MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
O2 Family (Bonerix) - obecná diskuze |
---|
xanderovitch_1 - Junior |
30. 1. 2021 05:10 |
Zdravim vsechny, mel bych dotaz.
O2 Family mam leta, ale stale mam jen ofiko cenikove tarify. Je mozne se dostat ke zvyhodnenym tarifum, aniz bych musel menit cislp nebo ho prenaset sem a tam.. ? |
Poslední příspěvek |
ze.us - Mírně pokročilý |
30. 1. 2021 10:34 |
Zvyhodneni mas podle sveho 'zarazeni', proto jsou ruzne ceniky. Kdyz chces lepsi ceny, musis ziskat jine 'zarazeni'. Cislo ti zustane.
|
radim - Mírně pokročilý |
30. 1. 2021 15:55 |
Doporučuji zobrazit si OKU, měli by sami zavolat zpět a budou naslouchat tomu, co říkáte - tj. je možné, že přistoupí na vaše požadavky, i kdyby jen částečně.
|
xanderovitch_1 - Junior |
30. 1. 2021 16:30 |
ze.us píše Zvyhodneni mas podle sveho 'zarazeni', proto jsou ruzne ceniky. Kdyz chces lepsi ceny, musis ziskat jine 'zarazeni'. Cislo ti zustane. Chapu-li to dobre, tak se zmeni akorat tarif? -- 30. 1. 2021 16:34 -- radim píše Doporučuji zobrazit si OKU, měli by sami zavolat zpět a budou naslouchat tomu, co říkáte - tj. je možné, že přistoupí na vaše požadavky, i kdyby jen částečně. Na to bych nesazel, na lince byvaji nekompromisni. |
anonymni - |
30. 1. 2021 17:30 |
Tak hlavně pro úspěšnou retenci je potřeba mít nabidku od konkurence, to je základ úspěchu.
|
mirmor89 - Kolemjdoucí |
27. 2. 2021 08:52 |
Zdravím, mám dotaz. Jsem u O2 Family již pár let a sice mám tarif přes práci výhodnější než je normální nabídka, ale i tak to není žádná sláva. K O2 Family jsem přes kód přivedl pár přátel a členů rodiny. Když bych tarif zrušil a přešel jinam, tak jich se to nějak nedotkne? Tarif mám na dobu určitou do 11/2021, kdybych přešel, tak pokud jsem správně pochopil, nebudu platit pokutu, je to tak? Díky za odpověď.
|
davsopl - Junior |
28. 2. 2021 21:04 |
Ahoj. Pokud si každý účastník platí faktury zvlášť (rozdílné zákaznické účty), tak by to problém být neměl. Ale je to pouze má doměnka. Záleží, jaká je smlouva a jak se platí faktury. Chtělo by to napsat na O2 Family, jak to je. Co se týká závazků, tak pokud nebyl využit HW Bonus (dotovaná cena na telefon nebo jiné zařízení), tak od úvazku po 3 měsících se dá beztrestně odejít (od 1.4.2020) a platí to i na stávající smlouvy před tímto datem. Jinak se platí 5%.
|
Dajoš - Kolemjdoucí |
12. 3. 2021 01:13 |
Zdravím. Dnes jsem se podíval do samoobsluhy a ejhle můj léta využívány tarif Family 3GB za 349,- mi bez upozornění změnili na Family 5GB za 449,-. Co to je za bordel? Jak si to můžou dovolit? Smlouvu mám na neurčito.
|
sNOWu - Junior |
12. 3. 2021 09:31 |
určitě ti někdy malým písmem na faktuře sdělili, že ke změně dojde
|
davsopl - Junior |
12. 3. 2021 11:48 |
Spousta lidí ty malé písmenka na fakturách pod čarou nečte a potom se diví, že jim zdraží tarif. Pokud to tak nebylo, podat reklamaci. Ale počítám, že pár faktur zpět tam něco bylo psané.
|
radim - Mírně pokročilý |
12. 3. 2021 11:49 |
Dajoš: Není nic snazšího než se podívat na OKU a poslat je někam, až ti zavolají. A že chceš nějakou lepší nabídku. Mají jich v počítači plno.
|
xyzero - Junior |
12. 3. 2021 14:23 |
Ano. Mě to také změnily. A informaci o změně mě dali do faktury za prosinec 2020....jdu hledat lepší nabídku ke konkurenci. Pokud o něčem víte, hoďte mi info. Dík
|
hauzz - Pokročilý |
12. 3. 2021 23:22 |
T-Mobile dává při přenosu čísla na 3 měsíce za půlku u prakticky všech mobilních tarifů (stáhni si ceník a počítej). A po žádosti o OKU kód prodloužení této nabídky na 60 měsíců. Víc info ve vláknu Retenční nabídky T-Mobile. Pro někoho může být zajímavý Kaktus který někomu může připadat zbytečně složitý ale hovory účtované 1+1 a bonus 100% při dobití v dobíječce (2x měsíčně 2-4 hodiny většinou k večeru).
|
m.a.x.i.m.u.s - Junior |
19. 4. 2021 15:41 |
Tak už mi taky zrušili 349,- za 3 GB dat.
Nešlo se něco lepšího? Jinak rada s maláma písmenkama na faktuře je super, ale proč bych se díval do faktury, když mám nastavené inkaso a jen kontroluju výši plateb. |
Dohny69 - Junior |
19. 4. 2021 17:49 |
S těmi písmenky je to naprostá pravda. Po pátečním šoku po přihlášení do aplikace a zjištění, že je tarif o stovku dražší, začal průzkum trhu. Po domluvení stejných a v jednom případě i lepších podmínek, následoval telefonát na O2FM. Nabídli mi 5 GB za 400,- (tzn. 50,- Kč sleva). Řekl jsem jim, že víc jak 350,- nedám. Operátorka že to nemůže rozhodnout sama a že po víkendu zavolá. Dnes telefonát a výsledek je prodloužení tarifu na neurčito za stejných podmínek (350,-, 3GB). Nechtělo se mi šachovat s přenosem čísla k jinému operátorovi (lepší podmínky), tak jsme se dohodli.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 164 Další stránka Stránka 92 z 164 [ Příspěvků: 2446 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Virtuální operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |