T-Mobile - Moje útrata

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod K.R. 21. 11. 2007 18:51

Zdravím
T- mobile již v těchto dnech testuje pro všechny přehled již v průbehu zučtovaní, takže budete již vědět kolik máte provolaných minut a poslaných sms, tato volba je již na infolince pod volbou 4 a poté 1, již brzy t-mobile tuto službu pustí........

// více na: http://www.t-mobile.cz/utrata
Naposledy upravil snowboarder dne 24. 5. 2008 17:33, celkově upraveno 3
Důvod: upraven nadpis, přidáno do rozcestníku diskuzí
K.R.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 21. 11. 2007 19:09

Wow ! It´s wonderful!
Vodafone má Chytrý přehled od září 2005, ale zase nemá jiné služby.. :D
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 21. 11. 2007 19:27

K.R. : Dík za info, hned prověřím. Tohle je určitě jedině dobře, hodně lidem taková možnost chyběla. Akorát by se mohl konečně rozhoupat i nepružný moloch O2.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Oops! 21. 11. 2007 19:44

Na netu ve vyúčtování to nenajdu ?
Oops!
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kudrlinka 21. 11. 2007 20:17

Tak nevim pod volbou 3 a pak 1 nemam prehled :-/
kudrlinka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 21. 11. 2007 21:46

Úžasnééé funguje to! :D
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod pan Y. 21. 11. 2007 21:53

Mně bohužel ne. Volba 4 pro ceník volání, pak volba 1 pro nastavení kontroly provolané částky, pak volba 3 pro zjištění provolaných minut/SMS - výsledek je zacyklení v nabídce, ze které volba 3 má vést právě na info o provolaných minutách/SMS.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 21. 11. 2007 22:01

Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby již brzy to prý bude :)
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod pan Y. 21. 11. 2007 22:06

No očividně už nějaké změny v Můj T-Mobile dělají. Právě se mi podařilo na Bav se aktivovat službu Moje přečerpané jednotky, která je aktuálně určena jen pro kreditní tarify (dřív mi to aktivovat nešlo).
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 22. 11. 2007 00:46

vodafone-maniak: To sice má, ale jak dlouho z té doby to spíše nefungovalo, že? :mrgreen:

Každopádně je to dobrá věc a je fajn, že se T-M konečně probudil ;-) Aktivoval jsem si též Moje přečerpané jednotky a prošlo to, tak se blýská na lepší časy ;-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Oops! 22. 11. 2007 06:33

Může mi někdo polopaticky vysvětlit, co jsou služby Můj limit a Moje přečerpané jednotky ?
Oops!
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jannnn 22. 11. 2007 10:32

Promazáno. Držte se tématu a ne toho, kdo je víc růžový a komu co jak v minuosti nefungovalo.
jannnn
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XXTeens 22. 11. 2007 14:45

pan Y. píše:Právě se mi podařilo na Bav se aktivovat službu Moje přečerpané jednotky, která je aktuálně určena jen pro kreditní tarify
Pro minutové tarify je to oficiálně dostupné už několik měsíců..
XXTeens - Simply closer...
XXTeens
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x_pavel 22. 11. 2007 14:50

jann: no zase tak se to nepromazalo... myslim ze kdyz uz tu je "otazka" od gooba, tak tu mohly zustat i odpovedi:-)
x_pavel
Junior

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 11. 2007 15:09

Takže provolanou částku se zase nedovím...hmm.Chjo...
T.E.CH
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků