MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Výpověď smlouvy s operátorem |
---|
tramin - Junior |
21. 1. 2021 10:21 |
Vypadá to, že to nakonec vyjde. Prochází to procesem schvalování, včetně regionálního ředitele. To je jak u jaderné elektrárny
|
Poslední příspěvek |
anonymni - |
22. 2. 2021 13:05 |
Dotaz pro strýčka příhodu:
Lze ještě zastavit přenos, když už je OKU předáno novému operátorovi? Díky |
hauzz - Pokročilý |
22. 2. 2021 15:48 |
Podle toho co mi řekli tak než pošle stávající op SMS s potvrzením přenosu čísla a datem (dnes o půlnoci blablabla) přenos lze od stávajícího opa stoupnout.
|
anonymni - |
22. 2. 2021 18:49 |
Také mám dojem, že to přenos musí stavajici operátor potvrdit, tedy povolit..
Takže asi jo. Diky |
m4rk3J - Junior |
22. 2. 2021 18:57 |
Mělo by to jít v pohodě, u O2 předplacenky jsem to dělal podle https://www.o2.cz/osobni/197133-stavajici_zakaznik/257178-zruseni_vypovedi.html, tj. přes SMS... potvrzovací zpráva mi zpátky nepřišla, jen informace o přijetí požadavku, tak jsem druhý den volal na linku a paní potvrdila, že je vše OK.
|
Ulrico - Junior |
26. 8. 2021 16:06 |
Zdravím všechny. Mohu se prosím zeptat na jednu věc? Mám tarif (paušál) u O2. Když budu mít OKU kód, mohu si číslo přenést na předplacenku jiného operátora? A ukončí se tím automaticky služba u O2? Nebo fungují přenosy vždy jen tarif-tarif? Předem děkuji za radu.
|
peta809 - Moderátor |
26. 8. 2021 16:22 |
Ano, můžeš přenést k jakémukoliv operátorovi na jakoukoliv předplacenou SIM nebo SIM s jakýmkoliv tarifem
|
desw - Kolemjdoucí |
7. 2. 2022 21:51 |
Dobrý den, mám u O2 3 čísla na právnickou osobu s.r.o. , všechny s nějakým závazkem. Je možné odejít od O2, tak že z s.r.o. přejdu na rodné číslo, tak abych nemusel nic ze závazků doplácet?
|
retron - Junior |
8. 2. 2022 11:38 |
Některé velké korporáty převod čísla (ex)zaměstnanci řeší tak, že ho převedou z rámcové smlouvy na předplacenou kartu a pak si s ním dělejte, co uznáte za vhodné. Je ovšem pravda, že je to předtím kompenzováno velmi zajímavými tarify.
|
desw - Kolemjdoucí |
8. 2. 2022 18:51 |
Já nejsem u velkých korporací, to s.r.o. je moje, problém je, že za 3x flat, 2x s 3gb, 1x 10 gb k tomu O2 TV stříbrná a pevný internet platím dohromady 2000 Kč a to se mi zdá hodně. Když tam volám, že chci slevu a argumentuji tím, že t-mobile teď nabízí flat s 1gb dat, který by mi stačíl na ty 2 čísla s 3gb dat za 280 Kč, tak mě pán pošle kamsi, že s tím nic udělat nejde. Já bych potřeboval vědět jestli můžu přejít bez pokuty na to rodný číslo, abych mohl přejít třeba k t-mobile. O2 tv mi stačí ten sport pack za 300 Kč a zbytek bych přešel jinam. Když teď někdo zavolá na O2 a argumentuje tím flat s 1gb u t-mobilu za 280 Kč, tak mu nabídnou to samé za 250 Kč
|
Velanor - Junior |
9. 2. 2022 13:24 |
@desw: nemám sice s s.r.o. zkušenost, ale dle zákona ZoEK bez "trestu" může odejít jen živnostník a RČ, pokud splní patřičné podmínky, tzn. 3 měsíce po podpisu smlouvy a doplatit dotace na HW atd...
Dle podmínek o2 pro firemní zákazníky by měla být případná sankce uvedená ve smlouvě (někde poblíž části doby platnosti smlouvy), popř. by to mělo uvést O2/obchodní zástupce o2. Firmy by se měly uvazovat k nějaké výši měs. plnění (MMP) a to určitě ve Vaší smlouvě uvedeno určitě bude... info je k dispozici na https://www.o2.cz/firmy-a-organizace/podpora/odchod-od-o2 |
desw - Kolemjdoucí |
9. 2. 2022 19:01 |
Podívám se do smlouvy. Díky.
|
marvy - Junior |
8. 6. 2022 06:06 |
Mam dotaz, pokud prechazim k jinemu operatorovi a nemam jeste zaplacene vyuctovani u stavajiciho opa, to na prenos cisla nema zadny vliv? Pujde to?.Dekuji.
|
jjrr - osobne |
8. 6. 2022 06:27 |
Zaplatíš později, až bude měsíční vyúčtování. Akorát já jsem přenosem od T-M automaticky přišel o přístup do jejich samoobsluhy a nedostal se tak k měsíčnímu vyúčtování, musel jsem si o zaslání vyúčtování na email požádat přes infolinku.
|
5uch - Moderátor |
8. 6. 2022 08:40 |
marvy:
samozřejmě jde odejít kdykoli. U zákazníků s paušálem má z principu parakticku každý v okamžiku odchodu nějaký dluh (poměrná část paušálu za období do okamžiku odchodu + útrata nad rámec paušálu). A jak správně podotkl jjrr - může tu být menší opruz se získáním informací o posledním vyúčtování (následném po odchodu). Ale není to nic neřešitelného. Konec konců, je v zájmu operátora aby mu zákazník poslední vyúčtování zaplatil. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 Další stránka Stránka 96 z 100 [ Příspěvků: 1490 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |