Blokování hovorů u Vodafonu

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Do fóra se už nepřihlásíte přezdívkou, je potřeba e-mail. Hned teď se podívejte, jakou e-mailovou adresu tady používáte a zapište si ji: odkaz Uživatelský panel v hlavičce –> záložka Profil. (Podrobnosti)

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 5. 2007 19:05

Zdravím,

rád bych se zeptal, jestli Vám korektně funguje služba blokování hovorů u Vodafonu (ať už příchozích, odchozích, SMS...).

Dnes jsem si hrál s telefonem a náhodou jsem přišel na to, že služba nefunguje.

Byl by někdo ochotný to vyzkoušet? Kód pro blokování všech příchozích hovorů je *35*heslo(0000)#, odblokování všech blokací potom #330*heslo(0000)#.

Kompletní seznam kódů je zde.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OsklivkaBety 16. 5. 2007 19:59

Já používám blokování hovorů a sms aktivně a normálně funguje.

Použij jako já tyto kody:

*35*0000*16# Blokuje všechny příchozí SMS
#35*0000# Ruší blokaci SMS
*35*0000# Blokuje totálně tvoje číslo, mobil se hlásí, číslo je mimo provoz.
#330*0000# Ruší blokaci celého mobilu
*#35# Dotaz na blokování

0000 ( 4 nuly ) jsou výchozím heslem při blokování hovorů, pokud jsi již heslo nezměnil. Pak zadej místo nul svoje heslo.

Přeji hodně zábavy :)

PS. Po zadání blokace je to ihned funkční, ovšem při odblokování to trvá někdy až 5 minut, než začnou chodit opět zprávy. Také Ti nepřijde žádná doručenka a žádné mobilní emaily jako SMS.
Naposledy upravil OsklivkaBety dne 16. 5. 2007 20:05, celkově upraveno 1
OsklivkaBety
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pan Y. 16. 5. 2007 20:05

Zkoušel jsem to teď, funguje to bez problémů.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 16. 5. 2007 20:09

Tak jsem to ted zkousel a vsechno funguje jak ma. Mam ale stary tarif. Mozna to nejde jen u novych.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OsklivkaBety 16. 5. 2007 20:26

Fido+ píše:Tak jsem to ted zkousel a vsechno funguje jak ma. Mam ale stary tarif. Mozna to nejde jen u novych.


Jde to u všech tarifů, které kdy Vodafone i Oskar měl. Dokonce i Vodafone karty. Podmínkou je mít kredit, jinak blokace neprojde. Mám tarif Nabito, Odepiš i V.Kartu a na všech to jde. S tím kreditem osobně odzkoušeno.
OsklivkaBety
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 5. 2007 20:28

Ne a ne a ne. Opravdu to nefunguje. Mám tarif Nabito 300, zkoušeli jsme to i s operátorkou od Vodafonu, ale ani ťuk. Poslala to na techniky, tak uvidím.

Možná se jedná o chybu pouze jedné konkrétní ústředny, mohl by to blokování vyzkoušet někdo z Olomouce nebo okolí?
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 5. 2007 20:36

Zdenek L.: mohl bych se zeptat na hlášku, kterou telefon oznámí? A zda na tomto čísle služba už fungovala? A byly vyzkoušeny i jiné "příkazové položky"? Např. přesměrování, atd?

jinak standardně opravdu Vodafone a T-Mobile tuto službu nabízejí zdarma, O2 si za ni nechává platit jednorázový poplatek 238Kč (zdarma pro tarify Gold+)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 5. 2007 20:42

Ano, služba v minulosti fungovala. Telefon se tváří, že blokování funguje (po odeslání požadavku potvrdí správné provedení, i v případě zjištění stavu blokování hlásí, že je aktivní), ale na číslo se dá v pořádku dovolat.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OsklivkaBety 16. 5. 2007 20:44

[quote="Zdeněk L.";Ne a ne a ne. Opravdu to nefunguje. Mám tarif Nabito 300, zkoušeli jsme to i s operátorkou od Vodafonu, ale ani ťuk. Poslala to na techniky, tak uvidím.

Možná se jedná o chybu pouze jedné konkrétní ústředny, mohl by to blokování vyzkoušet někdo z Olomouce nebo okolí?m/quote]

Jsem z PV a právě jsem to vyzkoušel, vše OK, máš správné heslo?
OsklivkaBety
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 5. 2007 20:46

Heslo mám správné. Kdybych neměl, telefon by to při odesílání požadavku hlásil (zkoušel jsem zadat i heslo nesprávné).
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 5. 2007 20:50

Zdenek L.:mohu uklidnit, právě jsem to vyzkoušel a dělá mi to samé, telefon zahlásí Blokování provedeno, ale hovory odchází i přichází, nebude to tedy jen tvůj problém; momentální umístění: Pardubice. Řekl bych, že to tu všichni vyzkoušeli jen odeslání kódů, ale nevyzkoušeli už samotné provedení

/edit: blokování se doaktivovalo před chvilkou, trvalo tomu asi šest minut, nyní již odchozí směry nefungují.

/edit 2: příchozí ale stále fungují. i po opakovaném požadavku.
Naposledy upravil snowboarder dne 16. 5. 2007 21:05, celkově upraveno 2
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 5. 2007 20:54

A já to teď zkoušel a u mě už je to v pořádku. Trošku se i změnila hláška, která "potvrzuje" přijetí požadavku. Původně (když mi to nefungovalo) se hláška zobrazila delší, bylo rozepsáno, co vše je blokováno (data, SMS, hovory), teď se pouze zobrazí, že všechna blokování aktivní. Zvláštní...
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 16. 5. 2007 22:17

snowboarder píše:Řekl bych, že to tu všichni vyzkoušeli jen odeslání kódů, ale nevyzkoušeli už samotné provedení
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 16. 5. 2007 22:49

snowboarder píše:.... Řekl bych, že to tu všichni vyzkoušeli jen odeslání kódů, ale nevyzkoušeli už samotné provedení

/edit: blokování se doaktivovalo před chvilkou, trvalo tomu asi šest minut, nyní již odchozí směry nefungují.

/edit 2: příchozí ale stále fungují. i po opakovaném požadavku.i/quote]


Ja zkousel i provedeni a fungovalo to okamzite (cca za 10 sekund).
Fido+
Expert
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků