Elektronické vyúčtování + výpis hovorů za 1 Kč u T-Mobile

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod goob 11. 9. 2007 14:44

Teď jsem objevil na stránkách T-M novinku, která se může někomu možná hodit. Od 19. srpna nabízí elektronické vyúčtování, které může sloužit i jako daňový doklad díky elektronické značce a časovému razítku.

Výhodou je, že je k němu možnost objednání podrobného výpisu hovorů za jednu korunu, což není špatné. Více informací zde.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 11. 9. 2007 15:15

Ja pouzivam za 1Kc podrobny vypis jak na internetu, tak mi i chodi domu. Staci si aktivovat inkaso a neni treba se ochuzovat o tistenou fakturu. Tato "novinka" se mi zda uzitecna jen pro zaryte odpurce inkasa...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod goob 11. 9. 2007 15:53

No právě. Já osobně si budu platit vše sám, i když s tím budu mít více práce.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 11. 9. 2007 20:36

goob : Díky za info. Já to beru, šetřím naše lesy a je to pro mě pohodlnější :)

Ale ještě něco..

> Můžete si k němu nechat vystavovat elektronický Podrobný výpis hovorů jen za 1 Kč.

X

> Podrobný výpis hovorů obdržíte vždy k té SIM kartě, ke které byl objednán. Cena podrobného výpisu hovorů je 65 Kč (bez DPH), pokud své Vyúčtování služeb hradíte inkasem, je snížena na 1 Kč. V případě, že se rozhodnete pro elektronickou verzi výpisu hovorů, činí cena 40 Kč (bez DPH).

To mi nejde dohromady..
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod KarelMlha 11. 9. 2007 20:41

Mě to taky nešlo, ale je to skutečně za jednu korunu. Mám podrobný elektronický výpisy asi rok.
KarelMlha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 11. 9. 2007 21:24

2 Aleš, no já od minulého si vlastně taky už nastavil jen elektronický podrobný výpis, taky mi bylo líto té tlusté obálky... Ale stejně, proč Vám tolik vadí inkaso?
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod alexxx 11. 9. 2007 22:05

já nevim lesů je mi líto ale v elektrický podobě bych to nechtěl mít přeci jen černý na bílém na papíře mi příjde lepší já bych si asi nezvykl. A nechápu stejně když nemám inkaso tak by mi musela přijít složenka ne?
...Vy se mi smějete že jsem jiný???...
...Já se směju vám že jste všichni stejný!!!...
alexxx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 11. 9. 2007 23:07

Mario : Kvůli tomuto
podpis Snekace píše:Už mám vystavenou čtvrtou fakturu od T-Mobile... zase :(((((((/quote]
Měl jsem hezkou zkušenost s O2, nejdřív mě nalákali na 5x 10 min zadarmo a pak si už jen neoprávněně inkasovali tisíce navíc.. Takže inkaso? Ne, děkuji..

Jo a když se zákazník neozve, tak má smůlu..
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod goob 11. 9. 2007 23:45

No právě.. Člověk má větší kontrolu. Už aby nastala doba, aby šlo elektronicky všechno. Jsme v 21. století, ale spotřeba papíru pořád roste..
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 12. 9. 2007 00:11

alexxx píše:já nevim lesů je mi líto ale v elektrický podobě bych to nechtěl mít přeci jen černý na bílém na papíře mi příjde lepší já bych si asi nezvykl. A nechápu stejně když nemám inkaso tak by mi musela přijít složenka ne?e/quote]

No zas se to lip archivuje nez hromada papiru.

[url=http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?p=508707#508707]Aleš P../url] : U inkasa vzdycky jde nastavit limit. Tak v cem je problem?

[size=75]Aleš P.: Příspěvky sloučeny. I po odeslání příspěvku ho můžete /size] Obrázek

-------------------------------------------------------------------

:arrow: Pokud je to možné, ,b]nepištee/b] prosím b]jeden[/b] příspěvek na nb]vícekrát
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 12. 9. 2007 00:21

Limit je hezká věc, ale pokaždé je faktura jinak velká, tak to postrádá trochu smysl ;-) (v případě, že by naúčtovali jen něco navíc, ne tisíce)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mike-biker 12. 9. 2007 10:53

Já mám inkaso pěknou řadu let - už od té doby, co to vůbec šlo. A výsledek? O nic se nestarám, za el. výpis platím nikterak přemrštěnou částku 1kč, platby v poho, mám samozřejmě limit, nejsem blázen. Nemusím tam mít depozitum, info o platbě na mobil, Roming bez zálohy. Prostě klid a pohoda. A vo vo vo tom to je! :lol:
iPhone 12 Pro Max 256GB Pacific Blue - testing
iPhone 7 32GB RED SE as reserve.
APPLE MacBook Pro 15". 4 x 2,5 GHz Intel i7 + 256GB SSD. Stará klasika.
Mike-biker
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 12. 9. 2007 20:15

Tož taky to tak používám... Hlavně by měn zajímalo, když někomu vystaví špatně fakturu, co je na tom špatně? Jako že za minutu hovoru chtějí víc, nebo že účtují více minut? A jak pak dokážete, že jste je neprovolali?
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod AgentSvr 12. 9. 2007 21:35

Mario
To dokazování je na straně operátora. Ty samozřejmě dokázat nic nemůžeš, ale pokud jsi si jistý, tak by to měl operátor uznat. Takové situace nastávají dost často, hlavní je dobře si pamatovat a jít si za svým. Já mám nastavený inkaso na 250,-, což by byl limit, který by stačil. Ovšem O2 mně okrádá a tak sem vždy musel provést přeod na účet.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 12. 9. 2007 23:06

No právě že dokazování je na straně toho, kdo žaluje... No, asi si prohlídnu posledních pár faktur, ale nemyslím, že by mi něco víc účtovali, hlavně si z těch desítek hovorů už nic nepamatuji :-(
Mario
Mírně pokročilý


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků