Víkendové vzpomínky (OSKAR)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Rádi vzpomínáte? Máme pokračovat i s dalšími operátory?
ANO, vzpomenout si je fajn 9 %  90%  [ 9 ]
NE, co bylo bylo 1 %  10%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 10

Odeslat příspěvekod snowboarder 29. 8. 2008 23:27

Máme víkend, trochu odpočinku. Uvolněme se a zavzpomínejme si, jak šel čas. Začneme s Oskarem.

Píše se rok 2000 a v Česku startuje nová, prozatím poslední plánovaná, mobilní síť. Společnost Český Mobil vstupuje na trh netradičně bez názvu sítě, která dočasně nese břímě "Český Mobil". Ale ne na dlouho. Zanedlouho se podle zájmu přejmenovává na, těžko zapomenutelný (v příjemném slova smyslu) název OSKAR. Obrázek

Oskar vstoupil na trh agresivně, což už nasvědčovala jeho červená barva. Nedal se zahanbit a naprostou většinu svých akcí, a hlavně reklam, pojal s naprostým vtipem sobě vlastním.

Nezapomenutelnou vstupní reklamou je pro všechny určitě sitcomová reklama Telefonováci ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-telefonovaci.mpg ). O tom, že Oskar k vám zajde za jakéhokoliv počasí, pak pojednal i reklamní spot Pošťák ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-postak.mpg )

A pak už to šlo "jako po másle". Vtip, vždy dobře okořeněný a nikdy nepřehnaný následoval v každé z Oskarových reklam.

Třeba z útoku na lidi, kteří si ještě do této chvíle svůj mobil nepořídili? Oskar to uměl s nadhledem a s citem. Navíc perfektně věděl, kam mířit. No posuďte sami. Pokud jste shlédli reklamu Dědeček ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-dedecek.wmv ) a v té chvíli neměli mobil? Co by vás mohlo přesvědčit víc? :-)

Oskar vás taky chtěl přesvědčit o tom, že opravdu nemusíte za svým operátorem chodit, stát frontu a podepisovat písemné smlouvy. Stačí jeden telefonát a "Oskar" přijde až za vámi. Paní Horáčková v reklamě OskarLinka ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-oskarlinka.avi ) určitě věděla své :-)

Chtěl nás, a určitě se mu to povedlo, přesvědčit o tom, že je nesmysl platit aktivační poplatky. Jednou z nejpovedenějších reklam Oskara byl právě Parníček ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-parnicek.avi ), který tuto přirozenost vzal "po svém" :-)

Jedním z hlavních bojů a vytyčených cílů Oskara bylo také odstranění bariéry na hovorném á la hovory ve špičce a mimo špičku. Svérázná "hajzlbába" ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-toaleta.mpg ) nám to podala opravdu výtečně. Vtipně na hovory špička/mimo špička reagovala i reklama Instalatér ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-instalater.mpg ). K tomu se přidal i boj za tarifikaci. Účtování 30+30 (každá půlminuta) se Oskarovi zdálo nevýhodné a tak chtěl, aby zákazníci platili jen to, co skutečně provolají. Reklama Sekundy ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-sekundy.avi ) přinesla své ovoce a účtování 60+1 zanedlouho zavádí i konkurenční operátoři. Jedním z posledních "hlavních bojů" bylo řešení, že s Oskarem nemusíte přemýšlet, do jaké sítě voláte. Prostě jedna země, jedna cena s tarify NAPLNO. To představoval například spot "Volejte do všech sítí za jednu cenu" ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-volej ... h-siti.wmv ), ale i, poněkud odvážnější, spot Spojte se s kýmkoliv chcete ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-spojt ... chcete.mpg )

Oskar si budoval image uživatelsky přívětivého operátora, jako by to byla s vámi jedna rodina. K takovým věcem však patří i reklamy - tzv. "imagovky", které nemají za úkol propagovat služby, ale v "okurkové sezóně" vybarvit firmu ve správném světle. Takových ale Oskar skoro nikdy nevyužil. Vždy měl co nabídnout a pokud bychom se o image bavili, snad jí vypichoval jen reklamou o pokrytí. Těch byla spousta. Třeba 98% pokrytí ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-98-pr ... okryti.avi ), nebo série reklamních spotů Jsme posedlí pokrytím ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-jsme- ... tim-3.mpeg ).

Na náš mobilní trh přinesl Oskar také unikátní službu Chytrý přehled. Jen s ní máte i u paušálních služeb unikátní kontrolu výdajů. Chytrý přehled ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-chytry-prehled-1.mpeg ) na kterou navazovala i ojedinělá služba Flexilimit ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-flexilimit.mpeg ).

Tehdy nejmladší operátor na trhu bojoval o zákazníka i tak, že si od začátku mohl vybrat číslo, jaké chtěl. S vtipem jsme se o této nabídce mohli dozvědět i z reklamního spotu Vězeň ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-vezen.mpg ) nebo tak, že čím víc jste na předplacence utráceli, tím méně jste platili. Takovou službu nabídla Oskarta s Flexisazbou ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-flexisazba.avi ).

Revoluci, bohužel po skončení akce na nějaký čas zapomenutou, přinesl smutný odchod Oskara, ale zato s dobrou nabídkou na rozloučenou. Dočkali jsme se Neomezeného volání ve vlastní síti ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-neomezene-volani.mpg ) a to bez jakéhokoliv poplatku. Neomezené volání jste získali na 2 až 12 měsíců, podle vybraného tarifu.

OSKAR totiž přišel a naprosto zamíchal kartami na českém telekomunikačním trhu. A to jsme od něj všichni čekali. A ať máme jakéhokoliv operátora, Oskarovi vděčíme za mnohé všichni. Oskar totiž přišel s tím, že Nic by nám nemělo bránit vyjádřit se ( http://old.reklamnispoty.cz/oskar-bezici-lide.wmv )

Vzpomínáte na Oskara? Jaká byla vaše nejoblíbenější reklama? Co přinesl Oskar dobrého? Co mu chybělo, co ztratil?

:!: TIP: Mnohem více reklamních spotů Oskara najdete v našem vlákně věnovaném Reklamním spotům
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Petr1968 29. 8. 2008 23:43

Já mám od roku 1997 T-Mobile (Paegas) :D :D Motorola D 520 rulez
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stedy 30. 8. 2008 00:10

Škoda Oskárka. Vodafone nám to teď ukáže.

Miloval jsem ty reklamy.
stedy
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 30. 8. 2008 00:20

Petr: o Paegasu bude taky jeden víkend ;)

stedy: rozhodně :) ten vtip a mrštnost jsou tytam :) teď chce být Vodafone vtipný, ale většinou se do toho sám ještě víc namočí (viz teď trpaslíci :D )
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Petr1968 30. 8. 2008 00:32

Už mlčím :-S :-S :-S
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .neo 30. 8. 2008 00:43

stedy píše:Škoda Oskárka. Vodafone nám to teď ukáže.

Miloval jsem ty reklamy.

nezapomínejte na pojem: čivava :D jedna z nejlepších reklam :mrgreen:
.neo

Odeslat příspěvekod Lovo 30. 8. 2008 01:07

Oskar byl jiný, nám neznámý svět; něco, co už patrně nikdo z nás nikdy nezažije. Jak moc něco milujeme, zjistíme až ve chvíli, kdy to ztratíme. U něj tahle stará pravda neplatila, uvědomovali jsme si jeho jedinečnost už za jeho existence; věděli jsme, že je nenahraditelný. Nejen reklamy, ale tisíce dalších maličkostí dohromady vytvořily něco, nač budem celý život vzpomínat s díky, že jsme mohli být u toho. Léta zažité standardy postavil na hlavu, ukázal nám, že není chyba ani tak v nich, nýbrž že tkví především v našem přízemním myšlení. Změnil nás; už nikdy nebudeme stejní, jako jsme byli před ním. A určitě k lepšímu, za což mu nikdy nebudeme moct dost poděkovat.
Lovo
Junior

Odeslat příspěvekod Petr1968 30. 8. 2008 01:26

Obrázek
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 30. 8. 2008 09:39

Oskar byl dobrý operátor, jen tam kde jsem vyrůstal dlouho neměl dobré pokrytí a navíc jsem měl velký citový vztah k Eurotelu :-)) . Dnes by mne Vodafone nejvíce potěšil tarifikací 1+1. Na to by už musela konkurence reagovat.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 30. 8. 2008 09:56

Osobně mi Oskar přišel hodně lidský oproti ostatním. Věci se řešili v klidu. I teď většina reklamací je vyřízena během několika minut přes telefon. Nemusí se nic sepisovat.

Nejlepší reklama: Pro mně určitě ta s písničkou "zmílená neplatí..., láska se chápe opratí...," ale nevím jak se bohužel jmenuje.
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lovo 30. 8. 2008 17:21

Jmenuje se Zmýlená neplatí a je tu v archívu. :-) Bohužel tu nejsou reklamy ze začátku roku 2000 - například šot z pohostinství se sloganem Oskar - pro obyčejné lidi, na nic si nehraje nebo volání z Oskarty bez limitu, kdy zvoní soused, co si přišel půjčit vrtačku, a volající nezavěšuje, jen odloží mobil.
Lovo
Junior

Odeslat příspěvekod Ardeth 31. 8. 2008 14:25

snow: Diky za skvely thread,doufam ze budou dalsi operatori :)
Oskar opravdu prinesl uplne jine chovani na nas trh, i pres velkou nevyhodu,ze tu nebyl od zacatku se s tim umel poprat a lidi slysi na dobre chovani i slovo.
I dnes ma Vodafone celkem vtipne reklamy,ale bohuzel od dob akce civavy to utichlo... :(
Bohuzel s prichodem Vodafonu uz zacina mit ty "nadnarodne korporacni" manyry.
Ardeth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hhitmen 31. 8. 2008 15:07

Diky snowbordeli ze sis tu praci udelal paradni thread :love: jen tak dal jsem zvedav co bude dalsiho za tvoji praci :)
hhitmen
Amatér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 31. 8. 2008 15:58

X-Brace píše:Dnes by mne Vodafone nejvíce potěšil tarifikací 1+1. Na to by už musela konkurence reagovat.


Nemusela. Ale nemusela.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 31. 8. 2008 16:15

hhitmen píše: :love: jen tak dal jsem zvedav co bude dalsiho za tvoji praci :)


Mně by to stačilo takhle :D

Filípku :-* Výborný, akorát nevim, jak chceš hledat vtipný reklamy u konkurence :hm
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků