
/editoval snowboarder:
FAQ - Převzetí čísla
O2:
-na prodejně, u dealera
-smlouva se sepisuje kompletně nová, se stejným číslem, se stejným tarifem (i v případě již nenabízeného), v případě dotované smlouvy se uzavírá na zbylý počet měsíců, včetně již započatého
poplatek: 95Kč
T-Mobile:
-na prodejně, u dealera
-nový účastník přebírá smlouvu včetně závazků, ale se svým nastavením služeb
-není možné převést již nenabízený tarif, při změně majitele by takový byl změněn na jeden z aktuálně nabízených dle této tabulky
poplatek: 598,80 Kč
Vodafone:
-písemně (poštou, faxem, emailem) - vyplňte formulář na této stránce, podepiště oběma stranami a odešlete na jeden z konaktních údajů, případně nascannujte a odešlete emailem na pece@vodafone.cz
-dochází ke změně majitele, nastavení služeb zůstává stejně, včetně tarifu
poplatek: zdarma
U:fon:
-písemně (poštou) - napište volně dopis obsahující žádost o převod a základní identifikační údaje obou stran (jména, adresy, rodné číslo, číslo zák. účtu) a datum, ke kterému má být převedena smlouva; pokud datum neuvedete, proběhne to zpětně k již započatému účetnímu období
-dochází ke změně majitele, nastavení služeb zůstává stejně, včetně tarifu
poplatek: zdarma