T-Mobile - špatné vyúčtování

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 27. 10. 2006 21:25

Zřídil jsem si surf n mail kde měly být první dva měsíce za korunu, jenže T-Mobile mi to normálně naúčtoval za 220 Kč, tak jsem tam volal, slečna se taky velmi divila jak to je možné, a prý to dá na reklamaci.
Tak se chci zeptat, jestli někdo nemá podobné zkušenosti..
Teďkom mám málo peněz a zbytečně platit 200 navíc je velmi přitěžující...
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 27. 10. 2006 21:29

A co tak požádat o odložení splatnosti ? Nevim jak u TM, ale u bývalého Eurotelu pokud se jasně reklamace jevila jako oprávněná, tak tu laskavost udělali.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 27. 10. 2006 21:34

Teď jsem tam volal a výše faktury je už prý opravena !!
mobily: T2288R > OT311 > T192 > S25 > MT50 > M55 > MC60 > CT65 > OT303 > K300i > ME75 > K750i
Internet: garantovaná linka 4 Mbps
Disky: 200 GB Seagate, 250 GB Seagate, 640 GB Western Digital
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 27. 10. 2006 21:35

Já jsem si zřizoval Surf&Mail+ k prvnímu dni svého účtovacího období a na vyúčtování za předchozí období se mi pak neoprávněně objevil paušál za GPRS/EDGE - zřejmě poměrná částka za jeden den. Operátora jsem na to upozornil (při jednom z 5 (!) hovorů, které jsem potřeboval k zařízení inkasa), uznali chybu a částku vrátili na dalším vyúčtování. V tomto dalším vyúčtování už paušál za datové zvýhodnění nebyl (čerpal jsem první ze dvou měsíců zdarma), při těch zbytečných hovorech s operátem jsem si to dříve raději pojistil...
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod borsuk 27. 10. 2006 21:42

(CZ)Mirek píše:Teď jsem tam volal a výše faktury je už prý opravena !!n/quote]

Doufej že to tak bude,co vím tak reklamace vyúčtování se dělají písemně,zřejmě opravdu zjevná chyba,tak bych ještě počkal kolik ti odejde z účtu.
Chceš-li poznat charakter člověka, dej mu moc. A.L.
borsuk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 27. 10. 2006 21:43

Tak koukám, že to je pořád ta samá písnička se slavným internetem v mobilu od TMO. Si založte speciální téma, kam si budou stěžovat ti, co jim ty dva měsíce zdarma normálně vyúčtovali. : )
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod borsuk 27. 10. 2006 21:46

Tak tohle ber třeba že je to specální téma,tímto vláknem ho Mirek založil,třeba...
Chceš-li poznat charakter člověka, dej mu moc. A.L.
borsuk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 27. 10. 2006 21:51

borsuk: Nakonec to je taky pravda. : )
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod borsuk 27. 10. 2006 21:56

No takové vlákno tu ještě není,ale jestli je tady více takových případů jako Mirek,tak na tom je drobátko něco podezřelé,myslím to vyúčtování.
Chceš-li poznat charakter člověka, dej mu moc. A.L.
borsuk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 27. 10. 2006 21:59

Na tom, že se T-Mobile ve vyúčtováních mýlí, už bohužel nevidím nic podezřelého. On to prostě dělá rád, je to jeho taktika. Většina lidí si chyb prostě nevšimne (nereklamuje je).
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 10:20

nevím, já jsem s TM v pohodě a nic navíc mi neúčtují. Ovšem 200 korun jdou, znám případ, kdy částka byla tak vysoká, že to bylo na oběšení :mrgreen:
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod tommy:-) 28. 10. 2006 10:31

sandra: a nemusis chodit daleko vid :-D


neser: no oni pry davaji zdarma prvni dva cele, takze pokud to zapojis v pulce, tak tu zbylo pulku platis a pak az dva cele jsou zdarma. ackoliv t-m a data je kapitola sama pro sebe.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 10:39

Přesně jak píše tommy:-), už tady o tom někdo psal, rozhodně si myslím, že se 2 měsíců zdarma dočkáte 8)

tommy:-) to, co se nám s TM stalo, jsem se právě neodvážila napsat veřejně :mrgreen:
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod pan Y. 28. 10. 2006 14:50

tommy:-): To s tím prvním celým účtovacím obdobím u T-M vím, právě proto jsem si datové zvýhodnění zřizoval k 1. dni svého účtovacího období, aby zároveň bylo celé. I tak se to ale bez chyby neobešlo. Ale jak píšeš, T-M a data: kapitola sama pro sebe. A já dodávám: nejenom data ;-)

sandra: ale ostatní by to určitě zajímalo, co vám T-M provedl. Takže: nevaž se, odvaž se!™ (to veřejně napsat) ;-)
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 30. 10. 2006 19:36

Jo jo, mi taky operátorka při aktivaci netu za 99Kč řekla že mi ty 2 měsíce zdarma aktivují do 5 dnů, a pak začne běžet ta dvou měsíční lhůta zdarma. Dost dobře to nechápu. Když mohou hned ten net aktivovat a hned mohu serfovát, tak proč nemohou i to zvýhodnění aktivovat hned? A ještě jeden dotaz! Nechápu proč tady je web n mail - já mám jen walk a normálně chodím taky na mail...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků