Jistě, jen vám nic nechodí po aktivaci paušálu přijde do týdne na adresu trvalého bydliště doporučený dopis, který obsahuje rady jak postupovat v případě provádění změn a žádostí a obsahuje k tomu tzv. Identifikační číslo. Šestimístný kód, tajný, který je potřeba při důležitějších změnách na lince *11. Je možné o něj znovu požádat operátora.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
MichaelJackie.S : Sice se mi to nezdá moc pravděpodobné, ale zde nemůžu poradit nic jiného než kontaktovat infolinku *11 a požádat o opětovné zaslání ID.
Na značkové prodejně by jste nepochodil, jelikož tam ID neznají a ani k nim nemají přístup.
Hloupost. Stačí zavolat, ověření proběhne podle rodného čísla a identifikační číslo přijde na adresu majitelé. Vše přes *11 stačí. Číslo chodí doporučené do vlastních rukou, takže zneužití není možné.
//ales76: Smazány 2 stejné příspěvky. Zase Ti zlobí Opera?
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne