MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Specializované diskuze » Ostatní diskuze na mobilní téma |
|
Signál plný, data se pořád odpojují |
---|
brumak - Junior |
20. 7. 2021 11:49 |
Zdravím, mám jeden technický problém, v zásadě dvojitý. Zhruba od dubna mi oba telefony (Asus zc554kl/4Max i Samsung A107F/A10s) prostě neudrží datové připojení, tel. ukazují oba 80-100% signál, 4G, i šipky svítí, že probíhá přenos, ale nejede to. Vypnutí/zapnutí dat nepomůže, je třeba letecký mód a zpět. Když je přenos (video, online radio…), data drží, ale jak se nepřenáší, zase se to odpojí. Přemýšlel jsem, jestli to nemůže být anténou, resp. špatnými kontakty k anténě v krytu telefonu (oba tel. už byly otevírány), tj. slabým signálem, ale děje se to všude a u obou telefonů. Jen když jedou data, nebo jedu někam já (a tel. se musí přehlašovat k jiným BTS), tak připojení drží, resp. se tím přehlašováním zřejmě znovu obnovuje. Sim karty Twist a Kaktus, bez rozdílu. Kaktusáci na FB říkali, že síť v pořádku, ani se cokoli v poslední době neměnilo, BTS husté dostatečně a velice blízko (Praha, skoro centrum doma i práce). Samsung je aktuální, u Asusu se vůbec aktualizace neukazují, když stáhnu ze stránek a zkusím to zaktualizovat, po chvíli to napíše chybu (zkoušel jsem poslední verzi a upgrade na Android 9, obě chyba). Telefony oba kupované v Asii, ale evropská LTE pásma všechna.
Poradí někdo, co ještě zkusit? Vypínat a zapínat data před každým sáhnutím na telefon je poněkud frustrující Děkuji |
Poslední příspěvek |
Loader - Administrátor |
20. 7. 2021 12:52 |
Co mě napadlo, jako doktora Watsona;
Kaktus jede v síti TM, proto není až tak divné, že se Twist karta chová stejně jako Kaktus karta. Tzn zkus SIM od jiného operátora. To celé za předpokladu, že problém je někde na fixní lokalitě, kterou má pokrytou i jiný operátor. |
szantus - Junior |
20. 7. 2021 13:05 |
Nechal bych vyměnit obě SIM za nové (se zachováním čísla), pokud nepomůže, tak poprosit někoho známého o vyzkoušení v dané lokalitě s jeho telefonem, popř. koupit na solidním e-shopu mobil, s ním vyzkoušet (a ten poté ve 14 denní lhůtě vrátit)...
|
lumík930 - Junior |
20. 7. 2021 13:06 |
Taky si myslím, že by mohla být chyba ve slabém signálu operátora. Zkusil bych třeba Sazkamobil (Vodafone).
|
brumak - Junior |
20. 7. 2021 13:55 |
Loader píše Co mě napadlo, jako doktora Watsona; Kaktus jede v síti TM, proto není až tak divné, že se Twist karta chová stejně jako Kaktus karta. Tzn zkus SIM od jiného operátora. To celé za předpokladu, že problém je někde na fixní lokalitě, kterou má pokrytou i jiný operátor. dělá to právě všude. Jak ty data nejedou, odpojuje se to. -- 20. 7. 2021 14:56 -- szantus píše Nechal bych vyměnit obě SIM za nové (se zachováním čísla), pokud nepomůže, tak poprosit někoho známého o vyzkoušení v dané lokalitě s jeho telefonem, popř. koupit na solidním e-shopu mobil, s ním vyzkoušet (a ten poté ve 14 denní lhůtě vrátit)... Myslíš, že to pomůže? Ty sim jsou obě nové (Twist úplně, kaktus možná dva roky stará), dělají se teď jiné? |
szantus - Junior |
20. 7. 2021 14:10 |
Výměnou SIM vždy začínám (při tomto typu problémů) a cca. v 50% to je tím, pokud ne, tak pátrat dále... Ještě bych pak zkusil (pokud na to budeš mít nervy) tovární nastavení mobilů ( před tím důsledná záloha důležitých věcí)... Dále vyzkoušet, zda se to chová stejně s vypnutou/zakázanou Wi-Fi, Bluetooth - bezdrátové služby jsou v mobilu na jednom "čipu" a někdy po zakázání jedné služby druhá jede...
|
brumak - Junior |
20. 7. 2021 14:20 |
dobře, zkusím se zeptat na ty nové sim. Továrko obou jsem dělal, aktualizaci toho Asusu zkusím asi nějak na sílu...wifi/bluetooth nemá při zapnutí vliv (v základu je nepoužívám). Děkuju
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 7 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Specializované diskuze » Ostatní diskuze na mobilní téma |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |