O2 - změna účtovacího období

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Lexx 4. 1. 2007 22:12

Lze u O2 nějak změnit účtovací období? Hodilo by se mít to co nejblíž konci měsíce :-)
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 4. 1. 2007 22:18

nelze. muzete leda prevest tarif na o2kartu a pote zpet na tarif a doufat, ze vas system vylosuje :) u O2 ucto prideluje automaticky system pri aktivaci cisla. Nevim, zda v tom je nejaky zasifrovany system, ja vystridal 4 z peti :-) krome 8-7. Pak jsou 1-30, 12-11, 16-15, 20-19 a 23-22.

za pripadne tiskove chyby nerucim:)
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Aleš P. 4. 1. 2007 22:45

Podle mě to jde na žádost jde.

Když nedávno kamarád přecházel z Go na Pohodu, tak jsem se ptal, jestli by to šlo vybrat. Řekli mi, že, ale pak to jde na požádání změnit.

Zavolej si na zákaznickou linku *11 a zeptej se na to..
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod AgentSvr 4. 1. 2007 23:32

tommy : vystřídal jsi 5 ze šesti....

Jinak zúčtovací období lze jednou změnit a potom až za 24 měsíců...
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 5. 1. 2007 00:51

Volal jsem na *11 a prej si mám zajít do prodejny, až mi pošlou identifikační číslo...

Kdyby to šlo 1-30, jak píše tommy, to by bylo ideální :-)
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 5. 1. 2007 01:02

to je dobra smrst informaci nesmyslnych. Mne zas rekli, ze to nejde. Vysoka odbornost operatoru na *11, jen co je pravda. Tri ruzne informace. Zkusme tam zavolat jeste nekdo, treba dostaneme ctvrtou a muzeme losovat.

4lexx: Proc az ti prijde id cislo? Na prodejne se prokazujes dokladem totoznosti, id cislo tam nestaci. Ach jo . Bohuzel. K tomu 1-30, ja ho mam u cdma, nejsem si jisty, jestli je i na hlasove sluzby.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Lexx 5. 1. 2007 01:46

tommy:-) píše:4lexx: Proc az ti prijde id cislo?

Vim já? Mně to řekla ta ženská :lol:
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mery.en 5. 1. 2007 10:12

Změna zúčtovacího období je možná. Stačí se dostavit na jakoukoliv prodejnu O2 předložit občanku a můžeš si vybrat ze 6 různých období. Změna je opravdu možná jen jedou za dva roky.
1. období je od 1. - 31. splatnost k 18.
2. období je od 16. - 15. splatnost k 3.
3. období je od 8. - 7. splatnost k 25.
4. období je od 23. - 22. splatnost k 9.
5. období je od 12. - 11. splatnost k 29.
6. období je od 20. - 19. splatnost k 6.
mery.en
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fortunato 5. 1. 2007 11:44

A nebo zavolat *11 a po sdělení identifikačního čísla to můžeme změnit taky
Fortunato
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 5. 1. 2007 13:06

Fortunato: no na te *11 ho poslali na prodejnu a ma si sebou vzit id cislo:))) btw: ted mi podruhe rekli, ze bc menit nelze :-( pak se nediv, ze vam tezko nekdo veri, kdyz tam delaji lidi co tomu rozumi a kazi jim to ti, co tam sedi jen kvuli tomu, ze sedi :roll:
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Fortunato 5. 1. 2007 13:43

Je zajímavý že tohle děláme běžně denně, ale vždycky když zavoláš ty, tak tě někdo pošle na prodejnu nebo ti řekne že to nejde. U každýho v poho ale u tebe jako na potvoru to nejde :)
Fortunato
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 5. 1. 2007 13:55

Fortunato: pokud sis vsiml, tak je to problem uzivatele LEXX, ktereho poslali na znackovou prodejnu s id cislem. Chapu, denne si stovky lidi meni zucto :-D No, mas v hlave bublinky, nejsi schopny objektivni konverzace.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Lexx 5. 1. 2007 14:41

A co si má pak zákazník myslet? :-D Když každej tvrdí něco jiného...
No, snad to půjde :-)
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 5. 1. 2007 14:49

Pravda je: Lze to změnit 3 způsoby :
Přes operátora na *11
Přes Značkovku
Písemnou formou, lae proč taky, když je jednodužší způsob (*11)
Lze to změnit jednou a pak až za 24 měsíců.
Období (BC) 1.-30. je určené jen pro firemní klientelu a tak není možné o něj zažádat. V případě tommyho to bylo přidělované náhodně a místo se tam ještě asi našlo...
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fortunato 5. 1. 2007 20:57

Hmm, naprosto správně :), nemám co dodat :tleskani
Fortunato
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků