MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Předchozí stránka | Další stránka |
Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky) |
---|
adam.jacques - Junior |
2. 4. 2021 14:20 |
Jo, Vodafone... to je kvalita ��
|
Přílohy |
Screenshot_20210205-095331_My Vodafone.jpg [ 127.05 | Zobrazeno 41 krát ] |
Poslední příspěvek |
Raziel-CZ - Expert na retence |
2. 4. 2021 16:28 |
My budeme z podobných důvodů u Vodafonu 21.6., kdy skončí rámcová smlouva, končit. Útrata přes 5.000 Kč, nic v samoobsluze nefunguje, operátoři se jen omlouvají, ale nikdy ani nezavolají zpět, dovolat se na linku trvá vždy nejméně 3/4 hodiny, množstevní a/nebo retenční ceny mnohem vyšší něž u konkurence, která umí nižší i v případě jediného čísla atd. Vodafone to v ČR asi už nebaví. Nejmenší operátor patrně má zájem se ještě zmenšit. Osobně od Vodafone odcházím po 20 letech. Byl jsem jedním z prvních zákazníků ještě za doby Oskara. Druhý den od zahájení prodeje Oskar SIM karet jsem byl od té doby dosud přetrvávajícím klientem. No nedá se svítit, je čas změny. R.I.P. Oskar & Vodafone.
|
.357 - BAN MM.cz |
8. 4. 2021 06:15 |
Už mě to taky štve. Sice mají zase novou samoobsluhu, ale ta ještě není dotažená, takže nefunguje tak jak má. Ukazuje to nesmysly a některé služby v ní nejdou nastavit. Když zavoláte na infolinku, tak čekáte na spojení třičtvrtě hodiny a pokud jim dotaz pošlete písemně, tak vám odepíše nějakej retard totální kravinu...
|
vjetsik - Junior |
21. 4. 2021 15:16 |
Tak už 2 hodiny zase total výpadek, nejde se ani přihlásit! Fakt profi IT.
|
vjetsik - Junior |
1. 5. 2021 08:51 |
Pozor, pozor! Včera po opětovných problémech se Samoobsluhou jsem se v diskuzi na jejich FB dozvěděl, že VF zavírá nastálo některé pobočky v "menších" městech. Konkrétně pobočka v Písku je již uzavřena. Na oficiální platformě na Facebooku ani v Sámošce ani slovo. Fakt to tam začíná jít těžce do kelu. Všem případným budoucím zákazníkům vřele doporučuji pročíst diskuzi ( i když jinde to nebude o nic lepší)
|
polda - Pokročilý |
1. 5. 2021 09:54 |
Se netýká jen VF , TMO už teď má polovinu toho co VF
|
xsw - Junior |
1. 5. 2021 10:25 |
Však to je správně. Snížují riziko epidemie. Klienty můžou obsloužit na dálku.
|
XIII. - Kolemjdoucí |
8. 5. 2021 14:13 |
Kdyby Vodafone uzavřel celý ten svůj krám úplně, udělal by asi nejlépe. Již bezmála 1/2 roku marně reklamuji nefunkční mobilní samoobsluhu. Přitom nechci žádný zázrak, pouze to abych se dověděl zbytek dat ze svého zaplaceného balíčku. Pro Vodafone je to úkol nad jejich síly. Ostudné!!!
|
ze.us - Mírně pokročilý |
24. 6. 2021 19:23 |
Snad to nezakriknu, ale kdyz jsem po dlooouhe dobe zavital dnes do samoobsluhy, abych zkontroloval zbyvajici sdilena data, byl jsem prijemne prekvapen jeji plynulosti. Vyrazne zlepseni od minula!
|
Myčoken - Junior |
27. 6. 2021 08:00 |
Plynulost je jistě chvályhodná, ale informace jsou podstatné. Ve své webové samoobsluze nemohu nastavit datastrop jednotlivých členů tarifu Red+ a v mobilní aplikaci nastavím nový datastrop, ale zobrazuje se stále ten starý. Problém řeším s operátorem, ale odhaduji to po zkušenostech na mnoho týdnů. IT odborníci VF jsou zkrátka borci ...
|
5uch - Moderátor |
28. 6. 2021 17:43 |
Také jsem zaznamenal menší čekání mezi přechody mezi jednotlivými sekcemi samoobsluhy (i když to stále není na lusknutí prstu).
Další věc je trochu jiný design samooblsuhy (zatím nekomentuji, zda je to posun k lepšímu nebo horšímu - co jsem namátkou hledal, tak jsem našel celkem intuitivně/po paměti). Další pozitivní věc - je možné si aktivovat přihlašování mailem a heslem (zvýšení bezpečnosti), S tím je ale spojena negativní věc - po změně způsobu přihlašování na mail a heslo se do samoobsluhy nemohu přihlásit (vrátí mne na přihlašovací obrazovku, aniž by ohlásila nějakou chybu). Tak trochu jsem si jako "early adopter" nadělal do bot. No nic, snad si to časem sedne. Update: Po nějaké hodině (nebo hodině a půl) už přihlášení fungovalo (když jsem to zkusil znovu). |
KrylP - Junior |
29. 6. 2021 07:05 |
To přihlášení blbne i s původním přihlášením, pořád se vrací na původní obrazovku, jen blikne. Jednoduchá pomoc na kterou jsem přišel, vymazat v historii v Edge - vodafone a znovu zadat heslo...
|
qwertz375 - Kolemjdoucí |
2. 8. 2021 18:53 |
Raziel-CZ píše My budeme z podobných důvodů u Vodafonu 21.6., kdy skončí rámcová smlouva, končit. ... Máte snad pocit, že jsou systémy pro obsluhu zákazníků u TM lepší? |
Raziel-CZ - Expert na retence |
3. 8. 2021 14:41 |
Nemám ten pocit; vzhledem k tomu, že jsem přešel a problémy tam takové nejsou, to vím.
Teď platíme T-Mobilu po přidání dalších SIM něco přes osm a půl tisíce. Kdyby Vodafone fungoval, mohl mít přes desítku měsíčně (je dražší, přesto bychom neměnili). Teď nemá nic. Osobně jsem mu sebral ještě několik dalších klientů. |
qwertz375 - Kolemjdoucí |
4. 8. 2021 12:03 |
V TM jsou problémy ještě horší (doporučuji pročíst i diskuzi):
https://www.lupa.cz/aktuality/t-mobile- ... #newIndex1 Kolik platíte je zvláště u retence individuální záležitost, stejně jako spokojenost se službami. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 123 Další stránka Stránka 117 z 123 [ Příspěvků: 1839 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |