MobilMania.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka 

Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

- Junior Profil 
10. 9. 2021 13:34 Odeslat příspěvek
Tak už dva měsíce čekám, až budu moci v samoobsluze (internet i aplikace Android) kontrolovat nastavení svých služeb (hlášeno podpoře Vodafonu - zatím žádný výsledek).
Teď se u velké části služeb po kliknutí na tlačítko "Změnit" jen dozvím, že "Služba je součástí vašeho měsíčního balíčku".


Naposledy upravil 5uch dne 10. 9. 2021 13:39, celkově upraveno 1
Poslední příspěvek


- Mírně pokročilý Profil 
10. 9. 2021 13:39 Odeslat příspěvek
To je ještě dobré, já tam měl dlouhé měsíce hlášku, že služby se nastavují a není možné provádět další změny :-D ... Vodafonní samoobsluha nikdy za moc nestála. Zlatá Oskarova.


- Junior Profil 
19. 9. 2021 14:58 Odeslat příspěvek
dj.kure:

Prakticky jsme ale na tom stejně - ani já si své služby nemohu změnit. Jiná je jen ta hláška. :hm

Přišlo mi po urgenci vyjádření z VF, že oprava bude trvat možná i 60 dní (že prý obvykle to jde rychleji... ale 60 dní si na to rezervují). Zdá se, že problém se týká tarifů Odepiš.


- Junior Profil 
19. 9. 2021 17:14 Odeslat příspěvek
Už jen při vyslovení "Vodafone samoobsluha" mě zebou nohy. Po celou dobu, kdy jsem spravoval samoobsluhu rodině s tarifem Red+, samoobsluha nikdy nedělala to co měla.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 114, 115, 116, 117, 118
Stránka 118 z 118 [ Příspěvků: 1759 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies