MobilMania.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Další stránka |
Rada - Jak na telefon u Vodafonu? |
---|
arvid - Kolemjdoucí |
24. 8. 2007 13:05 |
opet mam po dvou letech narok na novy dotovany tel od vodafonu. minule kdyz jsem si mobil objednaval, tak jsem si rovnou navysil tarif, abych ho mel levnejsi a operator mi jako darek dal telefon o vice jak mesic a pul drive. Nyni mam narok 19.9.2007 a soucasny telefon uz nefunguje a operatorka mi nechce dat novy mobil ani o vterinu driv, prestoze jsem opet upgradoval tarif, aktivoval si 3 pr.... balicku a jeste jsem si vybral n95, za 13 577,- (minuly mobil nestal ani polovinu). Nemate nekdo figl jak je popohnat?
Diky za kazdou odpoved |
Poslední příspěvek |
m.a.x.i.m.u.s - Junior |
24. 8. 2007 17:16 |
Zažádat o přenos čísla jinam
Ve všem ti poradí a vyhoví, ale pak ti zavolají proč odcházíš a máš telefon doma... Já to takhle udělal o 6 měsíců dřív abych dostal taky N95 za stejnou cenujako máš ty. |
x_pavel - Junior |
24. 8. 2007 17:20 |
zkus to znovu...jestli mas dobrou historii a udelas na ne bubu, tak oni ti podle me vyhovi... v tom je VDF dobrej.....
muj znamej ma trosku blbou historii (plati obcas o trosku pozdejs nez by mel) a ma 2100 Nabito ale utraci vic... a chtel novej foun oni mu ho nechteli dat.. tak rek ze u nich utraci 3000 mesicne uz 6 let a ze pujde teda jinam... tak mu rekli ze mu za chvili zavolaj... tak mu zavolali ze mu ten foun daj pod podminkou ze bude platit vcas ale kdyz jednou nezaplati tak ho bude muset doplatit... a on rek ze to teda ne... tak mu zase za chvili zavolali, ze teda bude po jeho:-)) no zustal u VDF a ma i telefon....nevim jestli u kysliku nebo ruzovejch by tohle bylo mozny:-) VDF si holt vazi kazdyho jednoho... |
m.a.x.i.m.u.s - Junior |
24. 8. 2007 17:23 |
Určitě by to bylo i u ostatních stejné.
|
arvid - Kolemjdoucí |
24. 8. 2007 18:13 |
diky, za odpovedi.. urcite to zkusim, doufam ze tam jeste nekdo ted bude. dam vedet, ale diky mockrat
|
x_pavel - Junior |
24. 8. 2007 18:46 |
pokud se nepletu tak u vsech operatoru funguje sluzba 24/7... otazka je, ze kdyz je nakej zadrhel a operator nevi co s tim, jestli se tam ma s kym poradit (napr. s nadrizenym)
|
x_pavel - Junior |
24. 8. 2007 18:48 |
m.a.x.i.m.u.s píše Určitě by to bylo i u ostatních stejné.n/quote]
kdyz rikas:-) nemam ale pocit ze napr. T-Mobile si se svym 1Kc volanim pro novy zakazniky, vazi stejne i svych stavajicich:-) nicmene myslim ze arvid ma kazdopadne sanci to uspesne dotahnout... preci jen se jedna o necelej mesic...to by ukecal i moji byvalou ucitelku zemepisu:-)))) |
Slávista - Junior |
24. 8. 2007 19:21 |
Mám taky jeden dotaz:
Ted si vezmu Nabitý tarif a k tomu telefon za zvýhodněnou cenu, po šesti měsících převedu tarif na divokou kartu - a nárok na další telefon za zvýhodněnou cenu budu mít za rok a půl (-a to si zase budu muset znovu vzít tarif,že)??? Není možné po šesti měsících tarifu a převodu na divokou kartu vzít opět hned tarif na novou simku + zvýhodněný telefon? |
AgentSvr - Pokročilý |
24. 8. 2007 19:36 |
Tohole možné je, ale je potřeba znovu složit volací jistinu myslím.
|
arvid - Kolemjdoucí |
24. 8. 2007 19:39 |
tak uz to mam objednane... predtim jsem zkousel ukecavat dve ruzne operatorky a tahle mi sama od sebe nabidla ze to muzeme uspisit. ani jsem ji nemusel pohrozit. jen kdyz jsem ji rekl, ze mi uz tento nefunguje, tak mi rekla at jim ho poslu na servis, ale rekl jsem ze mi to spravi do 30 dnu a to uz je po 19. tak ze no problem, kazdopadne diky moc za tipy.
|
pan Y. - Pokročilý |
24. 8. 2007 20:14 |
x_pavel píše pokud se nepletu tak u vsech operatoru funguje sluzba 24/7... otazka je, ze kdyz je nakej zadrhel a operator nevi co s tim, jestli se tam ma s kym poradit (napr. s nadrizenym)
U Vodafone dělají operátoři "deaktivačního oddělení" jen do 20h. |
fiel - Junior |
24. 8. 2007 21:28 |
telefon je samozřejmě možné objednat i hned po vypršení závazku, je k tomu ovšem nutná domluva s jakýmsi "deaktivačním oddělením", pokud platíte včas a máte na účtu všechno v pořádku, rádi vám ho nabídnou, pokud číslo nezrušíte, v případě horší platební historie vás poprosí o to, abyste předplatili třeba 2 paušály a poté si telefon můžete objednat, takže i tak žádná jistina, pouze dva paušály, které pak budou zdarma
2AgentSVR není to možné, pokud přejdeš z paušálu na kartu a poté znovu na paušál, všechno tam zůstává, veškeré historie a telefon je možné vzít až za 1,5 roku. Existují však samozřejmě výše zmíněné výjimky. Problém také může být, pokud je číslo převedeno z účtu, kde bylo simkaret víc, tím pádem je na VF kartu převedeno tím, že je mu založen nový účet. Tímpádem oficiálně žádná historie, ovšem je dohledatelná. Prostě kličky a způsoby jsou. U VF bohužel neznamená přejít na kartu a pak na paušál to, že jsi nový zákazník jako u O2 nebo T-Mobile. I když možná - naštěstí neexistuje. Můžeš cestovat mezi čímkoliv a pořád jsi stejný zákazník. A to se později může dost vyplatit. |
pan Y. - Pokročilý |
25. 8. 2007 07:49 |
Ještě zbývá možnost přechodu s číslem k jinému operátorovi a zpět k Vodafonu. Nově příchozího pak Vodafone považuje za nového zákazníka. I když historii by samozřejmě dohledat také mohli, ale nevím, jestli to ve skutečnosti dělají.
|
AgentSvr - Pokročilý |
25. 8. 2007 20:37 |
Tak historie danýho čísla lze vyhledat i u O2 5. zákazníka.
Nějakej pracovník řikal, že to možný je, tak jak sem psal. Ale tak známe sehranost lidí u operátorů. Ale mělo by to jít. Protože teoreticky to klidně může bejt úplně novej zákazník. |
andre (novy) - Mírně pokročilý |
26. 8. 2007 11:21 |
u O2 se da dohledat bez problemu kdo byl drive majitelem daneho cisla, platby, proste vse.
Co se tyce O2 a prevodu z pausalu a pak opet na predplacenou kartu, ano je to mozne, historie uctu se archivuje, pokud je neco nezaplaceneho, tak se to zpet na pausal neprevede a spravne by to melo byt az po 6-ti mesicich od prevodu za pausalu na GO, tak pak se da po 6-ti mesicich prevest zpet na GO. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku 1, 2, • # Další stránka Stránka 1 z 2 [ Příspěvků: 17 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Mobilní operátoři a jejich služby » Síťoví operátoři v ČR |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |