvěma měsíci. |
JetBlack8 - Junior |
14. 6. 2019 10:05 |
Ahoj,
Kolega by potreboval zrusit 4x mobilni tarify a Televizi + DSL u o2. Nevite o nejake zmene podminek na zaklade ktere bychom to bezplatne zrusili? Mame do konce 20 mesicu... |
petyo - Junior |
14. 6. 2019 10:33 |
Změnu podmínek ti musí oznámit operátor.
|
Virtual2015 - Junior |
17. 6. 2019 19:02 |
Máte prosím někdo zkušenost o zkrácením 10 denní výpovědní lhůty při odchodu od Vodafone jinam? Asi je jasný, že k tomu nebudou mít absolutně žádný důvod vyhovět, ale na druhou stranu mají v podmínkách, že se lze vzájemně dohodnout i jinak. Při výpovědi bych překročil zúčtovací období o 1 den a musel bych tak platit celý další měsíc
|
bufalobil - Junior |
21. 8. 2019 15:44 |
Řeším výpověď smlouvy s operátorem Vodafone. Mám neomezené volání plus data a výpověď jsem podal z důvodu jednostranného zhoršení podminek(je to ta změna tarafikace účtování po minutách). To se mě tedy úplně netýká přesto si myslím, že mohu odstoupit od smlouvy bez jakýchkoli sankcí. Nakonec to uvádí i ve vyúčtování. Řeší někdo z vás něco podobného nebo se mýlím a pravdu má vodník, že mě může sankci napálit?
|
mikemiky - Junior |
21. 8. 2019 17:13 |
No to tě nechci zklamat,ale to se tě vůbec netýká, zhoršení podmínek to je,ale ne ve tvém případě....
|
bufalobil - Junior |
21. 8. 2019 19:38 |
Tohle jsem měl napsáno ve faktuře :
K 26. srpnu 2019 změníme způsob účtování hovorů. Nově se vaše hovory budou počítat na celé minuty, a to včetně volných jednotek. Cenu vašeho tarifu ani minutové sazby neměníme a zůstávají stále stejné. V případě, že vám tato změna nebude vyhovovat, můžete bez sankcí odstoupit od smlouvy nejpozději ke dni 26. srpna 2019. Věříme však, že budete s našimi službami i nadále spokojeni. Já to chápu tak, že odstoupit mohu,ale počkám na ofiko vyjádření. Ne co mi řekne pipina na info lince. Zkusil jsem i poslat dotaz na dtest |
evelista - Junior |
21. 8. 2019 21:25 |
vi někdo zda když mate u TMOBILE platnou smlouva na nefiremního zákazníka a vypovidate v prubehu trvani smlouvu na prodejne, zda tam musite prines vyplněnou vypoved nebo to konzultant sepise sam, narazim na to ze u O2 nemusíte mit pripravene nic a u vdf zas musite mit v ruce vy tu vypoved. Zda to u tecka udelaj za vas. Diky.
|
Ridder - Kolemjdoucí |
9. 9. 2019 14:45 |
Jde momentálně odstoupit od VF bez sankce? Tarif neomezený + 5 GB
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 100 Další stránka Stránka 88 z 100 [ Příspěvků: 1490 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |